با این مکمل ها پرتوان تر تمرین کنید

با این مکمل ها پرتوان تر تمرین کنید

از بهترین مکمل ها وی پروتئین : عضلات جهت رشد و ریکاوری به پروتئین کافی نیاز دارند وقتی
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
0

از بهترین مکمل ها

وی پروتئین :

عضلات جهت رشد و ریکاوری به پروتئین کافی نیاز دارند وقتی صحبت از میزان کافی میشود منظور متناسب با وزن بدن است. میزان پروتئین مورد نیاز برای افراد مختلف متفاوت است، اما معمولا هر اسکوپ پروتئین وی شامل ۲۰ تا ۳۰ گرم است. به طور معمول افراد به ۲۵ تا ۴۰ گرم پروتئین قبل از ورزش نیاز دارند.

کراتین :

مصرف کراتین قبل از ورزش به استقامت شما حین تمرین کمک می کند و می توانید مدت زمان طولانی تری تمرین کنید. مصرف حدود ۵ گرم کراتین به همراه پروتئین می تواند به پایداری شما در تمرین کمک کند.

آرژنین :

مهم ترین دلیل مصرف آرژنین کمک به ریکاوری عضلات است. آرژنین همچنین باعث پایین آوردن فشار خون و کمک به عضلات در تمرینات طولانی می شود. مصرف ۳ تا ۵ گرم آرژنین به طور معمول می تواند مفید باشد. از مصرف سایر محرک ها مانند کافئین خودداری کنید. افزایش سطح هورمون کورتیزول از نتایج مصرف این دو ماده با یکدیگر است.

برای اینکه پوست سالم تر و بهتر داشته باشید، روزانه ۱۰ دقیقه تحت تاثیر نور مستقیم خورشید قرار بگیرید تا ویتامین دی دریافت کنید.

بالا بردن متابولیسم با Q10

Q10 سرعت تبدیل غذای دریافتی به انرژی را بالا برده و موجب پایدار سازی میزان چربی در خون می شود.این کوآنزیم به بالا بردن سطح ایمنی بدن کمک میکند بنابراین دانشمندان وجود این کوآنزیم را جهت جلوگیری ار ابتلا به سرطان پر اهمیت شمردند.

ZMA و کمک به هورمون های آنابولیک

سطح مناسب روی در بدن به میزان ترشح کافی ۳ هورمون اصلی عضله ساز یعنی : تستوسترون، هورمون رشد و GF-1 (فاکتور شبه انسولینی) کمک شایانی می کند. جهت تقویت میزان روی در بدن می توانید از مکمل ZMA استفاده کنید. ZMA حاوی روی، منیزیم و ویتامین ب ۶ است و سطح قند خون و هورمون های استرس را کنترل می کند. عموما ۵۰ گرم ZMA همراه با صبحانه می تواند برای افراد مناسب باشد.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.
به اشتراک بگذارید:
داغترین مطالب سایت
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در رشد قد
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در...
 
۷۸۸دیدگاه
مکمل ارژنین
آشنایی با مکمل ال-آرژنین و سوا...
 
۷۵۷دیدگاه
برنامه بدنسازی
مشاوره و دریافت آنلاین برنامه ...
 
۵۸۶دیدگاه
روش دریافت کارت مربیگری بدنسازی
روش دریافت کارت مربیگری بدنساز...
 
۵۴۲دیدگاه
نوجوانان ، بدنسازی، تهدیدها وفرصتها
نوجوانان – بدنسازی، تهدی...
 
۵۳۵دیدگاه
سوال جواب های متداول و رایج در بدنسازی و فیتنس
سوال جواب های متداول و رایج در...
 
۴۳۱دیدگاه

ارسال دیدگاه

2 دیدگاه در “با این مکمل ها پرتوان تر تمرین کنید

  1. Avatar
    1. نویسنده
      اصغر مرادی

ارسال دیدگاه