برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

گفت و گویی با آنتوم کلبرس (قهرمان بدنسازی بانوان)

ما گفت و گویی با ورزشکار حرفه ای آنتوم کلبرس (autumn calabrese) اجراکننده برنامه ۸۰ روز ورزش در سری برنامه های زنان نیرومند داریم.

معنای قوی شدن از نظر کلبرس چیست؟

آنتوم کلبرس می گوید: زندگی واقعا سخت است و روزهایی در زندگی شما وجود دارد که شما فقط می خواهید از تمام دردها رها شوید و نیاز به یک نیروی خوب برای برخورد با خانواده و دوستان و افرادی که در اطراف شما هستند دارید.

آنتوم کلبرس مادر یک پسر است، برنامه بسیار شلوغی دارد ساعت ۵ از خواب بیدار می شود غذای پسرش رامینک را برای ناهار در مدرسه اش درست می کند کارهای خودش را تنظیم می کند و آماده بیرون رفتن برای ضبط کردن فیلم تمرینی می شود.

گفت و گویی با آنتوم کلبرس

او می گوید: من از تمریناتم چیزهای زیادی را یاد گرفته ام و قدرت را به صورت ذهنی و فیزیکی احساس و درک می کنم و آن را در تمام زندگی ام بکار می برم بنابراین زمانی که با شرایط سخت در زندگی رو به رو می شودم قدرت درونی دارم که می توانم با تمام مشکلات رو به رو شوم.

طبق گفته های او کارکردن برای تناسب اندام مان به ما قدرت بیرونی و درونی می دهد.

اغلب تمرکز بر روی تناسب اندام درباره نحوه نگاه شماست همه ما دوست داریم و می خواهیم که در لباس هایمان زیبا به نظر برسیم اما کلبرس می گوید من عاشق این هستم که ببینم تناسب اندام چه چیزی درباره اینکه ما از دورن انسان قوی شویم به ما یاد می دهد. زمانی که شما تمرین سختی انجام می دهید و تمامی آن سختی ها را تحمل می کنید این در زندگی هم به شما یاد می دهد که در مقابله با شرایط سخت در زندگی چطور برخورد کنید.

چطور می توان در زندگی توازن ایجاد کرد؟

-شما تلاش می کنید تا توازن در تمام طول زندگی تان ایجاد کنید و ممکن است بسیاری از نکات را از این طرف و آن طرف بشنوید و در نهایت آرزو می کنید که این توازن در زندگی شما هم باشد.

طبق گفته های کلبرس زمانی وجود دارد که در کارها به سادگی باید تمرکز و فوکوس داشته باشیم. او می گوید زمانی که من برای ۸۰ روز در فیلم برداری هستم این در واقع جز اولویت های من است این کار تنها شغل من نیست امیدوارم بتوانم حتی تغییراتی در دنیا ایجاد کنم بنابراین باید جزء اولویت های من باشد ولی متاسفانه بقیه چیزها ممکن است آسیب ببیند.

آنتوم کلبرس می گوید: او در طول سه ماه زمانی که در حال فیلمبرداری است زندگی اجتماعی ندارد البته که او نمی تواند در طول این مدت ۸۰ روزه پسر خود را به مدرسه ببرد هم چنین او می گوید زمانی که برنامه فیلمبرداری به پایان می رسد دوباره توازن به زندگی و خانوداه اش باز می گردد.

او می گوید که نمی شود همیشه تعادل کاملی ایجاد کرد: مثلا اینکه ۸ ساعت را با خانواده خود باشی ۸ ساعت را در کار سپری کنی و ۸ ساعت در خواب باشی و اگر بخواهی این کار را انجام دهی از یکی از مسیرهایت قطعا دور خواهی شد بنابراین مجبوری دوباره اولویت های زندگی ات را تغییر دهی.

طبقه گفته های او مواظبت از خود بسیار ضروری است.

گفت و گویی با آنتوم کلبرس

ما یک جامعه ای هستیم که در اتفاقات زندگی مان خودمان را ضعیف می کنیم و نمی خواهیم از خودمان حمایت کنیم او اشاره می کند که:

۱- نوشیدن آب و هیدراته شدن اولین قدم برای حفظ سلامتی و مواظبت از خود است “بزرگترین چیز برای من نوشیدن آب زیاد است، همیشه آب همراه من است و هرگز خانه را بدون آب ترک نمی کنم”.

اصول آب خوردن در حین تمرین بدنسازی

۲- خواب من ۸ ساعت از شبانه روز را کامل می خوابم. خواب جایی است که تمام زیبایی ها در آن رخ می دهد. بسیاری از مردم فکر می کنند اتفاقات جادویی در ورزش کردن باید رخ دهد اما اینطور نیست زمانی که شما تمام بدن را با ورزش کردن خسته کرده اید و عضله هایتان را به شدت درگیر کرده اید آن ها نیاز به تعمیر و ریکاوری دارند، فرآیند این ریکاوری فقط در خواب رخ می دهد اجازه دهید بدن تان به خواب برود و زمانی کاملا خاموش باشد تا بازیابی شود.

۳- ماساژ در هنگام ورزش کردن ممکن است بدن شما درد داشته باشد بنابراین یک ماساژ خوب بسیار اهمیت دارد. کلبرس می گوید من هر هفته ماساژ دارم البته او می داند شاید برای همه به علت هزینه های خیلی بالا هفته ای یکبار ماساژ امکان پذیر نباشد بنابراین او می گوید ماهی یکبار ماساژ کافی است. و می گوید عضلات سخت و سفت هیچ وقت عضلات نیرومندی نخواهند شد.

۴- حمام نمک اپسون – او به ما می گوید که هر شب حمام نمک اپسون دارد. که آن برای رفع دردهای ماهیچه ای و ریلکس کردن به او کمک می کند و هم چنین از روغن های ضروری مانند اسطوخودوس در آن استفاده می کند.

غذای سالم مورد علاقه شما چیست؟

او می گوید اوائل برای صبحانه تخم مرغ می خوردم ولی بعد دیدم به آن آلرژی دارم و اکنون بلغور جو دو سر مصرف می کنم. بلغور جو دوسر در داخل افشره بلوط و کمی دارچین همراه با شربت افرا.

آنتوم کلبرس می گوید: من عاشق صبحانه هستم آن یکی از وعده های مورد علاقه من است. اگر شما بلغور جو دو سر با افشره بلوط بخورید همه چیزهای دیگر را دور می ریزید، گرم می کنید و یک روز خوب را شروع می کنید.

او در روز یکشنبه زمانی را برای پخت و پز اختصاص می دهد زیرا می گوید اختصاص دادن زمانی برای آشپزی و پختن چیزهایی که نیاز داری بخوری لذت بخش است.

عصرانه یا غذاهای مختصر شما چیست؟

من معمولا کلوچه بادام زمینی با زنجفیل به جای آرد سفید استفاده می کنم او می گوید که من عاشق سبزیجات و میوه ها هستم اما او آن ها را قطعه قطعه نمی کند و کاملا می خورد.

آنتوم کلبرس می گوید مردم همیشه زمانی که من فلفل را یک جا مانند سیب می خورم به من می خندند چه فرقی می کند که من آن را قطعه قطعه کنم یا طعم آن را بچشم. حداقل آن را قطعه قطعه نکرده ام و ارزش غذایی آن را ازبین نبرده ام.

او می گوید هزاران هزار غذای سالم وجود دارد اگر شما واقعا به آن ها تمایل داشته باشید. بسیاری از مواقع ما نمی خواهیم که از غذاهای غیر سالم دست برداریم و هزارن بهانه می آوریم که سرمان شلوغ است.

چه پیشنهادی برای کسانی که می خواهند به تناسب اندام برسند دارید؟

اگر می خواهید به تناسب اندام برسید هیچ وقت خودتان را با کسی مقایسه نکنید این چیزی است که باعث پیشرفت شما می شود.

منبع: مجله بدنسازی بادی فول – شماره ۱۸

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی