برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

مربیان بدنسازی آنلاین ۲

(مربیان بدنسازی آنلاین) ادامه مقاله قبل

یک کارشناس آنلاین شوید:

به راحتی می توانید از شبکه های اجتماعی استفاده کنید تا به موقعیت خوبی برسید و بتوانید برای خودتان اسم و رسمی به وجود بیاورید. بدون اینکه در دنیای واقعی تجربه آموزش داشته باشید. ما در اینجا گام به گام شما را راهنمایی می کنیم و چند دستورالعمل در اختیارتان قرار می دهیم تا بتوانید به کارشناس آنلاین پرورش اندام تبدیل شوید.

۱- به طور ایده آل، سن بین ۲۰ تا ۲۵ سال مرد برای این کار مناسب است.

۲- شما تجربه جسمی مناسبی را پشت سر گذاشته باشید، مثلا از لاغر به آدمی با مقداری عضله تبدیل شده باشید، یا از چاق گوشتالو به آدمی که گوشت و چربی اضافه ندارد به جای اون عضله دارد تبدیل شده باشید، اندازه و سایر عضلات مهم نیست.

۳- روی بیان خود کار کنید، پوست خودتان را برنزه کنید، موهاتون را یک مدل مناسب کوتاه کنید، پوست خوبی داشته باشید و لباس های خوب بپوشید، ظاهر شیک و آراسته به شما کمک می کند. شما قرار است پسر جوان یا بالغ را آماده کنید تا برای ورزش حرفه ای در باشگاه به صورت آنلاین آماده شود.

۴- یک اکانت در اینستاگرام، فیس بوک، یوتیوب و غیره بسازید و تمام عکس های ورزشی خودتون، عکس های جلو آینه و یا حتی ساحل که مرتبط با پرورش اندام و فیگور است را آنجا پست کنید.

برای هر جوان یا نوجوانی که اندام مناسبی ندارد این یک رویای پنهان است که لاغر و عضلانی شود و رنگ پوستش بقیه را جذب کند و در کل جلب توجه کند. به نظر می آید که آن ها برای زندگی فانتزی (رویایی) خود زندگی می کنند. زمانی که در شبکه های اجتماعی حضور پیدا کردید و کلیپ ها و صحبت های الهام بخش را آنجا قرار دادید حتی ایرادی ندارد که صحبت شما نقل قول از فرد دیگری باشید، مشتریان جوان، و زبان بسته شما نمی دانند که اینها حرف های خود شماس. اما برایشان الهام بخش خواهد بود.

اگر از سمت کارشناسان دیگر از شما در شبکه های اجتماعی انتقادی شد با متانت و صبوری پاسخ بدهید. مثلا یک عکس از خودتون بگذارید و بنویسید اینجا نمی توان به بحث پرداخت با این روش دوست عزیز و با برخورد منطقی خودتان را مثل کارشناس واقعی و با تجربه نشان بدهید، در حال حاضر با این اوصاف شرایط برای مربی آنلاین بودن مناسب است که برنامه تمرینی و غذایی و پاسخگویی به ایمیل شاگردان تون را در بر می گیرد.

متخصص آموزش آنلاین پرورش اندام! اگر برنامه هاتون را به مبلغ معینی می فروشید سعی کنید در اینستاگرام فالورهای زیادی را داشته باشید.

به عنوان مثال اگر صد هزار فالور در اینستاگرام داشته باشید و به یک درصد آن ها حتی اگر برنامه ورزشی بفروشید قطعا درآمد خیلی بالایی دارید. خیلی سخت نیست، موافقید؟ 

وقتی می خواهید از خودتان عکس بگذارید سعی کنید از زوایای مناسب استفاده کنید. اگر اینگونه اقدام کنید حتی در صورتی که وزن ایده آل نداشته باشید ظاهر شما خیلی هیجان انگیزتر به نظر می رسد. (فقط زاویه دوربین را با دقت انتخاب کنید).

هنگامی که مشتریانی آنلاین دارید سعی کنید که آن ها را حتما تشنه اطلاعات خودتان نگه دارید تا به شما وابسته باشید، آخرین خواسته شما باید این باشد که مشتری شما آگاه و خود کفا شوید، اگر به این مرحله برسند پس دیگر نیازی ندارند که به شما پولی پرداخت کنند. پس همیشه اطلاعات خودتان را بالا ببرید و افزایش بدهید و از مسائل به روز آموزش با خبر باشید.

بزرگترین مشکل مربیان آنلاین:

واقعا بحثی در مورد افرادی که به دنبال درآمد زایی هستند، نیست. اما چیزی که بیشتر از هر مسئله ای ارزش دارد انجام نحو احسن کار است. از سرخود بودن و غرور بی جا در این حرفه اجتناب کنید، سال ها پیش شخصی سعی کرد که مربی آنلاین باشد، شبکه های اجتماعی به وسعت امروز در اختیار مردم نبود، اما با این حال چندین شاگرد داشت و درآمد خوبی هم داشت، اما بعد از چند ماه مجبور شد که این کار را کنار بگذارد و دیگر مربی آنلاین نباشد، دلیلش هم این بود که احساس می کرد که سطح تدریس و خدماتی که می دهد از کیفیت بالایی برخوردار نبود، پس صادقانه این کار را کنار گذاشت.

مهمترین جنبه مربی بودن این است که در طول جلسه بازخورد خوبی به شاگردان تان بدهید، به عنوان مثال کارهای جزئی (تکنیک های صحیح، سرعت تغییر حرکات) یا حتی تنظیمات و کنترل کلی تر مثل (تغییر دادن تمرینات، استفاده از متد آموزشی متفاوت و غیره) و همچنین مطمئن شوید که شاگردان شما به حد کافی تلاش می کنند. مربیان آنلاین خیلی خوب همیشه اصرار دارند که شاگردانشان از جلسات تمرینی خودشان فیلم تهیه کنند و برای مربی بفرستند تا مربی بتواند در مورد نحوه حرکت و عملکرد و تعداد حرکت و هر مسئله جزئی و کلی مرتبط با تمرین نظر بدهد و با توجه به تمرینات حقیقی شاگرد جلسه بعدی را تنظیم کند و پیشرفت او را بهتر زیر نظر داشته باشد.

اما همه مربیان این کار را انجام نمی دهند، چرا که تماشای فیلم و نظارت دقیق بر حرکات شاگرد مدت زمانی طول می کشید البته اگر شما سرعت عمل بالایی داشته باشید و شاگرد شما به طور رضایت بخشی تمریناتش را انجام دهد این کار حداکثر ۱۵ دقیقه طول می کشد تا فیلم را ببینید، نقد کنید و توصیه های لازم را برای شاگردتون بفرستید، اما اگر در این کار مهارت لازم را نداشته باشید این کار ۳۰ دقیقه و یا حتی بیشتر وقت شما را می گیرد.

اگر تعداد کمی شاگرد آنلاین داشته باشید خوب است، اگر ده شاگرد و یا بیشتر داشته باشید و بتوانید خوب برنامه ریزی کنید ۲ تا ۳ ساعت زمان برای آموزش آن ها باید صرف کنید، یعنی در روز حدود ۱۵ ساعت، ۱

اگر شما صد، دویست و یا ۳۰۰ شاگرد آنلاین داشته باشید چطور؟

باید ۳۰ تا ۵۰ ساعت در روز باید برای مربیگری زمان صرف کنید و تا جایی که همه می دانند شبانه روز فقط بیست و چهار ساعت است.

حتی اگر در کار خودتان فوق العاده تبحر داشته باشید، و یا در تجزیه و تحلیل فیلم شاگردانتان کارآمد باشید و شاگردان شما سطح بالایی داشته باشند و با افراد آماتور کار نکنید باز هم مواردی باعث اذیت شما می شود. اگر حجم بالایی از شاگردان آنلاین را داشته باشید. به همین دلیل است که اغلب مربیان آنلاین از شاگردانشان فیلم نمی خواهند و فقط یک تا دو مرتبه در هفته به ایمیل ها و سوالات آن ها پاسخ می دهند. اما واقعا این کار چقدر ارزش دارد؟

در مقاله بعدی به عوامل موثر در به وجود آمدن مربی خصوصی آنلاین خوب می پردازیم.

ادامه مقاله

منبع: مجله بدنسازی بادی فول شماره ۱۷

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی