برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

۱۰ روش مناسب برای رونق باشگاه بدنسازی

۱۰ روش مناسب برای رونق باشگاه بدنسازی قسمت دوم

۴- مردم خودشان بهترین گزینه هستند.

برای رونق باشگاه بدنسازی به افراد آموزش رایگان، مشاوره تغذیه، یا حتی خوش برخوردی را هدیه دهید. خلاصه اینکه هر حرکتی جذاب که می تواند آن ها را به سمت باشگاه بکشاند انجام دهید. چشم انداز تناسب اندام بعد از تمرین را به افرادی که برای ثبت نام می آیند نشان دهید و به آن ها بگوئید که برای رسیدن به وزن و اندام ایده آل آن ها در کنارشان هستید و اینکه اگر خدمات باشگاه شما را آزمایش کنند چیزی از دست نداده اند، متوجه این موضوع باشید که علاقه واقعی و خدمات عالی به مشتری باعث می شود که آن ها به دنبال خدمات بهتر باشگاه شما را انتخاب کنند و به کسب و کار شما کمک کنند.

۵- هر سه ماه یکبار بروشورهای کوچک طراحی کنید.

اگر چه این روش تبلیغاتی خیلی ساده و پیش پا افتاده به نظر می رسد، اما از قدرت این آگهی های کوچک غافل نباشید، مردم معمولا توسط دیدن این آگهی های کوچک به سمت شما کشیده می شوند. مردم اون ها را می بینند، لمس می  کنند و مثل یک یادآور اون را با خودشون اینور و اونور می برند.

مطمئن شوید که این آگهی جذاب طراحی شده باشد و جزئیات واقعی باشگاه شما در بروشور به صورت کامل بیان شده باشد و فراموش نکنید که مدت زمان و مهلت ثبت نام برای استفاده از این بروشورها را تعیین کنید و اینکه با ارائه بروشور به اون ها تخفیف هم بدهید.

۶- در یک گروه محلی عضو شوید.

گروهی محلی که در حیطه سلامت، ورزش و پرورش اندام مشغول به فعالیت است را پیدا کنید و در آن عضو شوید، داوطلب راه اندازی غرفه ای شوید، اگر با آن موافق هستید اونجا می توانید اسم و خدمات باشگاهتان را به طور رسمی تبلیغ کنید.

۷- همیشه کارت ویزیت خودتان را همراه داشته باشید.

شما نمی دانید که چه زمانی به کارت ویزیت نیاز دارید، هر زمانی که کارت ویزیت باشگاهتان را به فردی بدهید در حقیقت یک مشتری بالقوه پیدا کرده اید. مطمئن شوید که کارت ویزیت باشگاهتان انگیزه لازم به افراد می دهد تا به باشگاه بیایند و ثبت نام کنند. در ضمن تعدادی کارت ویزیت باشگاه را روی میز ثبت نام خودتان قرار دهید.

۸- برای باشگاهتان علامت یا نشانه ای درست کنید.

چه راهی بهتر از این که از یک نماد یا تصویر مختص به باشگاهتان برای تبلیغ استفاده.

اگر یونی فرم مخصوص برای باشگاهتون ندارید حتما یکی تهیه کنید. و علامت تجاری باشگاه خودتان را روی آن بزنید. هم برای افرادی که به باشگاه می آیند سرگرم کننده است و هم برای کسب و کارتان منحصر به فرد است.

۹- استفاده از شبکه های اجتماعی:

اگر نمی توانید خدماتتان را بفروشید به دلیل کیفیت بد و سطح پایین آن نیست، بلکه به دلیل روش اشتباهی است که دارید، اگر از شبکه های اجتماعی و وب سایت استفاده نمی کنید پس منتظر باشید که مشتریان بالقوه درست از روی باشگاه شما به سمت باشگاه دیگری شنا می کنند و بروند.

۱۰- هرگز تبلیغات دهان به دهان را نادیده نگیرید.

قطعا مشتریان باشگاه شما نظرات خاصی در مورد باشگاه دلخواه خدمات شما چه مثبت و چه منفی دارند. پس آن ها را انتقال می دهند و در طول زمان باعث رونق و یا کسادی کار و تجارت شما می شوند. اگر خدمات با کیفیتی به مشتریان خود ارائه دهید آن ها حتما به دوستانشان و خانواده شان این خدمات را منتقل می کنند و به آن ها توصیه می کنند تا در باشگاه شما ثبت نام کنند.

منبع: مجله بدنسازی بادی فول – شماره ۱۷

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

2 پاسخ

  1. با سلام
    به نظر شما در دوران بحران هایی مثل کزونا..‌چگونه میشه…باز باشگاه را در رونق نگه داشت

    1. راهای زیادی هست باید نسبت به سطح باشگاه ومخاطبین تسهیلات بیشتری درنظر بگیرید وخاطر ورزشکارانی که مراجعه نمیکنند را با امکانات وبرنامه های مختلف اسوده کنید تا مراجعه کنند مثل تمرینات کوتاه درمحیط خلوط باسانس بندی-تلاش بیشتری بکنید مشتریان جدید را با رسیدگی به مشتری ثابت تبدیل کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی