برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

راهنمای خرید دستگاه بدنسازی باشگاهی

اگر قصد تاسیس، خرید و یا تعویض دستگاه های بدنسازی و دیگر لوازم باشگاهی خود را دارید در موارد زیر دقت کنید و گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید و پاسخ جامع و کامل دریافت نمایید.

  • میخواهم اطلاعاتی در مورد تاسیس یک باشگاه بدنسازی داشته باشم.

در ایران بیش از هر مکان ورزشی فرهنگی و هنری دیگر، باشگاه بدنسازی داریم که طی یک آمار نیمه رسمی حدود ۲۲هزار باشگاه بدنسازی در ایران موجود است و ایرانیان بیش از هر کشور دیگری به بدنسازی مشغول هستند.

طی یک آمار دیگر نیمی از این باشگاه ها مجوز ندارند که در صورت نیاز اداره ورزش هر شهر میتواند پس از اخطار اقدام به تعطیلی آن باشگاه نماید البته با توجه به وجود بیکاری زیاد و نیاز به فضاهای فرهنگی چندین سال است که تعطیلی باشگاه ها کمتر اتفاق می افتد و یک برخورد مسالمت آمیزتری با سالن های بدنسازی بدون مجوز می شود.

در حال حاضر عموما برای دریافت مجوز تا حد امکان از طرف اداره ورزشی و جوانان همکاری می شود. (البته برخوردهای افراد در هر اداره و شهری متفاوت است)

ما قصد داریم در این مقاله به نکات مهم و لازم برای دریافت مجوز باشگاه اشاره کنیم.


مراحل قانونی و اداری:

۱- موسس یک باشگاه باید ابتدا محلی را برای تاسیس باشگاه تامین کند و درخواست آنلاین از درگاه دریافت مجوزهای دولت به اداره ورزش شهر مربوطه بدهد و آن مکان را جهت تاسیس یک باشگاه بدنسازی معرفی نماید این مکان باید دارای حداقل مشخصات زیر باشد.

  • ۱۵۰متر مساحت مفید در شهرهای بزرگ و متوسط و ۱۵۰ متر مساحت مفید در شهرستان های کوچک روستا ها.
  • حداقل ۲۸۰سانتیمتر ارتفاع سقف سالن
  • ورودی سالن از خیابان مخصوص باشگاه باشد یعنی درب باشگاه با مکان های دیگر ورودی مشترک نداشته باشد بخصوص باشگاه بدنسازی بانوان
  • دارای سرویس بهداشتی ورودی نور و اکسیژن کافی و انشعابات لازم برای یک محیط عمومی باشد.

۲- در مرحله بعد بازرس اداره ورزش جهت کنترل مشخصات ذکر شده از سالن بازدید می نماید و درصورت دارا بودن شرایط آن را طی صورت جلسه ای تایید می نماید.

۳- موسس باید پس از تایید سالن مدارک هویت شخصی، سند و یا اجاره نامه محل و نامه های اداری دیگر را به اداره ورزش تحویل دهد.

مدارک اصلی مورد نیاز

اصل شناسنامه + کپی

اصل کارت ملی + کپی

آخرین مدرک تحصیلی + کپی

اجاره نامه حداقل دو ساله محضری یا سند مالکیت سالن

گواهی عدم سوء پیشینه کیفری از پلیس +۱۰

گواهی عدم اعتیاد از اداره بهداشت

دریافت نامه هیئت بدنسازی استان با شهرستان

دریافت نامه از هیئت پزشکی استان یا شهرستان

پرداخت مبلغ مصوب به خزانه دولت

۴- پس از تکمیل و تایید مدارک ذکر شده پرونده تکمیل و به اداره کل ورزش استان مربوط ارسال می شود.

۵- بخش فنی مهندسی اداره کل استان طی بازدیدی دوباره ابعاد و نکات فنی سالن را بررسی می کند و پس از تایید پرونده را به کمسیون ماده پنج باشگاه های ورزشی می فرستند.

۶- مسئول برگزاری کمیسیون ماده بخش امور باشگاه های اداره ورزش می باشد مسئولین ورزشی استان در آن کمیسیون به بررسی مدارک و محتوای پرونده می پردازند و نظر قطعی خود را برای صدور مجوز اعلام مینمایند و پس از موافقت مجوز باشگاه با امضای مدیر کل اداره ورزش یا معاون وی صادر خواهد شد.

  • من قصد خرید دارم و میخواهم اطلاعات کاملی در مورد وسایل بدنسازی و قیمت های آن داشته باشیم.

به منظور این که مخاطبان سایت بسیار تماس میگیرند و از قیمت کلیه دستگاه های بدنسازی و کیفیت تجهیزات باشگاهی برندهای ایرانی و خارجی سوال میکنند و میخواهند این قیمت ها را با بودجه خود مطابقت دهند و به منظور در جریان قیمت های کلی دستگاه های بدنسازی ایرانی و خارجی قرار بگیرید.


در ذیل جدول قیمت کلی چندین مدل دستگاه بدنسازی ایرانی و خارجی و چندین دسته کیفیت متنوع وسایل باشگاهی دیگر را منتشر نموده ایم دقت نمایید که تجهیزات زیر با پیش فرض برای یک سالن ۲۵۰ متری نوشته شده است و در صورتی که تعداد بیشتری از تجهیزات معمول بخواهید یا فضای بیشتری برای تجهیزات باشگاه خود در نظر دارید قیمت های نوشته شده بیشتر خواهند بود و در صورتی که قیمت دقیق تری بخواهید در قسمت تماس با ما سایت راهنمایی تماس درج شده است.

با کلیک روی نام هر مدل میتوانید مجموعه عکس های ان را تماشا کنید

مدل های تاپ ایرانی  میلیون تومان مدل های مناسب خارجی  میلیون تومان مدل های ممتاز خارجی  میلیون تومان
طرح ایمپالس  ۱۲۰۰ سایتک چین  ۱۸۰۰ تکنو جیم ایتالیا  ۱۰۰۰۰تا…
طرح هویست  ۱۲۰۰ دی اچ زد چین  ۱۸۰۰ هویست امریکا  ۱۰۰۰۰تا…
طرح بادی استرانگ  ۱۱۰۰ ام بی اچ چین  ۱۷۰۰ سالتر اسپانیا  ۷۰۰۰
طرح پاناتا  ۸۰۰ ایمپالس چین  ۲۲۰۰ اسپرت ارت   ۸۰۰۰
طرح تکنو جیم  ۱۱۰۰ لند چین  ۱۸۰۰ پالس انگلستان  ۱۰۰۰۰
طرح سالتر  ۱۵۰۰ بادی استرانگ چین  ۲۲۰۰ متریکس چین درجه ۱  ۸۰۰۰
ایرانی مناسب  ۷۰۰ ناتیلوس امریکا  ۷۰۰۰
ایرانی کارگاهی  ۶۰۰ تاف استاف امریکا  ۷۰۰۰
ایرانی دست دوم  از ۴۰۰تا ۸۰۰ دست دو خارجی مناسب  از ۹۰۰تا ۱۸۰۰ دست دو خارجی ممتاز  از۳۰۰۰تا…

چند نکته دیگر:

۱- برای انتخاب سریعتر برند بدنسازی مناسب خود تمامی کاتالوگ ها و تصاویر لوازم بدنسازی این سایت را با دقت ببینید.

۲- قبل از تماس تصمیم بگیرید که چه حدود قصد خرید دستگاه دارید آیا بودجه شما مشخص است یا خیر؟ رقمی که بابت خرید در توان دارید را مشخص نمایید.

۳- محل و شهری که قصد تاسیس باشگاه بدنسازی در آن را دارید تا چه میزان توجیه اقتصادی سرمایه گذاری در تجهیزات پرورش اندام را دارد.

۴- شهریه دریافتی شما در شهر و محل باشگاه باید متناسب با میزان سرمایه گذاری شما، یعنی مناسب با کشش محل شما باشگاه بدنسازی تجهیز شود.

۵- رقبای باشگاه بدنسازی شما چه تجهیزاتی دارند؟ آماری از برند و میزان سرمایه گذاری آنها تهیه کنید.

۶- هزینه ها و درآمد خود را قبل از سرمایه گذاری با تحقیق دقیق محاسبه کنید باشگاه رقبای نزدیک شما بهترین مرکز تحقیق و بررسی شما نسبت به این شغل می باشد. میزان هزینه و درآمد آنها را نامحسوس بدست آورید.

 

مشاوره و سفارش دستگاه بدنسازی     تماشای محصولات بدنسازی


  • من باشگاه بدنسازی دارم و قصد دارم تعدادی دستگاه دیگر به آن اضافه نمایم.

با توجه به اینکه بعضی از باشگاه های بدنسازی نیاز دارند که فقط تعدادی از وسایل باشگاه خود را تعویض نمایند و یا تعداد دستگاه به صورت محدود (نه یک باشگاه کامل) برای خود تهیه کنند نیاز است لیست لوازمی را که نیاز دارند تهیه کنند از طریق صفحه تماس برای ما ارسال نمایند و نکته مهم این که اعلام کنند که چه مدل یا چه حدود قیمت برای تهیه کردن آن در نظر دارند لطفا دقیقا مدل دستگاه را ذکر بفرمایید و اگر مدل خاصی مد نظر ندارید بفرمایید برای کل وسایل چه مبلغی برای شما مناسب است تا ما متناسب با توان مالی شما پیشنهاد بدهیم (لطفا از اعلام کلمات قیمت مناسب و … خودداری کنید چون ما از رقم مناسب شما اطلاعی نداریم) لوازم مورد تعویض خود را میتوانید عکس تک به تک گرفته و برای فروش ارسال کنید تا آنها را در سایت قرار دهیم.

اگر به تعداد محدودی دستگاه دست دوم نیاز دارید در ارسال لیست اعلام کنید دست دوم نیاز دارید و یا در قسمت فروش وسایل دست دوم سایت گزینه های موجود را بررسی کنید.

لازم به ذکر است لوازم دست دومی که به صورت کامل برای فروش گذاشته شده امکان فروش تعداد محدود و ناقص آن وجود ندارد چون فروش مابقی آن برای ما امکان پذیر نیست.


  • من باشگاه بدنسازی دارم و قصد دارم وسایل خود را کامل بفروشم و لوازم جدید تهیه کنم.

تعویض وسایل خارجی قدیمی

دستگاه های بدنسازی خارجی قدیمی هم به لحاظ ارزش قیمت و هم به لحاظ ظاهر عمر بیشتری دارند اصولا به دو دسته بخش بندی میشوند اگر از برند اروپایی و امریکایی باشد بنابر ظاهر و سرحال بودن دستگاه ۳۰ تا ۵۰ درصد از قیمت همان مدل ارزش گزاری میشود و اگر از مدل های چینی باشد بنابر ظاهر آن ۵۰ تا ۷۰ درصد از قیمت روز آن قیمت گزاری میشود.

برای تعویض این دستگاه قیمت گزاری توافقی بین شرکت و باشگاهدار انجام میشود و مبلغ دستگاه ها یا به صورت بخشی از پول پیش دستگاه جدید در نظر گرفته میشود و یا باشگاهدار مبلغ پیش پرداخت نقدی می دهد و دستگاه ها را به جای اقساط آن تحویل می دهد این بسته به توافق و میزان مرغوب بودن دستگاه ها است.

قصد تعویض دستگاه های ایرانی قدیمی باشگاه را دارید

وسایل باشگاه های ایرانی اکثر پس از ۴ تا ۵ سال مستهلک شده و باید برای جذب و نگهداری مشتریان خود وسایل خود را تبدیل به مدل روز نمایید.

ولی این وسایل خود چند دسته هستند:

دسته اول وسایلی که به تازگی خریداری شده و مدت استفاده آن یکسال کمتر است این وسایل قیمت آن با توجه به مدل و ظاهر آن از قیمت روز آن ۳۰ درصد و بیشتر کم میشود.

دسته دوم ایرانی های درجه یک هستند که از مارک و ظاهر خوبی برخوردارند و هنوز برای استفاده از آن آنها در یک باشگاه دیگر قابل قبول هستند بنابر ظاهر رنگ و روکش دستگاه ها مدت زمان استفاده سالم بودن قطعات متحرک آن حدودا از قیمت روز آن حدود ۵۰ درصد و بیشتر کم میشود.

دسته سوم وسایل مدل های بسیار قدیمی و کارگاهی که استفاده کافی از آنها شده و در ردیف کاملا مستهلک قرار دارند قیمت آنها ۷۰ درصد تا ۹۰ درصد درصد از قیمت به روز همان شرکت کم میشود وقتی امکان قیمت گزاری نباشد به صورت آهن اسقاطی محاسبه میکنند.

شرکت های تولید فروش دستگاه های بدنسازی به دو روش ۱- برداشتن به صورت آهن اسقاطی با قیمت کم بیشتر قیمت میگزارند و از پول پیش مشتری کم میکنند و وسایل جدید تحویل می دهند. وسایل قدیمی را باید مشتریانی که به دنبال وسایل قیمت پایین تری هستند و تا برای شهر روستای کوچک هستند میفروشند ۲- یا بصورت آهن ضایعاتی می فروشند مدل دیگر دستگاه های سالم تر به صورت قیمت کارشناسی بر میدارند و با توجه به مشتریان و ارتباط خود آنها را به دیگر مشتریان میفروشند.


  • من قصد خرید لوازم بدنسازی برای یک باشگاه کوچک را دارم.

بعضی مواقع افراد علاقمند در محل سکونت خود و یا محل کار یک باشگاه خصوصی راه اندازی می کنند و گاهی اوقات بعضی از مربیان بدنسازی به فکر تاسیس یک باشگاه خصوصی برای آموزش ورزشکاران خود هستند این گونه باشگاه ها از لحاظ فضای قرار دادن وسایل بدنسازی محدودیت دارند پس بهتر است از وسایل چند کاره کم حجم و یا از وسایل اصلی استفاده شود به این منظور بهتر است به تشخیص مربی و یا یک فرد آگاهی تعداد وسایل اصلی که نیاز اینگونه باشگاه به آن بیشتر است تهیه شود؛ پس از آن سقف بودجه ای که برای تامین وسایل در نظر دارید را مشخص کنید و مقدار فضای مورد نظر را هم اندازه بگیرید و به کارشناسان تجهیز باشگاه اطلاع دهید تا نسبت به آن، وسایل مناسب پیشنهاد گردد.


  • من قصد خرید لوازم بدنسازی محدود برای یک باشگاه بدنسازی بانوان دارم.

بدنسازی بانوان در ایران نسبت به دیگر نقاط جهان بسیار جوان و کم سابقه است و اکثر مربیان باشگاه های بدنسازی و فیتنس بانوان هم تجربه کافی در انتخاب برند دستگاه های بدنسازی لازم ندارند ما در مقالات دیگر سایت بادی فول به انتخاب برند و روش مدیریت باشگاه پرداخته ایم ولی در این مقاله قصد داریم به وسایل مورد نیاز و تعداد آن برای یک باشگاه بدنسازی بانوان بپردازیم.

بانوان در باشگاه بدنسازی بیشتر بر تمرین با وسایل میان تنه و پایین تنه و هوازی تمرکز دارند و روی وسایل بالا تنه کمتر وقت میگذارند.

اگر برای باشگاه بدنسازی مخصوص بانوان قصد خرید تجهیزات را داشته باشید باید به این مهم توجه نماید که بهترین و پر مصرف ترین تجهیزات بدنسازی بانوان را تهیه کنید البته وسیله بالا تنه و حتی تهیه وسایل هوازی کامل هم لازم است مدیران باشگاه ها باید دقت داشته باشند سالن بدنسازی خانم ها باید مجهز و تکمیل باشد در غیر این صورت شکایات زیادی از نبود امکانات خواهند داشت.

سوال: حداقل تعداد و اسامی دستگاه های بدنسازی بانوان چیست؟

جواب:

۱- هاگ پا ۲- پرس پا ۳- داخل و خارج ران ۴- سیم کش باسن ۵- جلو ران ۶- خارج ران ۷- ساق پا ۸- شکم سیم کش یا مکانیکی ۹- پشت ران ۱۰- اسمیت ۱۱- کراس آور ۱۲- لت ۱۳- قایقی ۱۴- باتر فلای ۱۵- سرشانه ۱۶- پرس سینه ۱۷- میز پرس سینه ۱۸- میز پرس بالا سینه ۱۹- نیمکت لاری ۲۰- نیمکت فیله کمر ۲۱- نیمکت شکم ۲۲- نیمکت تخت ۲۳- نیمکت مدرج ۲۴- تردمیل ۲۵- دوچرخه ۲۶- الپتیکال

لوازم جانبی مثل استپ، توپ های مدیسن بال، باندهای کشی، تی آر ایکس، مت های حرکات خوابیده، دمبل های با فاصله وزنی نیم کیلو از ۰.۵ تا ۱۲.۵ کیلو، صفحه هالتر و هالتر متناسب با دستگاه ها و تعداد ورزشکاران

البته اگر بودجه کافی و فضای کافی باشد امکان تجهیز باشگاه کامل تر هم هست که در این سایت در مقاله ای دیگر به آن پرداخته شده است ولی این وسایل حداقل وسایل لازم برای یک باشگاه بدنسازی بانوان است که از این کمتر هم می تواند باشد کما اینکه هستند سالن های بدنسازی بانوان که ۵ دستگاه دارند یا یک دستگاه چند کاره دارند که دو حرکت را در خود جا داده است.


  • من قصد خرید لوازم بدنسازی خارجی برند های معتبر را دارم.
  • قصد خرید لوازم بدنسازی ایرانی اکبند را دارم.

لوازم بدنسازی ایرانی اکبند در چندین دسته طبقه بندی می شود. وسایل دسته اول: وسایلی کارخانه ای هستند که از برند های مشهور دنیا کپی برداری شده است و به صورت مطلوبی تولید شده است این دستگاه ها مدت تحویل یک هفته تا ۲۰ روز دارند و عمدتا از کیفیت بالای برخورد دارند و به صورت خط تولید قبلا آماده شده است.

فقط با سفارش مشتری رنگ و روکش شده و تحویل می شود و حدود قیمت آن ۹۰ تا ۱۲۰ میلیون می باشد.

دسته دوم لوازمی هستند که توسط کارخانه ای با برنامه تولید می شود و پس از سفارش مشتری نوبت تولید قرار میگیرند که اکثر شرکت های ایرانی به این گونه فعالیت می نمایند تحویل آنی حدود ۲۰ تا ۳۰ روز طول میکشد اکثر این برند ها هم از دستگاه های بدنسازی خارجی کپی برداری شده اند و بعضا تغییراتی در آن ایجاد می نمایند حدود قیمت یک ست آن معادل ۷۰ تا ۸۰ میلیون می باشد.

دسته سوم به صورت کارگاهی تولید میشوند که پس از سفارش مشتری کارگاهی با مدل خود یک ست دستگاه را آماده می نمایند و مدت تحویل آن حدودا ۵۳ روز می باشد. کیفیت پایین تری دارند.


  • قصد خرید لوازم دست دوم ایرانی را دارم.

شما میتوانید با مراجعه به قسمت خرید و فروش وسایل دست دوم این سایت با انتخاب وسایل مورد نظر خود را انتخاب و پس از بررسی شرایط فروش مشاهده و تصاویر تعداد قیمت آن با ما تماس بگیرید.

لطفا دقت کنید وسایل قرار گرفته در این قسمت به چند دسته تقسیم میشود.

  1. وسایل در مالکیت ما هستند و در انبار هستند پس برای مشاهده آن باید به انبار شرکت مراجعه نمایند.
  2. وسایل در مالکیت ما هستند اما هنوز از باشگاه قبلی به انبار منتقل نشده اند؛ میتوانید با دریافت آدرس به شهر و باشگاه مورد نظر مراجعه کنید و وسایل را از نزدیک ببینید.
  3. وسایل در مالکیت ما نیستند ولی به صورت واسطه قصد فروش آن را داریم این گونه وسایل را فقط با پرداخت حق حقوق از نزدیک مشاهده کنید.
  4. وسایل توسط خود فروشنده در سایت آگهی شده است شما میتوانید با مراجعه به شماره و آدرس آگهی دهنده آن را خریداری کنید.

  • برای مدیریت باشگاه بدنسازی چه نکاتی را باید بدانیم.

مقالات بسیاری درمورد ورزش بدنسازی مکمل ها و تمرینات بدنسازی نوشته شده است ولی مقاله مرتبط با تجهیزات و دستگاه های بدنسازیکمتر تهیه شده است بسیاری از افرادی که قصد خرید لوازم بدنسازی دارند و یا در پی تجهیز باشگاه بدنسازی هستند نیاز دارند تا اطلاعات کلی از لوازم بدنسازی و مدل ها و حتی تعداد مورد نیاز آن داشته باشند در این نوشته تعدادی از مقالات سایت بادی فول را برای شما آماده نمودیم.

سایت بادی فول تنها سایت فارسی زبانی میباشد که به صورت تخصصی به تجهیزات بدنسازی مدیریت باشگاه های بدنسازی و مربیگری بدنسازی پرداخته است و به طور کلی هر آنچه که در مورد مشاغل رشته بدنسازی میباشد ما به صورت کامل و جامع و در حد توان خود به آن پرداخته ایم.

مدیر باشگاه یا سرمایه گذار در رشته بدنسازی از روز تصمیم گیری به تاسیس یک باشگاه بدنسازی با چندین چالش مواجه خواهد شد یکی از اولین چالش ها خرید تجهیزات بدنسازی مطلوب و متناسب با باشگاه خود میباشد که موضوع این نوشته میباشد از دیگر موضوعات طراحی داخلی باشگاه بدنسازی , تبلیغات و بازار یابی جذب و حفظ مشتری , مدیریت داخلی و مدیریت و آموزش پرسنل میباشد که ما در مقالات خود مفصل به آن پرداخته ایم.

از آنجایی که این موضوع در ایران مغفول بود و نیاز بود که در این موارد هم کار شود سایت بادی فول با ترجمه مقالات خارجی و تولید مقالات مرتبط سعی در پر نمودن این حفره حرفه ای دارد امید داریم بتوانیم تا حدودی به جامعه بدنسازی در هر چه بهتر شدن خدمات ورزشی کمک نمایم.

در زیر تعدادی از مقالات گلچین شده در اختیار شما خواهد بود.


  • قصد خرید لوازم هوازی مثل دوچرخه، تردمیل و الپتیکال باشگاهی دارم.

دستگاه های هوازی باشگاهی امروزه از اهمیت خاصی برخوردارند به گونه ای که بر سر تعداد مدل و کیفیت این وسایل رقابت شدیدی بین باشگاه ها شکل میگیرد در اینجا بهتر دیدیم اطلاعاتی فشرده در اختیار مخاطبان خود قرار دهیم.

  1. هیچ یک از دستگاه های هوازی باشگاهی ذر ایران تولید نمی شود.
  2. عمر دستگاه های هوازی کمتر از لوازم بدنسازی میکانیکی است پس در انتخاب بهترین مدل آن دقت کنید.
  3. بزرگ بودن یک مدل تردمیل و دوچرخه دلیل بر بهتر بودن و قوی تر بودن آن نسبت به دیگر مدلها نیست مشخصات فنی  آن مهم است (قدرت موتور و توانایی و مرغوبیت لوازم دیگر).
  4. هر چقدر تعداد لوازم هوازی یک باشگاه بیشتر باشد فشار استفاده کنندگان بر آنها تقسیم و استهلاک و خرابی کمتری خواهند داشت.
  5. نگهداری و سرویس منظم این دستگاه ها زمان و هزینه بیشتری می طلبد بهتر است طریقه سرویس آن را آموزش ببینید و یا با شرکت یا فردی که متخصص این امور است قرارداد نگهداری ببندید.
  6. ممکن است شما توان مالی خرید لوازم هوازی باشگاهی را نداشته باشید با این حساب بهتر است از لوازم هوازی خانگی قوی استفاده کنید که اصطلاحا نیمه باشگاهی هم گفته میشود.
  7. در موقع خرید به گارانتی و خدمات پس از فروش وسایل دقت کنید یک تردمیل قوی و گران قیمتی که یک قطعه الکترونیک آن را درصورت خرابی نتوانید تهیه کنید ارزشی ندارد.

  • آیا شما کانال و شبکه اجتماعی دارید که بتوانم در آن عضو شوم.

bodyfull.co

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

4 پاسخ

  1. قیمت دستگاه ها که خیلی نجومیه!! چطوری باشگاه ها تهیه می کنند!! الان که اینو می نویسم شهریه باشگاهم ۱۵۰ هزار تومانه. واقعاً با این شهریه چطور میشه خرج دستگاه های ۹۰۰ میلیونی را درآورد؟ من اصلاً درک نمی کنم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی