فهرست مطالب

۲۵ راه برای داشتن بدنی ورزیده و تفکیک شده

 

  1. سنگین وزنه بزنید.
  2. مقدار مصرف کالری و درشت مغذی ها را برای بدن خود محاسبه کنید.
  3. در روز ۱۵ الی ۲۰ دقیقه تمرین هوازی داشته باشید.
  4. یک روز سنگین و یک روز سبک تمرین کنید.
  5. به کربوهیدرات پخته ی خود با ادویجات مزه دهید.25waystogetripped
  6. به جای یک بخش از بدن هر روز کل بدن را تمرین دهید.
  7. برای داشتن کمر باریکتر، عضلات دلتوئید خود را بیشتر تمرین دهید.
  8. این سالاد را همیشه میل کنید (مخلوط ۲/۱ فنجان ماست یونانی، ۲ قاشق غذاخوری خردل، ۲/۱ قاشق عسل طبیعی و ۱ قاشق آب لیموی تازه).
  9. هر روز دوچرخه سواری یا پیاده روی سریع در برنامه روزانه ی خود داشته باشید.
  10. رنج ۸-۱۲ تکرار برای هر ست را دنبال کنید.بدنی ورزیده
  11. بک آف ست را فراموش نکنید. (بک آف ست : زمانیکه توان انجام ست های پایانی خود را دیگر ندارید ۴۰ درصد از وزن وزنه های خود را کم کنید و تا جایی که توان دارید حرکت را تکرار کنید).
  12. بعد از پایان تمرینات فینیشر انجام دهید. (فینیشر : مجموعه ای از حرکات با سرعت بالا بعد از تمرینات اصلی مانند چرخاندن کتل بل، اسکات هالتر با تکرار بالا، بارفیکس و حتی پلی متریک یا پرش).
  13. به جای نشستن و منتظر ماندن برای انجام ست بعدی تمرینات متحرک مثل فوم رول، کشش های دینامیک (چرخش پا، چرخاندن شانه) و فیس پول (کشیدن به سمت صورت) انجام دهید تا کالری بیشتری بسوزانید.
  14. برای افزایش حجم، مقدار شیک بعد از تمرین را دوبل کنید.
  15. موقع کات کردن مصرف کربوهیدرات خود را بالا ببرید.بدنی ورزیده
  16. شب ها یکی دو ساعت قبل از خواب نیمرو بخورید.
  17. کیمچی (ترشی کلم تند ) میل کنید.
  18. تا مرز خستگی و از پا افتادن تمرین کنید.
  19. از باندها جهت بستن اطراف عضلات مورد تمرین استفاده کنید.
  20. از لبنیات و گوشت ارگانیک استفاده کنید نه مواد غذایی کارخانه ای.بدنی ورزیده
  21. اسپریت (دوی بسیار سریع در حد ۵ الی ۱۰ ثانیه) و سپس یک دقیقه پیاده روی آرام انجام دهید.
  22. آنزیم های قابل هضم مصرف کنید.
  23. سه تمرین متفاوت پشت سرهم انجام دهید (مثلا یک ست اسکات، بلافاصله یک ست بارفیکس و سپس تمرینات هالتر یا دمبل).
  24. در خوردن چربی زیاده روی نکنید.
  25. مصرف سبزیجات خود را بالا ببرید (مثلا برای درست کردن شیک خود به جای آب از آب اسفناج استفاده کنید).بدنی ورزیده

منبع: muscleandfitness

ترجمه: بادی فول

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

ارسال دیدگاه

2 دیدگاه در “۲۵ راه برای داشتن بدنی ورزیده و تفکیک شده

    1. نویسنده

ارسال دیدگاه