فهرست مطالب

تمرین شانه هوشمندانه

جان سینا از تورنتو برنامه تمرینی دلتوئید خود را به مجله اینترنتی muscle and fitness ارسال کرد و گفت از درد شانه رنج می برد. در اینجا برنامه تمرینی که به او کمک کرد درد او تسکین یابد را در اختیار شما قرار می دهیم.

شانه درد اغلب به معنای حس فشردگی در استخوان کتف می باشد. معمولا با پرس بالا سر تشدید می شود اما پرس در یک زاویه می تواند تنش موجود در مفاصل را کم کند. یک میله هالتر را در یک زاویه ۴۵ درجه نگه دارید و پرس تک دست بزنید. (مثل بلند کردن یک اهرم ) به این حرکت لندمین می گویند.

تمرین شانه هوشمندانه

همچنین باید عضلات پشت و دلتوئید پشت را بیشتر تمرین دهید تا عدم تعادل عضلات شانه درست شود و از آسیب دیدن جلوگیری شود.

تمرین قدیمی جان سینا

تمرین ۱                                   ست                                    تکرار                          استراحت

پرس شانه بالا سر دمبل                        ۳                                       ۱۰                             ۶۰ ثانیه

تمرین ۲

نشر از جلو                                 ۳                                       ۱۲                            ۶۰ ثانیه

تمرین ۳

نشر از جانب                               ۳                                       ۱۲                             ۶۰ ثانیه

تمرین ۴

نشر خم از جانب نشسته                  ۳                                       ۱۲                            ۶۰ ثانیه

تمرین جدید جان سینا

تمرین ۱                                   ست                                    تکرار                          استراحت

پرس لندمین                                ۴                                  ۱۵-۱۲                             ۶۰ ثانیه

تمرین ۲

نشر خم از جانب نشسته                 ۴                                       ۲۰                            ۶۰ ثانیه

تمرین ۳

نشر از جانب دمبل                        ۳                                       ۱۲                            ۶۰ ثانیه

تمرین ۴

نشر از جلو دمبل                          ۳                                       ۱۵                            ۶۰ ثانیه

منبع : muscleandfitness.com

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

ارسال دیدگاه