4نوع از بهترین مکمل های بدنسازی برای ایجاد عضله !

۴ نوع از بهترین مکمل های بدنسازی برای ایجاد عضله!

آیا از اینکه لاغر و استخوانی هستید و دیگران به شما خیره نگاه می کنند خسته شده اید.

بهترین مکمل های بدنسازی

آیا از اینکه لاغر و استخوانی هستید و دیگران به شما خیره نگاه می کنند خسته شده اید. در اینجا ۴ نوع از بهترین مکمل های بدنسازی را به شما معرفی می کنیم که می توانند کمک حالتان باشند. در این باره بیشتر بدانید.

آیا از اینکه لاغر و استخوانی هستید خسته شده اید. آیا وقتی به دیگران می گویید ورزش می کنید به شما خیره نگاه می کنند. آن ها را سرزنش نکنید چرا که باور اینکه کسی ۵ روز در هفته باشگاه می رود اما هنوز هم عضله ای برای به نمایش گذاشتن ندارد کمی سخت است.

راز نهان این است که بهترین مکمل بدن سازی برای همه وجود ندارد. شما باید تجزیه و تحلیل کنید که چرا هنوز لاغر هستید و سپس از مکمل های بدن سازی استفاده کنید که مشکلات سخت افزاری خود را حل می کنند، نه استفاده از هر مکمل درخشانی که در همه جا وجود دارد.

راهنمای استفاده از مکمل ها

اما قبل از اینکه مکمل های بدنسازی را که نیاز دارید مطرح کنیم، اجازه دهید نکاتی را بگوییم:

  1. اگر هر سه ساعت یک بار از مواد پروتئینی استفاده نمی کنید پس نپرسید که کدام پروتئین بهتر هست.
  2. اگر کالری کافی نداشته باشید، حتی در مورد نوشیدنی های قبل و بعد از تمرین هم سوال نپرسید.
  3. در صورتی که در شبانه روز ۸ ساعت نمی خوابید، اجازه ندارید که جرات کنید درباره محصول NO2 سوال کنید.
  4. حتی فکرش را هم نکنید که از من بپرسید که چه تست تقویت کننده ای انجام دهید، اگر آخر هفته ها تا ساعت چهار صبح بیدار می مانید.
  5. اگر روزانه حداقل ۱۰ وعده از میوه ها و سبزی ها استفاده نمی کنید از خودتان شرمسار نباشید و بپرسید که از چه مولتی ویتامینی استفاده کنید.

قبل از خرید مکمل ها، قبل از خرید هر یک از این مکمل ها، پیام خانه را بخوانید: همیشه از خودتان بپرسید: «چرا میخواهم این مکمل را برای انجام این کار استفاده کنم که رژیم غذایی نمیتواند ان را برایم انجام دهد؟»

بدنسازان این را می دانستند که قبل از اینکه مکمل ها حتی اختراع شوند و بر اساس هورمون آنابولیک موجود به کل مواد غذایی متکی بودند.

به خاطر داشته باشید که باید برنامه مکمل خود را بر اساس نیازهای فردی خود تهیه کنید، اما برای ۹۰٪ از افراد سختگیر که این را مطالعه می کنند، ۹۰٪ از زمان، مکمل های بدنسازی زیر، پایه محکمی برای سرمایه گذاری خواهند بود. انواع آن ها عبارتند از:


۱- کراتین

بسیاری از ورزشکاران فکر می کنند که فقط اگر کراتین مصرف کنند، رشد خواهند کرد. این اشتباه است، بنابراین بسیار مهم است که درک درستی از آنچه کراتین می خواهد برای شما انجام دهد یا ندهد، داشته باشید.

کراتین به شما کمک می کند، به شرط اینکه در ورزشگاه به سختی کار کنید. این با به کار بردن ترکیب انرژی بالا به نام کراتین فسفات، که عضلات نیاز دارند، انجام می شود و شما قصد دارید وزن خود را افزایش دهید.

بعضی از بچه ها دارای رژیم هایی هستند که به طور طبیعی کراتین بالا دارند (کسانی که مقدار زیادی گوشت قرمز مصرف می کنند)، اما به طور متوسط، اکثر افرادی که وزنه سنگین بلند میکنند، ضعیف می شوند.

کراتین این شکاف را برمیدارد و اطمینان می دهد که کمبود کراتین فسفات در سیستم شما یک مشکل نیست.

هنگامی که استفاده از پروتئین به درستی استفاده می شود، می تواند به شما کمک کند تا کار سخت تر انجام دهید و بتوانید نتایج بهتر را ببینید اما این کار برای شما انجام نمی شود.


۲- پودر پروتئین

یکی از بهترین مکمل های بدنسازی که برای اکثر مردم توصیه می کنم، پودر پروتئین است. هنگامی که به شدت در ورزشگاه کار می کنید، نیازهای پروتئین شما بالا می رود و اگر برای خوردن غذا به اندازه کافی تلاش نکنید، نمی توانید بیشترین افزایش عضله را مشاهده کنید.

پودر پروتئین مناسب، مقرون به صرفه است و برای قبل، در طول و بعد از تمرین تان عالی است.

فقط جایگزینی تمام وعده های غذای جامد غذایی خود را با پودر پروتئین شروع نکنید.

توصیه نمی کنیم. اگر در هر سه ساعت یک بار از پروتئین استفاده نمی کنید نگویید که کدام پروتئین بهتر است.


۳- گلوتامین

سومین مکمل می تواند در مورد اضافه کردن به برنامه عضلانی برای بچه های لاغر، گلوتامین باشد.

با گذشت زمان، تمام این تنش ها افزوده می شود و هنگامی که بدن برای کنترل آن زیاد می شود، قصد دارید پیشرفت را متوقف کنید.


۴- یک محصول سبز

در نهایت، آخرین مکمل قوی لاغری که باید مصرف کنید، نوعی از محصولات سبزی است. هنگامی شما در حال تیر اندازی برای به دست آوردن انواع توده عضلانی که به دنبال انجام آن هستید، از ان استفاده می کنید که حجم زیادی از مواد غذایی را می خورید – به طوری که در حقیقت برای رسیدن به آن تلاش می کنید.

این به این معنی است که شما باید به عنوان غذاهای چرب بر روی کالری تمرکز کنید. متأسفانه این بدان معنی نیست که بیشتر کل سبزیجات در رژیم غذایی شما جای زیادی ندارند. آن ها به سادگی معده شما را سریع پر می کنند و از جذب کالری جلوگیری می کنند.

اما سبزیجات برای یک بدن سالم از دیدگاه ویتامین و مواد مغذی بسیار مهم هستند و این همان چیزی است که از محصول سبزیجات می آید.

هنگامی که این را می گیرید، مطمئن شوید که نیازهای تغذیه ای را در اختیار دارید تا بتوانید خودتان را به تمرکز بر این منابع غذایی با انعطاف پذیری کالری بسپارید که به شما کمک می کند توده عضلانی بدون چربی بسازید.

نتیجه:

بنابراین سوالات در مورد مکمل ها را متوقف کنید. رژیم غذایی خود را با هم جمع کنید و سپس از مکمل های هوشمند فوق استفاده کنید و تمرکز خود را روی این امر انجام دهید. حیرت انگیز تر این است همزمان باید تمرین کنید تا به موفقیت دست یابید.

منبع: مجله بدنسازی بادی فول – شماره ۱۹

به اشتراک بگذارید:
داغترین مطالب سایت
تاثیر پرورش اندام در رشد قدی
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در...
 
۷۵۹دیدگاه
مکمل ارژنین
آشنایی با مکمل ال-آرژنین و سوا...
 
۷۲۲دیدگاه
برنامه بدنسازی
مشاوره و دریافت آنلاین برنامه ...
 
۵۰۶دیدگاه
نوجوانان ، بدنسازی، تهدیدها وفرصتها
نوجوانان – بدنسازی، تهدی...
 
۴۸۶دیدگاه
تغذیه قبل وبعد تمرین بدنسازی
قبل و بعد از تمرین بدنسازی چه ...
 
۳۴۵دیدگاه
سوال جواب های متداول و رایج در بدنسازی و فیتنس
سوال جواب های متداول و رایج در...
 
۳۳۴دیدگاه

ثبت دیدگاه