فهرست مطالب

شکلات سیاه! مطبوع، نرم و بسیار خوشمزه. بیش از این من خیلی شکلات تلخ می خوردم. همه ما می خوریم اینطور نیست؟ اما بعضی وقت ها یک آب نبات ساده مزه ای ندارد. فهمیدی چی گفتم. بعضی وقت ها دوست داری یه چیزی بهش اضافه کنی…

یه چیزی شکلاتی تر، تیره تر و حتی شیرین تر. پیشنهاد می کنم اینو امتحان کنید.

قبل خود را شکلاتی بیمه کنید

مواد لازم شکلات تلخ سیاه:

  • ۴/۳ فنجان بادام زمینی بدون نمک
  • ۳ اسکوپ بدون چربی شکلات و پنیر مخلوط با پودر پروتئین
  • ۲ قاشق سوپ خوری پودر کاکائو سیاه
  • ۳ قاشق سوپ خوری شکلات شیر بادام شیرین نشده
  • ۴/۱ فنجان روغن نارگیل ذوب شده
  • ۲ قاشق سوپ خوری عسل
  • ۲ قاشق سوپ خوری شکلات ذوب شده شکلات

دستورالعمل:

  1. بادام زمینی را در غذا ساز مخلوط می کنیم تا زمانی که آرد شود. نکته: توجه کنید که بادام زمینی ها خیلی مخلوط نشوند اگر بیش از حد مخلوط شوند تبدیل به کره بادام زمینی می شوند.
  2. بادام زمینی ها را در کاسه ای با اسکوپ های بدون چربی شکلات پنیر و پودر کاکائو مخلوط می کنیم و با هم زن، هم می زنیم.
  3. در یک کاسه جداگانه شیر بادام، روغن نارگیل و عسل را مخلوط می کنیم. این مخلوط را به مواد خشک اضافه می کنیم و تا آنجائیکه که کاملا مخلوط شوند هم می زنیم.
  4. کاغذ پوست را در کف ماهی تابه می اندازیم و با استفاده از دست هایمان حدود ۱.۵ تا ۲ قاشق غذاخوری از خمیر پروتئین را به صورت توپ رول می کنیم. گلوله پروتئین را بر روی کاغذ پوست قرار می دهیم این کار را انجام دهید تا ۲۴ گلوله درست شود.
  5. هر کدام از گلوله های پروتئین را با شکلات ذوب شده مخلوط می کنیم.
  6. گلوله های پروتئین را در یخچال به مدت ۱ ساعت قرار دهید.
  7. قبل از خوردن آن را از یخچال خارج کنید و اجازه دهید در دمای محیط برای ده دقیقه بماند.

نکته: باقی مانده آن را می توان برای ۵ روز در یخچال نگه داری کنید.

منبع: مجله بدنسازی بادی فول – شماره ۱۸

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

ارسال دیدگاه