فهرست مطالب

دستیابی به اهداف: یک مربی خصوصی فیتنس به شما کمک می کند تا اهداف تناسب فردی را تعریف کنید و یک نقشه ی راه برای رسیدن به آن ایجاد کنید. او با توجه به سطح آمادگی جسمانی شما و در مورد آنچه شما در نهایت می خواهید به آن برسید، برنامه ریزی می کند. یک مربی حرفه ای، به شما کمک خواهد کرد که به اهداف کوچکتر که خاص و واقعی هستند، متمرکز شوید؛ آن ها قابلیت دستیابی به رسیدن به یک هدف بزرگتر و هوشمندانه تر را، آماده می کند. مربی خصوصی نیز به شما کمک می کند تا پیشرفت خود را به سوی اهداف خود ارزیابی کنید و بتوانید پاسخگو باشید.

تمرین شخصی: مربیان شخصی یک برنامه تمرینی مخصوص برای شما ایجاد می کنند، که بر اساس اهدافی است، که می خواهید به آن برسید. این یک دستورالعمل ثابت نیست که بتوان در یک کتاب و یا مجله پیدا کنید. برنامه ی تمرینات هر فرد به اهداف، نیازها، شرایط جسمی و پیش زمینه ی پزشکی آن ها بستگی دارد.

دستورالعمل: یک مربی حرفه ای روش مناسب برای انجام هر حرکت ورزشی را در حالت معمول خود آموزش می دهد. هنگامی که شما می توانید حرکات را به درستی انجام دهید، این احتمال را افزایش می دهد که شما بعد از جلسات، تمرین خود در خانه و یا در ورزشگاه آن، انجام دهید.

انگیزه: هنگامی که شما به تنهایی تمرین می کنید، داشتن انگیزه اغلب سخت است. جلسات منظم با مربی شخصی باعث آن می شود که یک انگیزه ی واقعی در شما زنده شود.

مسئولیت پذیری: اگر شما نمی توانید نسبت به ادامه ی روش های تمرینی خود متعهد باشید، مربی شخصی می تواند نسبت به این امر کمک کند. هنگامی که شما به تنهایی تمرین می کنید، ممکن است که یک جلسه تمرین را در مکانی و جلسه ی دیگر را در مکان دیگر برگزار کنید، زیرا هیچ اجباری در این باره ندارید، اما هنگامی که شما با یک مربی کار می کنید، بدلیل اینکه نمی خواهید پول خود را از دست بدهید و نسبت به مربی خود متعهد هستید فرصت را از دست نمی دهید.

 تنوع: اگر قبلا تمریناتی انجام می دادید که احساس خستگی مفرط به شما وارد می شد با وجود یک مربی خصوصی فیتنس با تجربه، این تضمین به وجود می آید که به زودی احساس خستگی نکنید. مربیان به شما کمک می کنند تا تنظیمات دستگاه ها را به بهترین نحو انجام دهید و سطح آمادگی شما افزایش می دهند.

کار آیی: یک مربی خصوصی فیتنس با تجربه، زمان تمرین را به گونه ای برنامه ریزی می کند که باعث افزایش کار آیی برنامه ی تمرینی شما می شود. این مسئله زمانی مفید خواهد بود که شما زمان محدودی برای تمرین داشته باشید. آن ها می دانند که چگونه هر دقیقه ای که در باشگاه هستید را بهینه سازی کنند.

منبع: مجله بدنسازی بادی فول – شماره ۲۳

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

ارسال دیدگاه