برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

۲۸ ایده ی بازاریابی خلاقانه برای جذب افراد بیشتر

۲۸ ایده ی بازاریابی

شما ممکن است به این فکر کنید که افراد خیلی راحت جذب باشگاه شما می شوند، چون باشگاه، نزدیک محل زندگی آن هاست، اما این مساله سخت تر از آن است که شما فکر می کنید. ایده ی بازاریابی باشگاه، کلیدی است که نه تنها افراد را جذب باشگاه می کند، بلکه باعث حفظ رابطه ی شما با آن ها می شود که این امر باعث می شود آن ها مشتریان دائم باشگاه شما شوند. ما تعدادی از این ایده ها، که قبلا توسط صاحبان باشگاه ها و متخصصان بازاریابی مورد آزمایش قرار گرفته اند را جمع آوری کرده ایم. شما می توانید با بکارگیری این موارد، مناسب ترین استراتژی بازاریابی را برای باشگاه خود انتخاب کنید.

ایده های بازاریابی دیجیتال باشگاه ها

  1. تبلیغات انجام دهید.
  2. از فاکتور مهم SEO سایت خود، غافل نشوید.
  3. از آنچه که مشتریان در زمان سرچ آنلاین در سایت شما می بینند، مطلع شوید.
  4. صفحه ی گوگل مای بیزینس یا صفحه ی مربوط به کسب و کارتان در گوگل را برای بازدید عموم باز بگذارید.
  5. یک وبلاگ نیز تهیه کنید و مطالب مرتبط با کسب و کارتان را در آن قرار دهید.
  6. تبلیغات مرتبط در فیسبوک انجام دهید.
  7. مرتبا با مشتریان آنلاین خود در ارتباط باشید.
  8. حتما در بحث و گفتگوها شرکت کنید.
  9. ویدئوهای زنده از کسب و کار خود در فیسبوک قرار دهید.
  10. یک نرم افزار موبایل برای کسب و کار خود راه اندازی کنید.
  11. مرتبا مطالب مربوط به کسب و کار خود را به صورت آنلاین با مخاطبان خود در میان گذارید.
  12. مطالبی در مورد باشگاه خود، داخل شبکه های اجتماعی قرار دهید.
  13. در مورد تخصص های خود، به گونه ای که مرتبط با سبک زندگی افراد آن منطقه است، مطالبی را ارائه دهید.
  14. فضایی را در باشگاه برای پذیرایی و خوش آمدگویی افراد تهیه کنید.
  15. حتما لوگویی مخصوص برای باشگاه خود در نظر بگیرید، به گونه ای که افراد با دیدن آن به یاد باشگاه شما بیوفتند.
  16. در مورد موفقیت های خود صحبت کنید.
  17. مشتریان خود را ترغیب کنید.
  18. برای خود یک استراتژی در نظر بگیرید که به طور مداوم مشتریانی را جذب کنید.
  19. از داشتن خدمات مشتریان مناسب اطمینان حاصل کنید.
  20. یک وب سایت با کیفیت ایده آل راه اندازی کنید.
  21. دوره های رایگان برگزار کنید.
  22. همیشه سعی کنید که مشتریان خود را شاد و راضی نگه دارید.
  23. با کسب و کارهای محلی همکاری کنید و یا حتی با آن ها شریک شوید.
  24. همزمان که مشتری جذب می کنید، راهکاری ارائه دهید که آن ها را برای همیشه حفظ کنید.
  25. نسبت به بازار هدف، کسب و کار خود را گسترش دهید.
  26. وجه تمایز باشگاه خود را دریابید و مرتبا در مورد آن تبلیغ کنید.
  27. جو باشگاه خود را ارتقاع دهید.
  28. همیشه یک پیشنهاد ارزشمند برای مراجعان خود داشته باشید.

منبع: مجله بدنسازی بادی فول – شماره ۱۹

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی