برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

فهرست مطالب

۷ نکته بدنسازی برای گیاهخواران

گیاهخواران

اگر می خواهید تمام درشت مغذی های ارزشمند عضله سازی را دریافت کنید تا در طول روز قوی و پر انرژی باشید باید رژیم بدون گوشت مغذی برای خود آماده کنید. اگر بدانید وعده بعدی شما از چه چیزهایی تشکیل شده بهتر می توانید میزان کالری مصرفی خود را تعیین کنید. اگر میزان درشت مغذی های خود را  بدانید می توانید به حداکثر مزایای یک رژیم بدون گوشت دست یابید.

  1. میان وعده ها

میان وعده ها بهترین راه برای جلوگیری از تحلیل رفتن انرژی هستند. یک کیک پروتئینی، تخمه های آفتابگردان، تخمه کدو یا آجیل بهترین ترفند برای بالا بردن انرژی هستند.

  1. وعده های غذایی متوالی

مرتب در حال خوردن باشید تا آمینو اسید جریان طبیعی در بدن شما داشته باشد. نمی خواهد نگران این باشید که دوز پروتئین روزانه خود را تنها در یک وعده غذایی مصرف کنید بلکه آن مقدار مصرف روزانه را در طول کل روز تقسیم کنید تا هم موثرتر باشد هم کمتر استرس زا.

  1. مکمل وی

مکمل پروتئینی پیدا کنید که برای بدنتان موثر و مطابق مزاج شما باشد. پروتئین وی گزینه گیاهی عالی می باشد یا اینکه از آپشن های گیاهی دیگر مثل شاه دونه، نخود یا برنج پروتئین بدن خود را تهیه کنید.

  1. بالا بردن پروتئین گیاهی

مصرف پروتئین گیاهی خود را بالا ببرید پروتئین های گیاهی مثل لوبیاجات، عدس، نخود، شاهدونه و کوینا.

  1. آمینو اسید های گیاهی

آمینواسیدهای ضروری خود را از مواد غذایی مثل تخم کتان ، روغن و تخم شاهدونه، آواکادو، تخم مرغ و کره بادام زمینی دریافت کنید.

  1. آهن

با خوردن سبزیجات تیره رنگ و برگدار آهن خود را بالا ببرید. اسفناج و بروکلی منابع غنی از آهن می باشند که موجب حفظ فرایند متابولیسم حیاتی بدن می شوند.

  1. سبز بنوشید

گیاهان سبز ریز مثل خزه های اسپیرولینا و کلورلا سرشار از مواد مغذی و پروتئین می باشند که به تقویت سیستم ایمنی  بدن و کم کردن التهاب کمک شایانی می کنند.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درج آگهی بدنسازی

حداکثر 10 عکس مجاز می باشد