برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

همه چیز در مورد برنامه بدنسازی

روزانه میلیون ها نفر در دنیا با کلمات مختلف در مورد بدنسازی در گوگل سرچ می کنند که شاید یکی از مهمترین و بیشترین کلمه سرچ شده برنامه بدنسازی است. در این نوشته سعی دارم به بیشترین کلمات سرچ شده در مورد این کلید واژه و پسوندهای آن توضیحات مختصری ارائه نمایم تا مخاطبین محترم سایت بادی فول در مورد آن اطلاعات کافی کسب نمایند.

برنامه بدنسازی چیست؟

به نوشته ای می گویند که مربی بدنسازی به دو سبک با وزنه و یا بدون وزنه یک سری حرکات و تعداد آن را به صورت منظم متناسب با شرایط یک ورزشکار تنظیم می نماید تا آمادگی بدنی او را از وضع موجود ارتقاع دهد.

جهت دریافت برنامه متناسب با فیزیک بدنی خود کلیک کنید


برنامه بدنسازی فیتنس

به برنامه ای می گوییم که به غیر از حرکات با وزنه حرکات هوازی و حرکات مکمل بدنسازی با ابزارهای جدیدویابدون ابزار در آن نوشته شده است و هدف ان درعین حجیم سازی عضلات متناسب و متقارن نمودن بدن میباشد.


برنامه بدنسازی حجمی

مربی بدنسازی این مدل برنامه ها را برای افزایش سایز عضلات ورزشکار طراحی می نماید. شرایط بدنی و سابقه ورزشکار در روش طرح آن متغییر است.

برنامه رایگان حجمی


برنامه بدنسازی لاغری، کات یا چربی سوزی

این برنامه ها برای افرادی که می خواهند به واسطه کار با دستگاه ها و وزنه های بدنسازی و دستگاهی هوازی از درصد چربی بدن خود کم کنند طراحی می شود این گونه برنامه ها همراه با رژیم های غذایی کم کالری موثر هستند در دوران ما زیاد مورد استفاده قرار میگیرد.

برنامه  بدنسازی لاغری موضعی


برنامه بدنسازی ۱ و ۲ و ۳ و ۴ و ۵ و ۶ جلسه در هفته

برنامه ها با این عنوان برای افرادی که به تشخیص مربی باید روزهای مشخصی را در هفته با فاصله معین تمرین کنند طراحی می شود یا برای ورزشکارانی که به دلیل کار و مشغله شخصی نمی تواند هر روز ورزش کند تنظیم می شود.


برنامه بدنسازی یک دو یا ۳ ماهه یا برنامه های ۸ هفته یا ۱۲ هفته

برنامه های یک ماهه دو ماهه و یا سه ماهه برنامه های دوره ای بدنسازی هستند که بیشتر برای ورزشکارانی مسابقه ای نوشته می شود آنها نیاز دارند که برای رشته ورزشی غیر بدنسازی از یک نقطه شروع کنند و به پایان دوره به یک آمادگی برسند و بعدا برای مسابقات خود آماده شوند البته بعضا برای پرورش اندام کاران هم استفاده می شود.

دریافت برنامه آنلاین بدنسازی


برنامه بدنسازی طبیعی

امروزه اکثر ورزشکاران بدنسازی و پرورش اندام که از هورمون ها سوء استفاده نمی کنند از این عنوان برای برنامه های خود استفاده می کنند.

هورمون نخرید! خودتان بسازید


برنامه های بدنسازی قدرتی، سرعتی، استقامتی

ورزشکارانی که برای افزایش یکی از آیتم های فوق نیاز دارند وزنه ها و وسایل بدنسازی استفاده نمایند به روش های تمرینی خاص که می تواند با تغییر مقدار وزنه استراحت سرعت اجرای حرکات باشد به اهداف خود می رسد البته تنظیم این نوع برنامه ها بسیار تخصصی می باشد.

تفاوت برنامه قدرتی و استقامتی


برنامه بدنسازی بانوان، زنان یا خانم ها

برنامه های که مخصوص اهداف لاغری تناسب و زیبایی اندام برای خانم ها تنظیم می شود با آقایان کمی متفاوت است و به همین دلیل نیاز است که مربی به شرایط جسمانی و ساختار هورمونی بانوان در موقع تنظیم برنامه دقت کند.

برنامه تمرینی برای بانوان


برنامه های بدنسازی حرفه ای و نیمه حرفه ای

این برنامه ها بیشتر برای افراد با سابقه ورزشی متوسط به بالا تنظیم می شود و در آن مربی بدنسازی می تواند از سیستم های تمرینی بدنسازی با دست باز استفاده نماید زیرا آمادگی بدنی این افراد به آنها اجازه می دهد که از آسیب های ورزشی دور باشند و هر نوع تمرین مورد نظر مربی را به راحتی اجرا نماید.


برنامه بدنسازی مبتدی یا برنامه های بدنسازی روزهای اول باشگاه

مبتدیان تازه وارد به باشگاه های بدنسازی نیازمند آموزش و احتیاط در اجرای حرکات بدنسازی هستند به همین دلیل باید برای آنها برنامه های ابتدای و آسان طراحی شود تا هم از آسیب دیدگی دور باشند و هم آرام آرام وارد دنیای کار کردن با وزنه ها شوند تا علاقمند شوند در صورتی که برنامه های آنها از فشردگی و فشار زیادی برخوردار باشد آنها پس از چند روز تمرین و بدن درد دیگر به باشگاه مراجعه نمی نمایند که اکثر این اتفاق در باشگاه ها می افتد که این نشانه عدم دقت مربی بدنسازی  می باشد.

۱۵ نکته بدنسازی برای مبتدیان


برنامه های بدنسازی در خانه بدون وزنه

افرادی هستند که به علت کار و مشغله فرصت رفتن به باشگاه را ندارند آنها می توانند با وسایل منزل یا حتی بدون وسیله عضلات خود را تقویت کنند و حتی چربی های اضافه بدن خود را کم کنند وسایلی مثل توپ ها تی آرایکس دمبل میله هالتر کش ها در برنامه های بدنسازی در منزل کاربرد بسیار دارند.

برنامه تمرینی برای خانم های خانه دار


برنامه های بدنسازی شکم پهلو و سکیس پک

برنامه های لاغری شکم و پهلو از پرطرفدارترین برنامه های بدنسازی هستند که هم در باشگاه هم در منزل قابل اجرا هستند و جوانان و نوجوانان علاقمند برای بهتر به نظر رسیدن اندام خود در لباس و بدون لباس به طور خاص این مدل برنامه ها را دنبال می کنند. نکته ای که لازم به ذکر است این است که این برنامه ها زمان بر و همراه با رژیم های دقیق غذایی نتیجه بخش خواهد بود.

راز سیکس پک شدن


برنامه بدنسازی جف سید – لازار آنجلو- و…

قهرمانان و مدل های بدنسازی و فیزیک در مصاحبه های که با مجلات و سایتها انجام می دهند بعضا برنامه های خود را مطرح می کنند که روش تغذیه و تمرین خود را شرح می دهند جوانان و نوجوانان باید بدانند که این گونه تمرینات عینا قابل اجرا نیست و هرکس شرایط و سابقه بدنی خاص خود را دارد.

برنامه رایان تری


برنامه بدنسازی نوجوانان

نوجوانان به دلیل این که در سن رشد هستند باید به گونه ای ورزش کنند که اختلالی در رشد استخوان های بدن آنها پیش نیاید و مناسب با شرایط بدنی خود تمرین کنند اصولا ۳ ساعت تمرین بدنسازی در هفته برای نوجوانان مناسب می باشد بهتر است حرکات کششی و استفاده از ماشین های بدنسازی دربرنامه های انان بیشتر لحاظ شود.

تاثیر بدنسازی در رشد قدی

نویسنده: اصغر مرادی

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی