برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

Super Pump 250

Super Pump 250

کمپانی سازنده محصول Super Pump پس از داستان سرایی در مورد تاثیرات این مکمل و پس از بر شمردن اثراتی همانند افزایش حجم خشک توده عضلانی و پمپاژ خون به عضلات و افزایش قطر عروق خونی و کاهش حجم چربی زاید ادعا می کند که این محصول در دسته محصولاتی که برای مصرف در وعده قبل از تمرین تولید می شوند محصولی منحصر به فرد بوده و گل سر سبد تمامی این محصولات است به گونه ای که هر کس یک بار از این محصول استفاده بکند برای بار دوم سراغ هیچ محصول دیگری نخواهد رفت.

در مورد محصولاتی که به منظور تشدید خون رسانی و به منظور پمپاژ خون و برای وعده قبل از تمرین مورد استفاده قرار می گیرند همواره به این مسئله اشاره کرده بودیم که استفاده از هر یک از این محصولات شاید در کوتاه مدت و در یکی دو هفته اول به اثرات خیره کننده ختم شود ولی به مرور زمان و با پا گذاشتن به هفته های سوم و چهارم از اثرات این دسته از مکمل ها بر بدن کاسته می شود و به ناچار باید دز مصرفی را افزایش داده و یا نوع مکمل مصرفی خود را تغییر داد.

این کمپانی با این ادعایی که کرده است این مسئله را رد کرده و اطمینان داده است که برای بار دوم نیز می توانید از این محصول استفاده کنید که تصور می کنم این گفته در حقیقت ادعایی نه چنان قابل قبول و نه چندان با پایه و اساس برای بازاریابی باشد هر چند از این حقیقت نیز نمی توان چشم پوشی کرد که محصولات این شرکت در زمینه افزایش پمپاژ خون قابل قبول ظاهر شده اند.

این کمپانی همچنین ادعا کرده است با مصرف این مکمل علاوه بر افزایش محسوس میزان انرژی در بدن می توان به افزایش توده عضلانی و به افزایش قدرت تمرکز نیز امیدوار بود و این شرکت همچنین وعده داده است که این محصول تا حدود زیادی از کاتابولیسم در بدن نیز جلوگیری خواهد کرد.

Leucine

این کمپانی در مورد این محصول می گوید که این مکمل بر خلاف مکمل های مشابه که در بازار عرضه شده اند ترکیبی ساده و پیش پا افتاده از کافئین و نیتریک اکسید نیست و در این محصول برای افزایش قدرت اثر به افزایش دز این دو ماده بسنده نشده است بلکه پایه و اساس کار این محصول بر روی اسید آمینه ای موسوم به Leucine استوار است.

فرم دارویی مکمل Super Pump 250 

این مکمل به صورت پودر و در بسته بندی های ۲۸۰ گرمی تولید و عرضه شده است که قیمت هر بسته از این محصول در بازارهای جهانی در حدود ۱۹ دلار است و گفته می شود که هر سروینگ از این محصول در حدود ۲۰ گرم از آن را شامل می شود که در این ۲۰ گرم نیز در حدود ۳۲ کالری انرژی خواهید یافت و باید به این مهم اشاره کرد که این محصول عاری از چربی است.

نمونه محصول

البته لازم به ذکر است که این محصول در بسته بندی های خیلی کوچک که نمونه امتحانی محصول به شمار می رود و معمولا به رایگان و در نمایشگاه ها به مشتریان داده می شود نیز تولید شده است تا مشتریان پس از تست زدن و امتحان کردن آن و در صورت رضایت داشتن از نتیجه، آن را سفارش داده و تهیه کنند.

ترکیب اختصاصی

گفته می شود در ترکیب این محصول در حدود ۲۰۰۰۰ میلی گرم از ترکیب اختصاصی که هسته اصلی این مکمل را شامل می شود و شرکت سازنده فرمول شیمیایی آن را اختصاصا برای خود نگه داشته و لو نداده است نیز وجود دارد.

ویتامین ها

•    سدیم
•    پتاسیم
•    ویتامین b6
•    ویتامینb12
•    فولیک اسید
•    فسفر

اسید آمینه ها

•    L-Tyrosine
•    Methylxanthines
•    N-Acetyl-Tyrosine
•    Glucuronolactone
•    Taurine
•    L-Leucine
•    L-Glutamine
•    L-Isoleucine
•    L-Valine
•    L-Citruline AKG
•    Turkesterone
•    Dihydroxyecdysone

ترکیبات افزاینده انسولین

در ترکیب این مکمل علاوه بر مواد و ترکیبات یاد شده ترکیباتی برای افزایش ترشح انسولین و برای افزایش حساسیت بدن نسبت به این هورمون نیز یافت می شود:
•    Trimethylglycine
•    Ndole3-Carbinol
•    ۴-Hydroxyisoleucine
•    Cinnamic Aldehyde

دستور مصرف

در روزهایی که تمرین دارید در حدود ۳۰ الی ۴۰ دقیقه قبل از تمرین می توانید ۱ الی ۳ پیمانه از این مکمل را با آب سرد و یا با آب میوه حل کرده و نوش جان کنید و در روزهایی که استراحت دارید نیز می توانید یک پیمانه از این محصول را به همان ترتیب که ذکر شد میل کنید.

توصیه

با توجه به اینکه واکنش بدن افراد مختلف در برابر مکمل های غذایی یکسان نیست و با توجه به اینکه با اولین بار تجربه کردن مکمل، ممکن است دزهای بالا دردسر ساز باشند توصیه می شود در نخستین روزهایی که از این مکمل و یا از هر مکمل مشابه دیگر استفاده می کنید دز مصرف را از حداقل شروع کرده و سپس به تدریج دز مصرف را افزایش دهید تا دز مصرفی شما به دزهای توصیه شده نزدیک شود.

یاد آوری

لازم به ذکر است که این محصول نیز در سال ۲۰۰۸ میلادی در زمره پر فروش ترین محصولات در نوع خود بوده است ولی باز هم تاکید می کنیم که این گفته به معنی تایید نمونه مکمل های موجود در بازار ایران و به معنی تطابق این نمونه ها با نمونه های اصلی که کمپانی های سازنده در سطح جهانی عرضه کرده اند نخواهد بود.

هشدار…

استفاده از مکمل Super Pump 250 نیز برای افرادی که زیر سنین ۱۸ سال به سر می برند ممنوع اعلام شده و هشدار داده شده است که زنان باردار و زنانی که در حال حاضر به نوزادان خود شیر می دهند نیز نباید از این محصول استفاده کنند.
همچنین کمپانی سازنده هشدار داده است افرادی که از بیماری های خاص رنج برده و به دلیل ابتلا به این بیماری ها ناگزیر از مصرف دارو هستند قبل از مصرف این مکمل باید از پزشک خود کسب تکلیف کرده و در مصرف این مکمل نیز رعایت احتیاط را بکنند.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

درج آگهی بدنسازی