8 استراتژی بازاریابی موثر که مربیان شما بتوانند مشتریان بیشتری را جذب کنند

۸ استراتژی بازاریابی موثر برای باشگاهداران

(اکنون زمانی است که می توانید از رسانه های مختلفی برای کسب و کار خود استفاده کنید. نکته
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
1+

۸ استراتژی بازاریابی موثر که مربیان شما بتوانند مشتریان بیشتری را جذب کنند.

۱- از خود یک قهرمان ویدیویی بسازید.

(اکنون زمانی است که می توانید از رسانه های مختلفی برای کسب و کار خود استفاده کنید. نکته ی مهم این است، که در کار خود تداوم داشته باشید و از ویدیوهای مختلف برای افزایش مخاطبان خود استفاده کنید. حتما از تمرینات خود ویدیوهای زنده تهیه کنید و حتی می توانید از پشت صحنه ی تمرینات و یا زندگی خصوصی خود ویدیوهایی را ارائه دهید، تا اعتماد اطرافیان را جذب کنید.)

۲- منبعی رایگان و با کیفیت باشید.

(زمانی که در حال رقابت با مربیان خصوصی دیگر هستید بسیار مهم است که با مخاطبان خود یک رابطه پر اعتماد بسازید. اگر یک وب سایتی تهیه کنید که به نظر خوب باشد، اما مطالب با ارزشی را ارائه ندهد و ایمیلی برای تبادل نظر با مخاطبانتان نداشته باشید، در واقع صلب اعتماد خواهید کرد.)

۳- با کسب و کارهای محلی وارد همکاری شوید.

(یک لیستی تهیه کنید که حداقل ۵۰ کسب و کار محلی را شامل شود و شما را با مخاطبان خود نزدیک کند. می توانید با صاحبان مشاغلی مانند آرایشگاه ها، مدرسان، مربیان، کافی شاپ ها و… ارتباطاتی را برقرار کنید. بهترین راه برای متقاعد کردن آن ها دادن پورسانت می باشد.)

۴- در جلسات و مراسم های مختلف حضور پیدا کنید.

(هرچقدر هم در شبکه های اجتماعی حضور پیدا کنید، باز هم مانند ارتباطات نزدیک با افراد نخواهد بود. برای اینکه از جلسات و مراسم مختلف اطلاعات لازم را پیدا کنید، می توانید به وب سایت های مختلف مراجعه کنید و مواردی را که مرتبط با شغل شما هست را رزرو کنید.)

۵- به جای برگزاری یک جلسه رایگان، جلسه ای رایگان برای مشاوره در نظر بگیرید.

(با برگزاری جلسات مشاوره ی رایگان برای مشتریان و مخاطبان باشگاه خود، می توانید درآمد خود را افزایش دهید.)

۶- تبلیغات معنا دار ارائه دهید.

(یکی از بهترین راه ها برای جذب مشتریان جدید، تبلیغات معنا دار می باشد. مراسم مختلف مانند تاریخ های تولد، ولنتاین و مراسم فرهنگی را فراموش نکنید.)

۷- تبلیغات فیس بوکی کار آمد بسازید.

(اکثر افراد با تبلیغات فیس بوکی مشکل دارند، چرا که مفهوم دقیق آن ها را متوجه نمی شوند. بنابراین تبلیغات مناسب تهیه کنید که افراد تنها با یک نگاه بتوانند کل مطلب را درک کنند.)

۸- خودتان باشید و نقش بازی نکنید.

(در عصری که هیکل های زیبا و زندگی های ایده آل جز مهم ترین اهداف افراد شده اند، افراد به دنبال کسی هستند که بتوانند، با آن در ارتباط باشند. یکی از بهترین مواردی که شما می توانید انجام دهید، این است که با مخاطبان ارتباط مستقیم برقرار کنید و در واقع با این کار یک بازاریابی خلاقانه اجرا می کنید. آنچه که شما در این راستا به دست می آورید این است که، افراد به طور طبیعی با شما در ارتباط می شوند و سپس یک فرصت مناسب به شما می دهند، تا بتوانید آن ها را به عنوان یک مشتری در مرکز خود ثبت نام کنید.)

منبع: مجله بدنسازی بادی فول – شماره ۲۰

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.
به اشتراک بگذارید:
داغترین مطالب سایت
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در رشد قد
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در...
 
۷۹۶دیدگاه
مکمل ارژنین
آشنایی با مکمل ال-آرژنین و سوا...
 
۷۵۹دیدگاه
روش دریافت کارت مربیگری بدنسازی
روش دریافت کارت مربیگری بدنساز...
 
۶۰۰دیدگاه
برنامه بدنسازی
مشاوره و دریافت آنلاین برنامه ...
 
۵۸۸دیدگاه
نوجوانان ، بدنسازی، تهدیدها وفرصتها
نوجوانان – بدنسازی، تهدی...
 
۵۳۷دیدگاه
سوال جواب های متداول و رایج در بدنسازی و فیتنس
سوال جواب های متداول و رایج در...
 
۴۳۷دیدگاه

ارسال دیدگاه