10 روش مناسب برای رونق باشگاه بدنسازی

۱۰ روش مناسب برای رونق باشگاه بدنسازی

به افراد آموزش رایگان، مشاوره تغذیه، یا حتی خوش برخوردی را هدیه دهید. خلاصه اینکه هر حرکتی جذاب

۱۰ روش مناسب برای رونق باشگاه بدنسازی قسمت دوم

۴- مردم خودشان بهترین گزینه هستند.

برای رونق باشگاه بدنسازی به افراد آموزش رایگان، مشاوره تغذیه، یا حتی خوش برخوردی را هدیه دهید. خلاصه اینکه هر حرکتی جذاب که می تواند آن ها را به سمت باشگاه بکشاند انجام دهید. چشم انداز تناسب اندام بعد از تمرین را به افرادی که برای ثبت نام می آیند نشان دهید و به آن ها بگوئید که برای رسیدن به وزن و اندام ایده آل آن ها در کنارشان هستید و اینکه اگر خدمات باشگاه شما را آزمایش کنند چیزی از دست نداده اند، متوجه این موضوع باشید که علاقه واقعی و خدمات عالی به مشتری باعث می شود که آن ها به دنبال خدمات بهتر باشگاه شما را انتخاب کنند و به کسب و کار شما کمک کنند.

۵- هر سه ماه یکبار بروشورهای کوچک طراحی کنید.

اگر چه این روش تبلیغاتی خیلی ساده و پیش پا افتاده به نظر می رسد، اما از قدرت این آگهی های کوچک غافل نباشید، مردم معمولا توسط دیدن این آگهی های کوچک به سمت شما کشیده می شوند. مردم اون ها را می بینند، لمس می  کنند و مثل یک یادآور اون را با خودشون اینور و اونور می برند.

مطمئن شوید که این آگهی جذاب طراحی شده باشد و جزئیات واقعی باشگاه شما در بروشور به صورت کامل بیان شده باشد و فراموش نکنید که مدت زمان و مهلت ثبت نام برای استفاده از این بروشورها را تعیین کنید و اینکه با ارائه بروشور به اون ها تخفیف هم بدهید.

۶- در یک گروه محلی عضو شوید.

گروهی محلی که در حیطه سلامت، ورزش و پرورش اندام مشغول به فعالیت است را پیدا کنید و در آن عضو شوید، داوطلب راه اندازی غرفه ای شوید، اگر با آن موافق هستید اونجا می توانید اسم و خدمات باشگاهتان را به طور رسمی تبلیغ کنید.

۷- همیشه کارت ویزیت خودتان را همراه داشته باشید.

شما نمی دانید که چه زمانی به کارت ویزیت نیاز دارید، هر زمانی که کارت ویزیت باشگاهتان را به فردی بدهید در حقیقت یک مشتری بالقوه پیدا کرده اید. مطمئن شوید که کارت ویزیت باشگاهتان انگیزه لازم به افراد می دهد تا به باشگاه بیایند و ثبت نام کنند. در ضمن تعدادی کارت ویزیت باشگاه را روی میز ثبت نام خودتان قرار دهید.

۸- برای باشگاهتان علامت یا نشانه ای درست کنید.

چه راهی بهتر از این که از یک نماد یا تصویر مختص به باشگاهتان برای تبلیغ استفاده.

اگر یونی فرم مخصوص برای باشگاهتون ندارید حتما یکی تهیه کنید. و علامت تجاری باشگاه خودتان را روی آن بزنید. هم برای افرادی که به باشگاه می آیند سرگرم کننده است و هم برای کسب و کارتان منحصر به فرد است.

۹- استفاده از شبکه های اجتماعی:

اگر نمی توانید خدماتتان را بفروشید به دلیل کیفیت بد و سطح پایین آن نیست، بلکه به دلیل روش اشتباهی است که دارید، اگر از شبکه های اجتماعی و وب سایت استفاده نمی کنید پس منتظر باشید که مشتریان بالقوه درست از روی باشگاه شما به سمت باشگاه دیگری شنا می کنند و بروند.

۱۰- هرگز تبلیغات دهان به دهان را نادیده نگیرید.

قطعا مشتریان باشگاه شما نظرات خاصی در مورد باشگاه دلخواه خدمات شما چه مثبت و چه منفی دارند. پس آن ها را انتقال می دهند و در طول زمان باعث رونق و یا کسادی کار و تجارت شما می شوند. اگر خدمات با کیفیتی به مشتریان خود ارائه دهید آن ها حتما به دوستانشان و خانواده شان این خدمات را منتقل می کنند و به آن ها توصیه می کنند تا در باشگاه شما ثبت نام کنند.

منبع: مجله بدنسازی بادی فول – شماره ۱۷

به اشتراک بگذارید:
داغترین مطالب سایت
تاثیر پرورش اندام در رشد قدی
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در...
 
۷۵۹دیدگاه
مکمل ارژنین
آشنایی با مکمل ال-آرژنین و سوا...
 
۷۲۲دیدگاه
برنامه بدنسازی
مشاوره و دریافت آنلاین برنامه ...
 
۵۰۶دیدگاه
نوجوانان ، بدنسازی، تهدیدها وفرصتها
نوجوانان – بدنسازی، تهدی...
 
۴۸۶دیدگاه
تغذیه قبل وبعد تمرین بدنسازی
قبل و بعد از تمرین بدنسازی چه ...
 
۳۴۵دیدگاه
سوال جواب های متداول و رایج در بدنسازی و فیتنس
سوال جواب های متداول و رایج در...
 
۳۳۴دیدگاه

ثبت دیدگاه