برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

دستگاه بدنسازی چندکاره خانگی، باشگاهی

وسایل چندکاره پرورش اندام و یا بدنسازی به طور کلی از دو دسته تشکیل می شوند. دسته ی اول وسایل فیتنس چندکاره خانگی و وسایل بدنسازی باشگاهی

تفاوت این دو دسته از تجهیزات در میزان و مقدار کارآمدی آنها می باشد بعضی از آنها تعداد ایستگاه های کمتر و وزنه های بیشتر دارند و برای باشگاه های بدنسازی با فضای محدود پیش بینی شده است این دسته از وسایل برای ورزشکاران حرفه ای هم قابل استفاده می باشد و محدودیتی در به کارگیری مقدار وزنه و دامنه حرکات ندارد.

وسایل چندکاره دسته دوم مخصوص استفاده خانگی می باشد و به طور معمول تعداد حرکات بیشتری با آنها قابل انجام است ولی از لحاظ مقدار وزنه و یا دامنه حرکات محدودتر می باشد.

دستگاه های بدنسازی چندکاره خانگی بیشتر در مجتمع های مسکونی و منازلی که فضایی برای آنها دارند استفاده می شود اهالی این خانه ها یا وقت زیادی برای رفت و آمد به باشگاه بدنسازی ندارند یا مسافت زیادی تا یک باشگاه دارند البته بسیار دیده شده که از دستگاه های بدنسازی چندکاره باشگاهی در مجتمع های مسکونی که محدودیت هزینه نداشته اند استفاده شده و حتی این مجتمع های مسکونی برای خود باشگاه های خانگی راه اندازی کرده اند

ولی باشگاه های کمتر از لوازم خانگی استفاده می کنند به دلیل استفاده مکرر و سنگین از این وسایل عمر دستگاه ها را به سرعت کاهش می یابد و ممکن ست هم به ورزشکار و هم به دستگاه آسیب وارد نماید. بخصوص اگر ورزشکار استفاده کننده سابقه زیاد و قدرت زیادی در استفاده از وزنه های سنگین داشته باشد.

مدل های زیادی از دستگاه های بدنسازی چندکاره خانگی و باشگاهی وارد ایران شده که از مشهور ترین آنها بادی سولید تنتوری و متریکس و چند برند دیگر می باشد لیست قیمت و کاتالوگ دستگاه های بدنسازی چندکاره را می توانید با تماس با شرکت بادی فول دریافت نمایید .

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

1/5 – (1 امتیاز)
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

2 پاسخ

  1. سلام
    ۳ماهه بدنسازی کار میکنم ۱۶،سالمه
    قبل ازورود به این رشته وزنم ۵۴
    الان وزنم ۶۰وقدم ۱۷۴
    دوست دارم سخت تمیرین کنم
    پشت بازو رو ۳ست میرم ایا این خوبه یانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی