برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

حرکت جلو بازو هالتر ایستاده Barbell Curl یک حرکت تک مفصلی است که اصل پایه برای عضلات دوسر بازویی یعنی جلو بازو محسوب می شود. فشار بسیار عالی بر عضله دوسر بازویی وارد می کند. از پرکاربرد ترین بین حرکات بدنسازان می باشد. از دیگر عضلات درگیر ثانویه در این حرکت.

  • ساعد
  • زند زیرین
  • سه سر بازویی

 

نحوه اجرای حرکت:
  1. ابتدا وزنه مناسب هالتر را انتخاب کنید و در حالت ایستاده قرار بگرید و دست ها روی هالتر به اندازه عرض شانه باز باشد.
  2. بعد پا ها به اندازه عرض شانه باز شود و کف دست بر روی هالتر رو به بیرون باشد
  3. هالتر را به آرامی در حالتی که کمر صاف است به سمت بالا حرکت دهید تا انقباض عضله کامل شکل بگیرد.
  4. به هیچ عنوان از ناحیه سرشانه حرکت ندهید و مچ دست حتما باید صاف باشد.
  5. حرکت را به تعداد مشخص شده در برنامه تمرینی خود تکرار کنید.
آموزش حرکت جلو بازو هالتر ایستاده
آموزش حرکت جلو بازو هالتر ایستاده

حرکت مشابه:

  • جلو بازو سیم کش
  • جلو بازو جف دمبل

 

چند نکته کلیدی:

  1. در انجام حرکت جلو بازو هالتر دست ها در کنار بدن ثابت بوده نگذارید به جلو و عقب حرکت داشته باشد.
  2. از کمربند و مچ بند استفاده کنید.

 

جلو بازو هالتر ایستاده را میشه نشسته هم انجام داد؟

بله همین حرکت را می توان نشسته هم انجام داد  تعادل حرکتی خوبی هم می توانید داشته باشید در حالت نشسته

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

5/5 – (1 امتیاز)
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درج آگهی بدنسازی

حداکثر 10 عکس مجاز می باشد