برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

راه کارهای جذب ” مشتری ” چیست؟

هر باشگاهی تلاش میکند تا مشتریان خود را افزایش دهد در حقیقت تغییر خدمات، محصولات و بهبود آنها برای جذب مشتری و افزایش رضایت مشتریان است. مشتریان هم همیشه به دنبال خدمات با کیفیت و با قیمت مناسب هستند.

موفقیت های یک باشگاه برای جذب مشتری بیشتر به استراتژی ها و تکنیک هایی بستگی دارد که باشگاه ها برای افزایش تعداد مشتریان خود از آن استفاده می کنند.

۴ روش برای ترغیب مشتریان در زمستان

بازاریابی و جذب مشتری از مهمترین قسمت های یک باشگاه است بخش فروش کالاها معمولا برنامه ریزی های مشخصی برای جذب مشتریان دارد.

اولین کاری که باید برای جذب مشتری انجام دهیم این است که روش و تکنیک شما برای جذب مشتریان بیشتر منحصر بفرد باشد سعی کنید از روش های نوین برای جذب مشتری استفاده کنید.

فراموش نکنید که هدف هر تجارتی ارائه خدمات به دیگران است پس هر چقدر که منحصر بفرد باشید موفق تر خواهید بود.

سعی کنید مشتریان خود را بشناسید علایق و سلایق آنها را بدانید هر چقدر که بیشتر مشتریان خود را بشناسید بهتر میتوانید به آنها خدماتی را ارائه دهید. روابط عمومی خوب باعث جذب مشتری می شود.

مشتری مداری و توجه به آنچه که مشتری میخواهد مثل راهنمایی و دادن اطلاعات دقیق در مورد خدمات باشگاه میل مشتریان را برای عضویت بیشتر میکند.

تبلیغات فراوان از دیگر راه های جذب مشتری است مثلا تبلیغات آنلاین، داشتن وبلاگ خوب، بروشور و کاتالوگ میتواند مشتریان را با خدمات و محصولات شما آشنا کند.

سعی کنید که از راه هایی مثل اهدای جوایز یا ارائه نمونه ای از خدمات در قالب سمبل و یا شرکت در قرعه کشی برای جذب مشتریان از آن استفاده کنید.

خدمات و پشتیبانی از دیگر عواملی است که باعث جذب مشتریان میشود سعی کنید که مشتریان را با خدمات و محصولات مختلفی که ارائه میدهید آشنا کنید.

از روش های مختلف برای بازاریابی و جذب مشتریان استفاده کنید وقتی که مشتریان از خدمات شما رضایت داشته باشند قطعا محصولات و خدمات جدید شما هم مورد استقبال آنها قرار خواهد گرفت.

نظر سنجی و پرسیدن میزان رضایت مشتریان از خدمات، یکی دیگر از روش هایی است که میتواند برای بهبود خدمات مناسب باشد. مثلا اینکه از مشتریان خود در مورد نقاط قوت و ضعف خدمات و دستگاه ها نظر سنجی کنید تا بتوانید با دانستن آنچه که آنها به آن تمایل دارند کیفیت خدمات و محصولات خود را بالا ببرید.

وجود مربیان متخصص و متعهد و مکان قرار گیری سالن و در نظر گرفتن انواع تخفیف در هنگام پرداخت شهریه، در میزان جذب مشتری از اهمیت زیادی برخوردار است و مشتریان به چگونگی و کیفیت ارائه خدمات اهمیت بیشتری می دهند و از نظر آنان کیفیت و کمیت امکانات و استفاده از انواع روشهای تبلیغاتی اهمیت بیشتری دارند و از نظر آنان کیفیت و کمیت امکانات و استفاده از انواع روش های تبلیغاتی از اهمیت کمتری در جذب مشتری برخوردار است.

طی تحقیقی که در بین باشگاه ها انجام شده علیرغم رضایتمندی کلی مشتریان باشگاه های بدنسازی از کیفیت خدمات باشگاه های بدنسازی، اولویت بندی عوامل مؤثر نشان داد کیفیت برنامه های تمرینی این باشگاه ها مهمترین عامل تأثیرگذار در رضایتمندی مشتریان می باشد. بر اساس یافته های تحقیق پیشنهاد میشود مدیران باشگاههای بدنسازی، برای وفاداری بیشتر مشتریان، به ارتقاء کیفیت برنامه های تمرینی توجه بیشتری داشته باشند.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی