بازاریابی بدنسازی در عصر دیجیتال

بازاریابی بدنسازی در عصر دیجیتال

هزاران راه وجود دارد که می توانید بازاریابی های لازم برای باشگاه خود انجام دهید، مخصوصا اینکه ما
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

هزاران راه وجود دارد که می توانید بازاریابی های لازم برای باشگاه خود انجام دهید، مخصوصا اینکه ما در عصر دیجیتال زندگی می کنیم. زمانی که صحبت از بازاریابی زیبایی اندام به میان می آید راه های جالب و جذاب و همچنین راه اندازی کمپین های مختلفی به ذهن خطور می کند.

با استفاده از بازاریابی دیجیتال شما می توانید به هدف خود برسید و باشگاه خود را به بهترین جایگاه ارتقا دهید، در عین حال تخفیفاتی را برای اعضایی که بیشترین زمان را در باشگاه سپری می کنند در نظر بگیرید. از این طریق شما می توانید تخفیفات معقولی را لحاظ کنید و از طریق تلفن، فیسبوک، توییتر، اینستاگرام، ایمیل و غیره به اعضا اعلام کنید.

جذب مشتریان زیاد کاری ساده و آسان نیست، اما مطمئنا زمانی که بازار هدف خود را مشخص کرده باشید، می دانید که چگونه به بازار هدف دست یابید. اگر شما به دنبال افزایش اعضای باشگاه خود هستید باید برند آن را ارتقا دهید و در میان اعضای باشگاه افرادی را به عنوان نماینده ی خود انتخاب کنید تا تبلیغات لازم را انجام دهند. داشتن یک هدف مشخص باعث می شود که تمرکز شما نسبت به دستیابی آن معطوف شود. سعی کنید که توجه افراد را به باشگاه خود جلب کنید. مطمئن باشید آنچه را که ارائه می دهید در دستیابی به هدف شما کمک می کند.

شما نباید آنچه را که به اعضای باشگاه خود ارائه می دهید به افرادی که عضویت ندارند نیز ارائه دهید. با توجه به مطالبی که گفته شد ممکن است این سوالات پیش بیایند: چگونه می توان توجه افراد را به باشگاه خود جلب کرد؟ آیا شما می خواهید با ارائه ی یک سری از تخفیفات آن ها را جذب کنید؟

به عنوان مثال: من در حال حاضر عضو باشگاه کراس فیت هستم و هیچ برنامه ای برای تغییر باشگاه ندارم. من جز اعضای جدید باشگاه هستم و خیلی تلاش می کنم که تمرینات و حرکات را دقیق و بدون اشتباه انجام دهم. یک روش خلاقانه برای جلب توجه من این است که به بهبود شکل و فرم بدن من کمک کنند. شرط می بندم که افراد بسیار زیادی وجود دارند که عضو کراس فیت هستند و دوست دارند که حرکات صحیح را یاد بگیرند و برای انجام تمرینات درست وقت و انرژی بگذارند. به یاد داشته باشید که شما در حال حاضر می توانید افرادی که عضو باشگاه هستند را خوشحال و راضی نگه دارید و آن ها را بر آن دارید که بیشتر هزینه کنند و آن ها خود تبلیغی برای باشگاه شما شوند.

دانستن آن چه که لازم است برای باشگاهتان انجام دهید و یا از انجام آن ممانعت کنید، بستگی به نوع باشگاه شما دارد. تبلیغاتی که برای یک باشگاه کراس فیت انجام می شود بسیار متفاوت تر از آن است که برای یک باشگاه دوچرخه سواری و یا باشگاه بدنسازی به کار گرفته می شود. شناختن مخاطبان باشگاه و دانستن آن چه که باشگاه شما را منحصر به فرد می کند در بازاریابی آن کمک بسیاری خواهد کرد.

زمانی که جامعه ی هدف خود را کاملا شناختنید و راه های تبلیغاتی (مانند شبکه های اجتماعی، وب سایت ها و وبلاگ ها) برای آن ها تعریف کردید، قدم بعدی داشتن ایده است. بنابراین باید بتوانید به سوالاتی مانند این موارد پاسخ دهید: چگونه برای باشگاه خود بازاریابی کنیم؟ چه راه های تبلیغاتی و ارتباطی با مشتریان مان انتخاب کنیم؟ چه ایده هایی برای ادامه ی کار خود داشته باشم؟

منبع: مجله بدنسازی بادی فول – شماره ۱۸

به اشتراک بگذارید:
داغترین مطالب سایت
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در رشد قد
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در...
 
۷۷۵دیدگاه
مکمل ارژنین
آشنایی با مکمل ال-آرژنین و سوا...
 
۷۴۹دیدگاه
برنامه بدنسازی
مشاوره و دریافت آنلاین برنامه ...
 
۵۶۱دیدگاه
نوجوانان ، بدنسازی، تهدیدها وفرصتها
نوجوانان – بدنسازی، تهدی...
 
۵۰۷دیدگاه
روش دریافت کارت مربیگری بدنسازی
روش دریافت کارت مربیگری بدنساز...
 
۴۱۰دیدگاه
سوال جواب های متداول و رایج در بدنسازی و فیتنس
سوال جواب های متداول و رایج در...
 
۳۸۲دیدگاه

ارسال دیدگاه