تمرین شانه هوشمندانه

تمرین شانه هوشمندانه جان سینا از تورنتو برنامه تمرینی دلتوئید خود را به مجله اینترنتی muscle and fitness ارسال
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
0

تمرین شانه هوشمندانه

جان سینا از تورنتو برنامه تمرینی دلتوئید خود را به مجله اینترنتی muscle and fitness ارسال کرد و گفت از درد شانه رنج می برد. در اینجا برنامه تمرینی که به او کمک کرد درد او تسکین یابد را در اختیار شما قرار می دهیم.

شانه درد اغلب به معنای حس فشردگی در استخوان کتف می باشد. معمولا با پرس بالا سر تشدید می شود اما پرس در یک زاویه می تواند تنش موجود در مفاصل را کم کند. یک میله هالتر را در یک زاویه ۴۵ درجه نگه دارید و پرس تک دست بزنید. (مثل بلند کردن یک اهرم ) به این حرکت لندمین می گویند.

تمرین شانه هوشمندانه

همچنین باید عضلات پشت و دلتوئید پشت را بیشتر تمرین دهید تا عدم تعادل عضلات شانه درست شود و از آسیب دیدن جلوگیری شود.

تمرین قدیمی جان سینا

تمرین ۱                                   ست                                    تکرار                          استراحت

پرس شانه بالا سر دمبل                        ۳                                       ۱۰                             ۶۰ ثانیه

تمرین ۲

نشر از جلو                                 ۳                                       ۱۲                            ۶۰ ثانیه

تمرین ۳

نشر از جانب                               ۳                                       ۱۲                             ۶۰ ثانیه

تمرین ۴

نشر خم از جانب نشسته                  ۳                                       ۱۲                            ۶۰ ثانیه

تمرین جدید جان سینا

تمرین ۱                                   ست                                    تکرار                          استراحت

پرس لندمین                                ۴                                  ۱۵-۱۲                             ۶۰ ثانیه

تمرین ۲

نشر خم از جانب نشسته                 ۴                                       ۲۰                            ۶۰ ثانیه

تمرین ۳

نشر از جانب دمبل                        ۳                                       ۱۲                            ۶۰ ثانیه

تمرین ۴

نشر از جلو دمبل                          ۳                                       ۱۵                            ۶۰ ثانیه

منبع : muscleandfitness.com

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.
به اشتراک بگذارید:
داغترین مطالب سایت
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در رشد قد
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در...
 
۷۹۶دیدگاه
مکمل ارژنین
آشنایی با مکمل ال-آرژنین و سوا...
 
۷۵۹دیدگاه
روش دریافت کارت مربیگری بدنسازی
روش دریافت کارت مربیگری بدنساز...
 
۶۰۰دیدگاه
برنامه بدنسازی
مشاوره و دریافت آنلاین برنامه ...
 
۵۸۸دیدگاه
نوجوانان ، بدنسازی، تهدیدها وفرصتها
نوجوانان – بدنسازی، تهدی...
 
۵۳۷دیدگاه
سوال جواب های متداول و رایج در بدنسازی و فیتنس
سوال جواب های متداول و رایج در...
 
۴۳۷دیدگاه

ارسال دیدگاه