برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

شبکه های اجتماعی و باشگاه های بدنسازی؟ (قسمت ۱)

می توان گفت که رشته ی فیتنس یکی از موضوعاتی است که بیشترین صحبت در شبکه های اجتماعی در مورد آن صورت می گیرد و هر هفته پست های جدیدی در مورد آن به اشتراک گذاشته می شود. اما در دریایی از عکس های سلفی و هشتگ ها چگونه می توان طرفداران و یا follower های واقعی پیدا کرد به گونه ای که بتوان آن ها را جز اعضای باشگاه خود قرار داد؟

 شبکه های اجتماعی در بین عموم افراد، با توجه به نیازهای آن ها، معروفیت دارد. اما از نقطه نظر فیتنس و ورزش اگر بنگریم، متوجه می شویم که اکثر باشگاه ها، شبکه های اجتماعی را به عنوان وسیله ای برای جذب افراد جدید به مجموعه ی خود، می دانند. اما با این حال، استثناهایی نیز وجود دارد. بعضی از باشگاه ها، فارق از جذب اعضای جدید و درآمدزایی، تلاش می کنند که در انگیزه دادن افراد و کمک به آن ها نقش برجسته ای در شبکه های اجتماعی و سرتاسر جهان داشته باشند. در این مقاله، سعی کرده ایم به نکاتی اشاره کنیم که طی آن باشگاه ها بتوانند بیشترین بازدهی را از طریق شبکه های اجتماعی کسب کنند.

نکته اول: در دنیای مجازی، کدامیک از شبکه ها فعالیت بیشتری دارند؟

هر روزه ویژگی ها و آپشن های جدیدی به شبکه های اجتماعی اضافه می شوند. از جمله ی این موارد می توان به استوری های اینستاگرام اشاره کرد. در هر روز بیش از ۳۰۰ میلیون نفر از این آپشن استفاده می کنند که با استفاده از این موارد، امکان دسترسی به فرصت های بالقوه ی زیادی به وجود می آید. طبق گفته ی جو هال : منتظر نمانید که برندهای دیگر در شبکه های اجتماعی جدید حضور پیدا کنند و همیشه سعی کنید جز اولین افراد  باشید که از آن ها استفاده می کنید. بنابراین یک نرم افزار مرتبط با شبکه های اجتماعی به صورت انحصاری ایجاد کنید و مطالبی را در آن به اشتراک گذارید. بسیاری از افراد دوست دارند که بدانند دقیقا چه اتفاقاتی در پشت درهای بسته رخ می دهد. بنابراین، بهتر است مطالبی که به عنوان پست در شبکه های اجتماعی قرار می دهید، شامل عکس ها و ویدئوهایی از کلاس ها و یا حتی زمان قبل از کلاس، اعضای باشگاه، مسائل تغذیه ای و حتی مربیان باشد، هر چه محتوای مطالب بهتر باشند، مطمئنا کاربران بیشتری جذب خواهند شد.

چگونه در اینستاگرام جذاب تر شوید و طرفداران بیشتری پیدا کنید؟

ویدئوهای آپلود شده در شبکه های اجتماعی، بیشترین مخاطب را جذب خود می کنند. هر روزه بیش از ۵۰۰ میلیون نفر، ویدئوهایی را در فیس بوک تماشا می کنند. این یعنی نصف یک میلیارد. زمانی که ویدئوی زنده و یا حتی ویدئوی از قبل تهیه شده توسط باشگاه در شبکه ی اجتماعی بارگذاری می شود، دیگر نیازی به نگرانی در رابطه با تهیه ی متون نوشتاری مناسب نخواهد بود. کتی بولمر، در این رابطه می گوید: مخاطبان به دنبال ویدئوهایی هستند که به صورت زنده پخش می شود. زمانی که ویدئویی زنده را ارائه می دهید، منتظر آن نباشید که افراد به تماشای ویدئوی شما بنشینند و خودشان را درگیر صحبت های دیگر تماشاچیان کنند.

نکته دوم: چگونه باشگاه باید در شبکه های اجتماعی، دیگران را دنبال کند (following

سعی کنید تعداد following  ها و یا افرادی که دنبال می کنید کم باشند، اما به صورت همیشگی باشد. زمانی که صحبت از طرفداران یا follower ها پیش می آید، کیفیت و مقدار، نقش بسیار اساسی خواهد داشت. بهتر است کسانی را دنبال کنید که به گونه ای مربوط به شغلتان باشند و باعث پیشرفت شما، شغل و یا باشگاهتان شوند.

منبع: مجله بدنسازی بادی فول – شماره ۲۳

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی