نصیحت­های تمرینی یک اسطوره دنیای تناسب اندام

نصیحت­ های تمرینی یک اسطوره دنیای تناسب اندام

اگر شما یکی از طرفداران پر و پا قرص بدنسازی و تناسب­ اندام باشید. حتما عکس­ های گِرگ­پلیت
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

اسطوره دنیای تناسب اندام: امروزم را فدا می­کنم تا فردا رشد کنم

اگر شما یکی از طرفداران پر و پا قرص بدنسازی و تناسب­ اندام باشید. حتما عکس­ های گِرگ­پلیت را بارها در نشریه­ ها دیده ­اید. شاید هم بدانید که متاسفانه او در زمستان گذشته بر اثر تصادف با قطار در سن ۳۷ سالگی کشته شد. او برای میلیون­ ها نفر منبع انگیزه و پشت کار بود و با صحبت­ های انرژی بخشش به مردم کمک می­کرد تا راه سخت تغییر زندگی­ شان را راحت ­تر طی کنند. ما در این مقاله برای گرامی داشتن یاد او بهترین نصیحت­ های تمرینی ­اش درباره موضوعات مختلف را برای شما گرد آوری کرده­ ایم.

×تمرین هوازی

«من همه مشکلات، نگرانی­ ها و فشارهای روانی­ ام را در ذهنم جمع می­کنم و در پایان روز وقتی که کارهایم تمام شد، دور خیابان­ های نزدیک خانه ­ام می­دوم و به دنبال راه­ حل­ هایی برای همه مشکلاتم می­گردم. در این زمان همچنین برنامه­ های روز بعد را می ­چینم، چیزهایی را که می­خواهم اتفاق بیفتند تجسم می­کنم و … به نظر من انجام تمرین­ های هوازی و فکر کردن به مشکل­تان سریع­ تر از نشستن بر روی یک صندلی به شما پاسخ می­دهد.»

×مکمل­ ها

«فکر می­کنم که مهم­ ترین مکمل ­ها استراحت، خواب و شدت طبیعی تمرین­ های شما هستند.»

×تمرین در صبح

اسطوره دنیای تناسب اندام : «ساعت ۵:۳۰ صبح به باشگاه می ­روم. هر روز تمرین می­کنم چون می­دانم که همیشه این زمان در هفته را آزاد هستم و معمولاً هیچ چیزی من را از انجام این برنامه متوقف نمی­کند. در ابتدا وقتی که به این زودی در صبح تمرین می­ کردم بدنم خواب­ آلود بود، ولی بعد از چند هفته بدنم تشنه این تمرین­ های صبح زود شد و وقتی هم که از باشگاه به سر کار می­رفتم از همه همکارانم سریع­ تر، از لحاظ ذهنی آماده ­تر و سرحال ­تر بودم.»

×رها شدن از توقف­ ها

اسطوره دنیای تناسب اندام:من هر بار برنامه تمرینی ­ام را تغییر می­دهم. بدن شما زمانی رشد می­کند که مجبور باشد با شرایط جدید و غیر عادی هماهنگ شود. وقتی که بدن شما در حال هماهنگ شدن است، قوی­ تر می­شود تا بر آن تغییرات غلبه کند و این در نهایت باعث رشد می­ شود. تغییر دادن برنامه تمرینی ­تان به سادگی عوض کردن کارهای همیشگی، استفاده از دمبل به جای هالتر، استفاده از دستگاه­ ها به جای وزنه­ های آزاد و یا حتی انتخاب یک روز برای انجام حرکت­ هایی که فقط با وزن بدن انجام می­ شوند است.

×تغذیه سالم

« از نظر من رها کردن یک رویا برای لذت بردن از چیزی که هر فرد معمولی می­تواند با حس چشایی آن را تجربه کند، کار بی­ ارزشی است. ترجیح می­دهم امروزم را فدا کنم تا فردا رشد بهتری در بدنم ببینم. مزه غذا به تنهایی آنقدر چیز خوب و کافی نیست که بتوانید آن را با حس هیجان انگیز پیروزی، رسیدن به آرزوهایتان و تبدیل شدن به چیزی که می­دانیم می­توانید بشوید تعویض کنید.»

دانستنی هایی درباره ی تغذیه سالم

×تمرین ماهیچه­ های میان تنه

«در پایان هر جلسه تمرینی به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بر روی عضلات میان تنه­ام کار می­کنم. هر وقت که این تمرین­ ها را می زنم، جدا از اینکه برای حجم تمرین می کنم یا استقامت همیشه عضلانی که بر روی آن ها فشار وارد می کنم را تغییر می­دهم و مطمئن می­ شوم که هیچ وقت یک تمرین را دو بار پشت سر هم انجام نمی­ دهم. حرکت­ های مورد علاقه رساندن مچ پا به میله بارفیکس، شکم برف پاک کنی آویزان از میله بارفیکس، دراز نشست بر عکس آویزان از میله بارفیکس، فیله با صفحه وزنه».

×رسیدن به هدف ­ها

«معمولا مردم زندگی­شان را در حالی می­ گذرانند که می­دانند می­توانند بهتر باشند. وقتی که شما یک سفر را آغاز می ­کنید، باید ارزش آن سفر را بدانید. وقتی که روزهای کار شما سخت می­ شوند، به آن ها خوش ­آمد بگویید، چون شما همین الان هم در چنان جایگاه ویژه ­ای هستید که افراد کمی می ­توانند بگویند تا به حال آن را تجربه کرده ­اند. سفری که شروع کرده ­اید را ادامه بدهید چون دنیا به افراد بیشتری که به خودشان اعتماد دارند و مثل بقیه به چیزهای کوچک راضی نمی­شوند نیاز دارد یکی از همان معدود افرادی باشید که نه تنها از این بازی حرف می زند، بلکه آن را تا آخر ادامه می­ دهد و مسیری را برای دیگران می سازد.»

×خود را وقف کردن

اسطوره دنیای تناسب اندام: «زندگی را کورکورانه نگذرانید. افرادی بسیار پایین ­تر از شما با پتانسیل و ژنتیک­ های ضعیف­ تری، دستیابی­ های بسیار بیشتری از شما داشته ­اند چون میل و پشت کار بسیار عظیمی برای رسیدن به اهدافشان دارند.»

به اشتراک بگذارید:
داغترین مطالب سایت
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در رشد قد
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در...
 
۷۸۲دیدگاه
مکمل ارژنین
آشنایی با مکمل ال-آرژنین و سوا...
 
۷۵۵دیدگاه
برنامه بدنسازی
مشاوره و دریافت آنلاین برنامه ...
 
۵۷۲دیدگاه
نوجوانان ، بدنسازی، تهدیدها وفرصتها
نوجوانان – بدنسازی، تهدی...
 
۵۱۵دیدگاه
روش دریافت کارت مربیگری بدنسازی
روش دریافت کارت مربیگری بدنساز...
 
۴۶۴دیدگاه
سوال جواب های متداول و رایج در بدنسازی و فیتنس
سوال جواب های متداول و رایج در...
 
۳۹۹دیدگاه

ارسال دیدگاه