ایده ی بازاریابی باشگاه بدنسازی

۲۸ ایده ی بازاریابی خلاقانه برای جذب افراد بیشتر

شما ممکن است به این فکر کنید که افراد خیلی راحت جذب باشگاه شما می شوند، چون باشگاه،

۲۸ ایده ی بازاریابی

شما ممکن است به این فکر کنید که افراد خیلی راحت جذب باشگاه شما می شوند، چون باشگاه، نزدیک محل زندگی آن هاست، اما این مساله سخت تر از آن است که شما فکر می کنید. ایده ی بازاریابی باشگاه، کلیدی است که نه تنها افراد را جذب باشگاه می کند، بلکه باعث حفظ رابطه ی شما با آن ها می شود که این امر باعث می شود آن ها مشتریان دائم باشگاه شما شوند. ما تعدادی از این ایده ها، که قبلا توسط صاحبان باشگاه ها و متخصصان بازاریابی مورد آزمایش قرار گرفته اند را جمع آوری کرده ایم. شما می توانید با بکارگیری این موارد، مناسب ترین استراتژی بازاریابی را برای باشگاه خود انتخاب کنید.

ایده های بازاریابی دیجیتال باشگاه ها

  1. تبلیغات انجام دهید.
  2. از فاکتور مهم SEO سایت خود، غافل نشوید.
  3. از آنچه که مشتریان در زمان سرچ آنلاین در سایت شما می بینند، مطلع شوید.
  4. صفحه ی گوگل مای بیزینس یا صفحه ی مربوط به کسب و کارتان در گوگل را برای بازدید عموم باز بگذارید.
  5. یک وبلاگ نیز تهیه کنید و مطالب مرتبط با کسب و کارتان را در آن قرار دهید.
  6. تبلیغات مرتبط در فیسبوک انجام دهید.
  7. مرتبا با مشتریان آنلاین خود در ارتباط باشید.
  8. حتما در بحث و گفتگوها شرکت کنید.
  9. ویدئوهای زنده از کسب و کار خود در فیسبوک قرار دهید.
  10. یک نرم افزار موبایل برای کسب و کار خود راه اندازی کنید.
  11. مرتبا مطالب مربوط به کسب و کار خود را به صورت آنلاین با مخاطبان خود در میان گذارید.
  12. مطالبی در مورد باشگاه خود، داخل شبکه های اجتماعی قرار دهید.
  13. در مورد تخصص های خود، به گونه ای که مرتبط با سبک زندگی افراد آن منطقه است، مطالبی را ارائه دهید.
  14. فضایی را در باشگاه برای پذیرایی و خوش آمدگویی افراد تهیه کنید.
  15. حتما لوگویی مخصوص برای باشگاه خود در نظر بگیرید، به گونه ای که افراد با دیدن آن به یاد باشگاه شما بیوفتند.
  16. در مورد موفقیت های خود صحبت کنید.
  17. مشتریان خود را ترغیب کنید.
  18. برای خود یک استراتژی در نظر بگیرید که به طور مداوم مشتریانی را جذب کنید.
  19. از داشتن خدمات مشتریان مناسب اطمینان حاصل کنید.
  20. یک وب سایت با کیفیت ایده آل راه اندازی کنید.
  21. دوره های رایگان برگزار کنید.
  22. همیشه سعی کنید که مشتریان خود را شاد و راضی نگه دارید.
  23. با کسب و کارهای محلی همکاری کنید و یا حتی با آن ها شریک شوید.
  24. همزمان که مشتری جذب می کنید، راهکاری ارائه دهید که آن ها را برای همیشه حفظ کنید.
  25. نسبت به بازار هدف، کسب و کار خود را گسترش دهید.
  26. وجه تمایز باشگاه خود را دریابید و مرتبا در مورد آن تبلیغ کنید.
  27. جو باشگاه خود را ارتقاع دهید.
  28. همیشه یک پیشنهاد ارزشمند برای مراجعان خود داشته باشید.

منبع: مجله بدنسازی بادی فول – شماره ۱۹

به اشتراک بگذارید:
داغترین مطالب سایت
تاثیر پرورش اندام در رشد قدی
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در...
 
۷۵۹دیدگاه
مکمل ارژنین
آشنایی با مکمل ال-آرژنین و سوا...
 
۷۲۲دیدگاه
برنامه بدنسازی
مشاوره و دریافت آنلاین برنامه ...
 
۵۰۶دیدگاه
نوجوانان ، بدنسازی، تهدیدها وفرصتها
نوجوانان – بدنسازی، تهدی...
 
۴۸۸دیدگاه
تغذیه قبل وبعد تمرین بدنسازی
قبل و بعد از تمرین بدنسازی چه ...
 
۳۴۵دیدگاه
سوال جواب های متداول و رایج در بدنسازی و فیتنس
سوال جواب های متداول و رایج در...
 
۳۳۴دیدگاه

ثبت دیدگاه