رازهایی در مورد کالری سوزی بیشتر (قسمت اول)

رازهایی در مورد کالری سوزی بیشتر (قسمت اول)

اگر به نظر می رسد که شما نمی توانید به کمتر از یک وزن مشخص برسید، بیایید فرض
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

کالری سوزی

  1. وزن مشخص خود را فراموش کنید.

اگر به نظر می رسد که شما نمی توانید به کمتر از یک وزن مشخص برسید، بیایید فرض را بر آن بگذارید که اعداد وزنه تنها یک مقیاس است، حتی اگر وزنی که مد نظر دارید نباشد. بسیار ساده است که بدن شما برای آن مقدار طراحی شده اشت. بنابراین، چیزی نیست که بتوانید آن را تغییر دهید.

  1. زیاد بخورید، نه کم

اگر خوردن x مقدار کالری به شما کمک نمی کند تا وزن تان را کم کنید، فکر منطقی این است که شما باید آن مقدار کالری را تغییر دهید.

  1. به یاد داشته باشید که همه ی کالری ها به یک اندازه ایجاد نشده اند.

کاهش وزن تنها مربوط به میزان غذایی که می خورید نیست. بلکه بیشتر مربوط به آنچه که نمی خورید است. پومروی در این باره چنین می گوید: یک رژیم غذایی که حاوی کربوهیدرات های تصفیه شده و شکر است، می تواند کمبود مواد غذایی را افزایش دهد، که این امر نیز منجر به اختلال های متابولیکی می شود. به همین دلیل است که باید غذاهای مغذی و با حداقل پردازش، مصرف کنید. به این صورت که از پروتئین های سالم، مقادیر زیادی از سبزیجات، چربی های سالم و کربوهیدرات های پیچیده استفاده کنید. این مواد مغذی، غنی هستد و موجب می شوند، که فرآیندهای متابولیکی بدن را تامیین کنند و به بدن شما کمک می کند که کالری ها را به طور موثرتر بسوزانند.

  1. صبحانه ی خود را کم نکنید.

با خوردن یک صبحانه ی کوچک یا حذف آن، موجب می شود که کالری بیشتری را برای بخش های بعدی روز ذخیره کنید. با توجه به نظر پومروی در مورد کاهش وزن، این عمل یکی از بدترین حالات برای شروع روز است. زیرا با حذف صبحانه، بدن تان مجبور می شود که عملکردهای روزانه ی خود را با کمترین سوخت انجام دهد.

منبع: مجله بدنسازی بادی فول – شماره ۲۵

به اشتراک بگذارید:
داغترین مطالب سایت
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در رشد قد
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در...
 
۷۸۲دیدگاه
مکمل ارژنین
آشنایی با مکمل ال-آرژنین و سوا...
 
۷۵۵دیدگاه
برنامه بدنسازی
مشاوره و دریافت آنلاین برنامه ...
 
۵۷۴دیدگاه
نوجوانان ، بدنسازی، تهدیدها وفرصتها
نوجوانان – بدنسازی، تهدی...
 
۵۲۱دیدگاه
روش دریافت کارت مربیگری بدنسازی
روش دریافت کارت مربیگری بدنساز...
 
۴۹۲دیدگاه
سوال جواب های متداول و رایج در بدنسازی و فیتنس
سوال جواب های متداول و رایج در...
 
۴۱۱دیدگاه

ارسال دیدگاه