فهرست مطالب

با رعایت این نکات چربی بسوزانید و سریعتر به بدنی که می خواهید برسید.

اضطراب نداشته باشید

اضطراب

اضطراب بدترین چیزی است که موقع لاغر کردن و سفت کردن بدن می توانید داشته باشید.

اضطراب داشتن منجر به انجام کاردیوی بیش از حد می شود بخاطر اینکه سعی می کنید

بیشتر عرق کنید اما بر عکس این کار باعث می شود بدن تان چربی بیشتری ذخیره کند.

به جای اینکار بیایید مقدار کالری خود را کمی کمتر کنید و چند ساعت مانده به تمرین کمتر کربوهیدرات مصرف کنید.

همچنین بهتر است آب را در کل طول تمرین میل کنید نه دقیقه آخر تمرینات. زیرا این کار

باعث می شود آب درون عضلات فرو رود و سخت تر می شود عضلات را لاغر کرد.

ترکیبی تمرین کنید

تمرین ترکیبی

از تمرینات ترکیبی استفاده کنید.

با تکنیک درست تا جایی که می توانید حرکات را سریع انجام دهید.

بین تمرینات استراحت نکنید.

تا حد ممکن حرکت را به بهترین نحو انجام دهید.

با میله هالتر شروع کنید و سپس وزنه ۵ الی ۱۰ کیلویی به آن اضاف کنید.

برای هر ترکیب ۵ الی ۷ تمرین انجام دهید هر ست دارای ۵ الی ۸ تکرار باشد.

بین هر ست ۱-۳ دقیقه استراحت کن ست های تمرینی بیشتر از ۴ ست نشود. کل دوره نباید بیشتر از ۱۵ دقیقه طول بکشد.

یک تپه پیدا کنید

دویدن روی تپه

وقتی مردم سعی می کنند لاغر شوند دغدغه شان این است که چه مقدار زمان روی تردمیل باشند.

بدون شک وقتی برای لاغر شدن عجله دارید هیچ چیزی با تمرینات اسپرینت روی تپه (جاهای برامده) قابل قیاس نیست.

دویدن روی تپه بهترین روش برای چربی سوزی بدون آسیب رساندن به کیفیت عضلات است

همچنین بهترین کاردیوی استقامتی شناخته شده است. برای گرفتن نتیجه سریع، ۱۵ الی ۲۰ اسپرینت

کوتاه مدت در هر تمرین خود به مدت ۵ بار در هفته داشته باشید. حتما قبل از شروع این تمرین بدن را گرم کنید و بعد از پایان با حرکات کششی بدن را سرد کنید.

هل دادن اجسام سنگین

هل دادن سورتمه

یکی از بهترین و سریعترین تمرینات چربی سوزی در همه اعصار هل دادن اجسام سنگین (همانند سورتمه) می باشد. این تمرین تمام عضلات بدن را تحت تاثیر قرار می دهد و موجب اختلال در سوخت و ساز بدن و آزادسازی تستوسترون می شود که به چربی سوزی بسیار کمک می کند.

اگر به سورتمه دسترسی ندارید یک وسیله را برای هل دادن قرار دهید و به آن وزنه اضاف کنید سپس ۳۰ متر آن را جلو ببرید ۳۰ ثانیه استراحت کنید و سپس ۳۰ متر آن را هل دهید و دوباره استراحت، این کار را ۱۰ الی ۱۵ بار تکرار کنید.

مکمل های چربی سوزی

چربی سوز

اگر به دنبال چربی سوزی هستید، ترکیبی از این مکمل های قوی را امتحان کنید زیرا بعضی از مکمل ها از عهده ی برطرف کردن مشکلات بر می آیند.

 

مکمل ها – دوز مصرف/ زمان مصرف

کافئین – ۲۰۰-۴۰۰ میلی گرم، ۳۰ الی ۶۰ دقیقه قبل از تمرین

عصاره چای سبز – ۵۰۰ میلی گرم، ۲-۳ مرتبه در روز یکبار آن ۳۰ دقیقه قبل از تمرین

یوهمبین، ۵-۲۰ میلی گرم، ۲ الی ۳ بار در روز که یک دوز ان ۳۰ دقیقه قبل از تمرین مصرف می شود

ال کارنتین، ۱-۳ گرم، ۲ الی ۳ بار در روز همراه با غذا _ یک دوز آن قبل از تمرین و یک دوز آن بعد از تمرین مصرف می شود

CLA، ۱-۳ گرم، در سه وعده همراه با غذا.

 

منبع : muscleandfitness.com

 

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

ارسال دیدگاه

10 دیدگاه در “۵ راه برای لاغر شدن به سریع ترین راه ممکن

    1. نویسنده
    1. نویسنده
    1. نویسنده
    1. نویسنده
    1. نویسنده

ارسال دیدگاه