روش آسان برای لاغری با تردمیل

25

ورزش کردن با تردمیل یکی از بهترین روش ها برای کاهش چربی بدن و اضافه وزن است. مثل هر ورزش دیگری ابتدا آهسته شروع به پیاده روی و دویدن کنید. اگر تازه کار هستید بهتر است که شروع به پیاده روی کنید و سپس به تدریج بر سرعت تردمیل اضافه کنید.

میتوانید ۱۵ دقیقه صبح و ۲۰ دقیقه قبل از ناهار و ۱۰ دقیقه هم قبل از شام پیاده روی سریع داشته باشید. با شکستن زمان های ورزش به زمان های کوتاه تر، به همان میزانی که در یک دفعه و مدت بیشتری ورزش میکنید، کالری خواهید سوزاند و این کار مسلما برای افراد شاغل و با توجه به وقتی که دارند مناسب تر است.

تردمیل برای ورزشکاران با سابقه و حرفه ای یک سری برنامه ها در خود دارد و اگر خودتان هم خواستید میتوانید بر شدت ورزش خود بیفزایید، و این کار را میتوان با افزودن شیب و یا سرعت دستگاه انجام داد.

بهترین برنامه ورزشی با تردمیل آن است که به صورت یک عادت روزانه تبدیل شود، در صورت رعایت این نکته سوخت و ساز بدن بالا میرود و برای سوزاندن چربی های بدن بسیار موثر است. هنگام استفاده از تردمیل قدم های متناسب و راحت بردارید و بر تنفس خود متمرکز باشید.

افرادی که دچار مشکلات استخوانی و مفاصل در پا هستند و کسانی که پایشان آسیب دیده و یا تورم و درد در این ناحیه دارد، به دلیل فشاری که به پاها وارد میشود نباید از تردمیل استفاده کنند.


telegram
اشتراک گذاری

درباره نویسنده

قهرمان هشت دوره پرورش اندام ومربی بین المللی فدراسیون جهانی بدنسازی IFBB-تحصیل کرده تربیت بدنی-مدیر مجتمع ورزشی گلها-مدیر شرکت تولید دستگاههای بدنسازی بادی فول-مدیر سایت اتحادیه بدنسازی ایران-مشاور مربیگری ,مدیریت وبازاریابی باشگاههای بدنسازی

25 دیدگاه

  1. barankia86@yahoo.com'

    با سلام.برای لاغری کل بدن و چربی سوزی به من توصیه شده با سرعت۷و۸وشیب ۶و۷با تردمیل کار کنم اما من احساس میکنم عضله سازی میشود نه کاهش وزن و چربی سوزی!
    در ضمن من روزی ۲۵ دقیقه با تردمیل کار میکنم و بعد ان با دمبل ۱٫۵ کیلویی حرکات بازو،چهلو وشکم کار میکنم
    وزنم ۶۹کیلو و قدم ۱۶۶است
    از ۳ سال پپیش رژیم و ورزش رو شروع کردم اما بدنم مقاوم شده
    در حال حاضر ۲ هفته است که خام خوار هستم

  2. sanaz.nakhaei66@gmail.com'

    سلام من ۲۷ سالمه وزنم ۸۶ قدم ۱۶۵ تردمیل مسگری ودرازنشست خریدم +ال کارنیتین وونوستات.میشه لطف میکنیدیه برنامه چربی سوزی(کاهش وزن وسایز)بهم بدید وایا هرروز استفاده کنم یا یه روزدرمیان به همراه رزیم غذایی.ممنون میشم ازلطفتون.(میخوام وزن وسایزقابل توجهی تاقبل از عید کم کنم)

  3. f.ghafaria.h@gmail.com'

    سلام خسته نباشید من ۸۰ وزنم و ۱۶۵ قدم با ترد میل و پیاده روی الان ۴۰ روز هیچ تغیری نداشتم رژیمم میگیرم میشه راهنمایی کنید ممنون

    • اصغر مرادی در

      رژیم باید محاسبه واصولی باشه-روزی دو وعده ۲۰دقیقه ای قبل صبحانه و سر شب فقط پیاده روی تند باشه روی تردمیل ندوید

  4. Maryam.atashrazm@gmail.com'
    مریم اعظمی در

    ۴۷ سالمه ۱۰ کیلو اضافه وزن دارم صبحها ۱/۵ساعت پیاده روی و کار با دستگاههای پارک انجام میدم لازمه عصرها هم رو ترد میل خودم بدوم

  5. alichefmech@gmail.com'
    علی شاهرود در

    با سلام خدمت شما
    من در حال حاضر وزن ام ۸۲ کیلو هست طی چهار ماه با ورزش و کم خوردن از ۹۲ به ۸۲ رسیدم قدم من هم ۱۷۷ هست الان باشگاه ثبت نام کردم میخوام از تردمیل و دوچرخه ثابت استفاده کنم تا وزن ام کم بشه برسه به ۷۷ یا کمتر بهتر لطفا راهنمایی کنید

    • اصغر مرادی در

      در پایان تمرین ۲۰دقیقه پیاده روی تند روی تردمیل کار کنید یا با سرهت متوسط دوچرخه کار کنید برای کاهش وزن از این به بعد صبورتر باشید عجله نکنید ومواظب سلامتی باشید چون کمی مشکلتر خواهد شد گرسنگی نکشید واز تمامی مواد غذایی به اندازه کافی استفاده کنید

    • nimanik15@yahoo.com'
      کبری رسولی در

      سلام خسته نباشید
      من ۹۰ کیلو وزن دارم ۱۶۲ قد آرتروز زانو هم دارم چگونه از تردمیل برای لاغری استفاده کنم

  6. mahdiomidizadeh@gmail.com'

    سلام
    مطلب عالی بود
    بنده وزنم ۱۱۷ کیلو بود
    روزی یک ساعت از کند شروع میکنم سپس تند و بعد از آن کند و غذارو هم خیلی کم کم میخورم و برنج و شام رو از برنامه غذاییم حذف کردم
    وزنم به طرز چشم گیری کاهش پیدا کرده
    الان بیست و هفت روز گذشته و ۱۳ کیلو لاغر کردم
    و سوالم اینه که همین روال رو ادامه بدم بنظرتون خوبه ؟

یک نظر دهید

کانال تلگرام اتحادیه بدنسازی ایران
ورزشکاران گرامی شما میتوانید ازنرم افزار آنلاین دریافت برنامه تمرین ،تغذیه ومکمل سایت استفاده کنیداطلاعات بیشتر
+