برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

ایده های بازاریابی دیجیتال باشگاه ها

 بازاریابی دیجیتال باشگاه ها

این نوع تبلیغات برای آن دسته از خانم هایی که دوست دارند در تابستان اندام خود را لاغر کنند بسیار کارآمد خواهد بود. از آنجایی که شما دوست دارید افراد جدید را به باشگاه خود جذب کنید، برنامه های لاغری تابستانی، برنامه ای ایده آل خواهد بود که طبق آن مربیان تمام تلاش خود را به کار می گیرند که تمرینات فشرده برای کاهش وزن به مشتریان ارائه دهند.


  • برنامه های خاص و جذاب در سالگرد تاسیس باشگاه خود در نظر بگیرید.

برای تبلیغ باشگاه خود به بیست نفری که اول از همه در مراسم سالگرد تاسیس باشگاه شما شرکت کردند تخفیفاتی را ارائه دهید.


  • چالش همکاری

آیا چندین شغل دیگر در باشگاه خود دارید؟ در این حالت می توانید چالش سازمانی راه اندازی کنید. می توانید از مشاغل محلی دعوت به همکاری کنید تا در مقابل هم به رقابت بپردازند و به هر کدام از آن ها که توانستند موفق شوند عضویت رایگان شش ماهه، برای استفاده از محصولاتی مانند مکمل ها، پروتئین ها و ویتامین ها ارائه دهید.


  • روزهای آموزشی رایگان

می توانید قسمتی را در وب سایت خود برای کسانی که عضویت باشگاه ندارند اختصاص دهید. به این صورت که آن ها از طریق فیسبوک و توییتر و یا ایمیل خود یک جلسه ی رایگان، چه کلاس های خصوصی و چه کلاس های گروهی دریافت کنند.


  • یک ماه عضویت رایگان برای کسانی که باشگاه شما را از طریق سرچ گوگل یافته اند.

سرچ گوگل نه تنها برای افراد راحت است، بلکه هر بازدیدی که از طریق گوگل توسط افراد صورت گیرد موجب افزایش SEO سایت شما خواهد شد. در این حالت با یک تیر سه نشان می زنید. اول از همه، این که گوگل کمک کرده به شما که باشگاهتان توسط افراد غیر عضو نیز شناخته شود. دوم اینکه، افراد توانسته اند یک ماه عضویت رایگان از باشگاه شما دریافت کنند که این امر باعث می شود تا به دوستان و آشنایان خود در مورد باشگاه شما تبلیغاتی را انجام دهند. و در آخر این امر موجب جذب افراد جدید به باشگاه شما خواهد شد.


  • در هر هفته و یا در هر ماه یکی از اعضای باشگاه خود را معرفی کنید.

هر هفته و یا هر ماه یکی از اعضای باشگاه خود را در وب سایت باشگاه و یا شبکه های اجتماعی آن معرفی کنید. این امر باعث ایجاد یک حس منحصر به فرد در شخص می شود و افراد دیگر بیشتر تلاش می کنند تا نفر بعدی باشند.


  • به سوالات اعضا از طریق وب سایت خود پاسخ دهید.

  • چالش کاهش وزن

هر چند وقت یکبار چالش کاهش وزن برای اعضای باشگاه در نظر بگیرید و به نفرات اول تخفیفاتی را ارائه دهید.


  • برنامه های غذایی آنلاین در اختیار اعضا قرار دهید.

منبع: مجله بدنسازی بادی فول – شماره ۱۸

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی