چند غذای ساده که خوردن آن ها قبل از خواب موجب عضله سازی می شود.

عضله سازی قبل از خواب با خوردن غذا (بخش اول)

در زیر 7 دستورالعمل چند غذای ساده آمده است که باعث عضله سازی شما خواهد شد. بعضی از آن

در زیر ۷ دستورالعمل چند غذای ساده آمده است که باعث عضله سازی شما خواهد شد. بعضی از آن ها مزه ی معمولی و بعضی دیگر مزه ی فوق العاده ای دارند و در کل می توان گفت که همه ی آن ها موجب لذت شما نخواهند شد. از آن جایی که تمرکز شما بر روی کاهش وزن است، می توانید تغییرات جزئی بر روی این دستورهای غذایی نسبت به رژیم غذایی خود بدهید. اگر از لحاظ کیفی غذا برای شما در اولویت است، قطعا این دستورهای غذایی برای شما مناسب خواهند بود. فراموش نکنید که کالری های موجود در برندهای مختلف مواد غذایی متفاوت می باشند.

  • پودینگ شکلاتی پروتئینی

مواد تشکیل دهنده:

  • یک پیمانه پودر پروتئینی شکلاتی
  • یک قاشق غذاخوری نشاسته ی ذرت
  • آب

پودر پروتئینی را با یک فنجان آب مخلوط کنید و در یک ظرف نچسب و یا تفلون بریزید و با درجه حرارت ملایم داخل فر گرم کنید. اگر پودینگ شیرین را ترجیح می دهید، قبل از اینکه مخلوط کنید، می توانید افزودنی های شیرین به آن اضافه کنید. نشاسته ی ذرت را با دو قاشق غذاخوری آب درون یک کاسه مخلوط کنید، آنقدر مخلوط کنید که یکدست شود. سپس به ظرف پروتئین اضافه کنید و دوباره کاملا مخلوط کنید. آنقدر به هم زنید تا قوام پیدا کنید و به غلظت دلخواه برسد. مخلوط را دوباره به یک ظرف دیگر اضافه کنید و داخل فریزر به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه قرار دهید تا کاملا سرد شود و ضخامت آن یکنواخت شود.


  • شیک آلبالویی

ترکیبات:

  • یک پیمانه پودر پروتئینی وانیلی
  • ۱ فنجان شیر
  • ۲/۱ فنجان آلبالوی تازه
  • ۲/۱ فنجان ماالشعیر
  • ۲/۱ قاشق چایخوری دارچین
  • ۱ فنجان یخ

تمام مواد را داخل مخلوط کن ترکیب کنید و به مدت ۳۰ ثانیه هم بزنید. اگر دوست داشتید که رقیق تر باشد یک مقدار بیشتر هم بزنید. اگر هنوز غلظت آن زیاد است، شیر بیشتری به آن اضافه کنید و دوباره آن را هم بزنید. اگر احساس می کنید که خیلی رقیق است می توانید به آن یخ اضافه کنید و دوباره آن را ترکیب کنید. اگر علاقه ای به آلبالو ندارید می توانید هر میوه ای که دوست دارید اضافه کنید. فقط فراموش نکنید که حتما میوه های تازه استفاده کنید.


  • بیسکویت های پروتئینی و کره ی بادام زمینی معجزه عضله سازی

ترکیبات:

  • ۲/۱ فنجان کره ی بادام زمینی
  • ۴/۱ فنجان استویا ( نوعی برگ که ۳۰ برابر شیرین تر از شکر است )
  • ۴/۱ قاشق چایخوری نمک تصفیه شده
  • ۱ عدد تخم مرغ
  • ۱ عدد سفیده ی تخم مرغ
  • ۲/۱ قاشق چایخوری وانیل
  • ۴/۱ قاشق چایخوری بکینگ پودر
  • ۲/۱ فنجان پودر پروتئینی وانیلی
  • ۲ قاشق چایخوری پودر نارگیل

داخل ظرف، کاغذ شیرینی پزی قرار دهید و فر را روشن کنید و دمای آن را بر روی ۳۵۰ درجه فارنهایت قرار دهید. سپس همه ی ترکیبات را در یک ظرف مخلوط کنید و سپس داخل ظرف شیرینی بریزید و داخل فر به مدت ۱۵ دقیقه قرار دهید.

ادامه مقاله در شماره بعدی مجله

منبع: مجله بدنسازی بادی فول – شماره ۲۱

به اشتراک بگذارید:
داغترین مطالب سایت
تاثیر پرورش اندام در رشد قدی
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در...
 
۷۷۵دیدگاه
مکمل ارژنین
آشنایی با مکمل ال-آرژنین و سوا...
 
۷۴۳دیدگاه
برنامه بدنسازی
مشاوره و دریافت آنلاین برنامه ...
 
۵۴۹دیدگاه
نوجوانان ، بدنسازی، تهدیدها وفرصتها
نوجوانان – بدنسازی، تهدی...
 
۵۰۵دیدگاه
روش دریافت کارت مربیگری بدنسازی
روش دریافت کارت مربیگری بدنساز...
 
۳۷۷دیدگاه
سوال جواب های متداول و رایج در بدنسازی و فیتنس
سوال جواب های متداول و رایج در...
 
۳۶۸دیدگاه

ارسال دیدگاه