برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

مربیان خصوصی

همه ی ما دوست داریم که یک مربی خصوصی داشته باشیم. کسی که اعتماد به نفس ما رو بالا ببره، ما رو تشویق کنه، و به ما کمک کنه که به برنامه تمرینی مان پایبند باشیم. به نظر فوق العاده میاد، اما حقیقت اینه که شما می توانید رموز کار بهترین مربیان خصوصی دنیا که در زیر آمده را فرا گرفته و همین حالا در برنامه تمرینی خود از آنها استفاده کنید.

همه مربیان خصوصی یک وجه تشابه دارند، آنها می دانند که چطور انگیزه شما را بالا ببرند. با مسلح کردن خود به اطلاعاتی که در ادامه در اختیار شما قرار می گیرد می توانید مربی خصوصی خود شوید و این به مراتب بهتر از این است که یک مربی خصوصی استخدام کنید زیرا شما در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعته با خودتان هستید.

سه راز تناسب اندام که مربیان خصوصی از آن ها استفاده می کنند.

به قول ناتالی موس، مدیر عامل، نایب رییس و سخنگوی انجمن ورزش آمریکا، مربیان خصوصی استخدام میشوند تا شما را به آن سوی مرزهایی هل بدهند که خودتان بطور عادی قادر به عبور از آنها می باشید. اما چه اتفاقی می افتاد اگر شما می توانستید یاد بگیرید که چگونه از محدودیت های خود عبور کنید؟ اگر این کار را می کردید و خود را برای بیش از حد معمول پیش رفتن آموزش می دادید، دیگر به مربی خصوصی نیازی نداشتید، اینطور نیست؟

سه راز موفقیت مربیان خصوصی در اینجا آورده شده است. با استفاده از این سه راز و با بکار بردن آنها در برنامه تمرینی خود، همه ی ابزار لازم برای رسیدن به موفقیت را در اختیار خواهید داشت.

یک: به زمان بندی خود برای تمرین پای بند باشید.

مربیان خصوصی به خوبی می دانند که حتی از دست دادن تنها یک جلسه از تمرین می تواند نتایج هفته ها تلاش را بر باد دهد. مهمترین نکته برای داشتن تمریناتی موفق پشت کار می باشد. به تمام روز های برنامه تمرینی خود پای بند بوده و هیچ یک از آنها را از دست ندهید. برنامه تمرینی ای برای خود تهیه کنید که مناسب شما بوده و پای بندی به آن راحت باشید. به فکر این هستید که به یک بهونه ای از تمرین امروز خود فرار کنید؟ مسلمأ خواهید توانست. اما اگر میخواهید که مربی خصوصی خود باشید، باید تمام آن بهانه ها را دور بریزید و یک کم به خودتان سخت بگیرید. بعد ها از خودتان به خاطر این سخت گیری ها تشکر خواهید کرد.

دو: پیوسته رکورد خود را افزایش دهید و از حدودتان فراتر روید.

برای رسیدن به نتایجی که دنبالش هستید، باید تا آنجا که می توانید به فکر افزایش توان خود در هر حرکت بوده و جلسه به جلسه پیشرفت کنید. به یاد داشته باشید، همانطور که در نکته اول اشاره کردیم، ممکن است به فکر بهانه ای برای فرار از تمرین بیافتید، اما نباید بگذارید که این بهانه ها در شما لغزشی ایجاد کنند. نمی خواهید تمرین خود را به طور کامل انجام دهید؟ می خواهید خود را از مهلکه ی تمرین نجات دهید؟ اگر به دنبال کسب نتیجه هستید باید به تمام این وسوسه ها نه بگویید. حد و حدود خود در هر حرکت را آزمایش کرده و از آنها عبور کنید! چطور می توانید متوجه شوید که نهایت حدتان برای هر حرکت چه میزان است؟ من خودم به شخصه از این قانون برای فهمیدن حدودم استفاده می کنم که اگر بتوانم دو تکرار، اضافی تر از آنچه که برنامه ریزی کرده ام در آخرین ست از یک حرکت انجام دهم، حد خود را افزایش می دهم. پس تکرارها را تا ناتوانی عضله ادامه می دهم، اما برای جلسه بعدی تمرین، وزنه را افزایش خواهم داد. به یاد داشته باشید که یکی از مهمترین عوامل برای رسیدن به نتیجه مطلوب این است که هر جلسه نسبت به جلسه قبل حد خود را افزایش داده باشید. انجام حتی یک تکرار اضافی تر نسبت به جلسه قبل و یا افزایش وزنه با استفاده از آزمایشی که توضیح داده شد باعث گذشتن از حدود می شود. یکی از کارهایی که مربی خصوصی انجام می دهد این است که در انتهای هر تمرین به شما کمک می کند تا با انجام چند تکرار اضافی حد خود در آن حرکت را پشت سر بگذارید.

سه: شکل صحیح انجام تمرینات.

بیشتر چیزی که شما از یک مربی خصوصی یاد می گیرید نحوه صحیح انجام تمرینات می باشد. اگر حرکات را بدرستی انجام دهید بسیار سریع تر به اهداف تناسب اندام تان خواهید رسید. به عنوان مثال تغییرات کوچک در نحوه منقبض کردن عضله و یا موقعیت قرار دادن پاها، تاثیرات زیادی روی نتیجه تمرین خواهد داشت. به جای استفاده از مربی خصوصی برای یادگیری نحوه صحیح انجام حرکات، سعی کنید ویدئوهایی که نحوه انجام صحیح تمرینات را آموزش می دهند و یا فیلم تمرین قهرمانان بزرگ دنیا را تماشا کنید. انجام تمرینات در مقابل یک آینه تمام قد نیز به شما کمک می کند تا به نحوه انجام حرکت بیشتر دقت کرده و نتایج بهتری بدست آورید.

از این سه رازی که مربیان خصوصی از آن ها استفاده می کنند پیروی کنید و ببینید که نسبت به گذشته نتایج بهتر و سریع تری بدست خواهید آورد.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی