فهرست مطالب

۸ استراتژی بازاریابی موثر که مربیان شما بتوانند مشتریان بیشتری را جذب کنند.

۱- از خود یک قهرمان ویدیویی بسازید.

(اکنون زمانی است که می توانید از رسانه های مختلفی برای کسب و کار خود استفاده کنید. نکته ی مهم این است، که در کار خود تداوم داشته باشید و از ویدیوهای مختلف برای افزایش مخاطبان خود استفاده کنید. حتما از تمرینات خود ویدیوهای زنده تهیه کنید و حتی می توانید از پشت صحنه ی تمرینات و یا زندگی خصوصی خود ویدیوهایی را ارائه دهید، تا اعتماد اطرافیان را جذب کنید.)

۲- منبعی رایگان و با کیفیت باشید.

(زمانی که در حال رقابت با مربیان خصوصی دیگر هستید بسیار مهم است که با مخاطبان خود یک رابطه پر اعتماد بسازید. اگر یک وب سایتی تهیه کنید که به نظر خوب باشد، اما مطالب با ارزشی را ارائه ندهد و ایمیلی برای تبادل نظر با مخاطبانتان نداشته باشید، در واقع صلب اعتماد خواهید کرد.)

۳- با کسب و کارهای محلی وارد همکاری شوید.

(یک لیستی تهیه کنید که حداقل ۵۰ کسب و کار محلی را شامل شود و شما را با مخاطبان خود نزدیک کند. می توانید با صاحبان مشاغلی مانند آرایشگاه ها، مدرسان، مربیان، کافی شاپ ها و… ارتباطاتی را برقرار کنید. بهترین راه برای متقاعد کردن آن ها دادن پورسانت می باشد.)

۴- در جلسات و مراسم های مختلف حضور پیدا کنید.

(هرچقدر هم در شبکه های اجتماعی حضور پیدا کنید، باز هم مانند ارتباطات نزدیک با افراد نخواهد بود. برای اینکه از جلسات و مراسم مختلف اطلاعات لازم را پیدا کنید، می توانید به وب سایت های مختلف مراجعه کنید و مواردی را که مرتبط با شغل شما هست را رزرو کنید.)

۵- به جای برگزاری یک جلسه رایگان، جلسه ای رایگان برای مشاوره در نظر بگیرید.

(با برگزاری جلسات مشاوره ی رایگان برای مشتریان و مخاطبان باشگاه خود، می توانید درآمد خود را افزایش دهید.)

۶- تبلیغات معنا دار ارائه دهید.

(یکی از بهترین راه ها برای جذب مشتریان جدید، تبلیغات معنا دار می باشد. مراسم مختلف مانند تاریخ های تولد، ولنتاین و مراسم فرهنگی را فراموش نکنید.)

۷- تبلیغات فیس بوکی کار آمد بسازید.

(اکثر افراد با تبلیغات فیس بوکی مشکل دارند، چرا که مفهوم دقیق آن ها را متوجه نمی شوند. بنابراین تبلیغات مناسب تهیه کنید که افراد تنها با یک نگاه بتوانند کل مطلب را درک کنند.)

۸- خودتان باشید و نقش بازی نکنید.

(در عصری که هیکل های زیبا و زندگی های ایده آل جز مهم ترین اهداف افراد شده اند، افراد به دنبال کسی هستند که بتوانند، با آن در ارتباط باشند. یکی از بهترین مواردی که شما می توانید انجام دهید، این است که با مخاطبان ارتباط مستقیم برقرار کنید و در واقع با این کار یک بازاریابی خلاقانه اجرا می کنید. آنچه که شما در این راستا به دست می آورید این است که، افراد به طور طبیعی با شما در ارتباط می شوند و سپس یک فرصت مناسب به شما می دهند، تا بتوانید آن ها را به عنوان یک مشتری در مرکز خود ثبت نام کنید.)

منبع: مجله بدنسازی بادی فول – شماره ۲۰

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

ارسال دیدگاه