برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

پنج عادت غذایی برای رسیدن به شش تکه

در مقاله زیر سعی مان بر این است که به پنج عادت غذایی بپردازیم که چربی ها را می سوزانند و عضلات شش تکه شکمی پنهان تان را آشکار می سازند. افراد بسیاری وجود دارند که دوست دارند عضلات شکمی رسیده خود را در آیینه ببینند اما هر کسی نمی داند چگونه باید آنها را به دست بیاورد. در اینجا این آموزش به شما داده خواهد شد که چه تغییراتی در رژیم غذایی تان باید صورت دهید تا در نهایت به کسب یک شش تکه عضلانی نایل شوید. البته می توانید برای به دست آوردن این عضلات به تمرین های مزبور نیز بپردازید اما توجه داشته باشید که اگر در کنار انجام این تمرین ها به مصرف ترکیب مناسبی از این مواد غذایی نپردازید هرگز شاهد این مجموعه عضلانی نخواهید بود. شاید کلیشه ای به نظر برسد اما باز هم می گوییم عضلات شکمی شش تکه در آشپزخانه ساخته می شوند اگر خواهان چنین عضلاتی هستید سعی کنید این پنج تغییر را در خود ایجاد کنید. آنها به شما کمک می کنند مناسب ترین کار را در منزل انجام دهید در نتیجه زحمات تان در باشگاه هدر نمی رود

  • مراقب مصرف سدیم تان باشید

اگر چه مصرف سدیم هیچ تاثیری روی سطح چربی بدن ندارد اما آن تفاوتی را در رابطه با روشی ایجاد می کند که بدنتان در آن به تنظیم فرآیند احتباس آب می پردازد. اگر سدیم یک جزء عمده از رژیمتان باشد نمی توانید تا آن حد که می خواهید عضلانی شوید. به ویژه اگر هر روز به مصرف میزان متغییری از نمک می پردازید مصرف سدیم زیاد سبب می شود بدنتان به حبس آب بپردازد اگر هنگام بیدار شدن از خواب پف آلود به نظر می رسید توجه داشته باشید که باید تغییراتی در میزان مصرف سدیم تان ایجاد کنید. اگر چه این مورد با مصرف حجم مناسبی از آب برطرف می شود. اما مازاد سدیم مصرفی مطمئناً زیبایی خاصی برایتان به ارمغان نمی آورد.
تا انجا که می توانید سعی کنید در تمام اوقات به میزان مناسب از سدیم استفاده کنید البته توجه داشته باشید که باید با چشمانی باز مراقب سدیمی باشید که از طریق مصرف سس ها غذاهای آماده و منجمد به بدن تان راه می یابند.

  • مصرف کربوهیدرات های فرآیند سازی شده را تحت کنترل درآورید

غلات بسته بندی شده صبحانه مواد غذایی آماده آب نبات ها و سایر مواد کربوهیدراتی فرآیند سازی شده سبب ترشح انسولین و در نتیجه افزایش سطح قند خون می شوند. این فرآیند به طور کامل کاری صورت نمی دهد اما باعث می شود کسب چربی با سرعت بیشتری صورت بگیرد و یا پیش زمینه ابتلا به دیابت نوع دو شود. برای آنهایی که به سختی با گرسنگی دست و پنجه نرم می کنند استفاده از تنقلاتی با منبع کربوهیدراتی کار را بدتر نیز می کند. در عوض سعی کنید به انتخاب کربوهیدرات های مرکب نظیر سیب زمینی شیرین، برنج قهوه ای بپردازید. اگر می خواهید تا کربوهیدرات های فرآیند سازی شده را در رژیم تان بگنجانید آن را محدود به زمان بعد از تمرین کنید وقتی که بدن تان بیشتر آمادگی سر و کله زدن با آن ها را دارد.

  • تصمیم های هوشمندانه ای در رابطه با لبنیات بگیرید

بسیاری از افراد با توجه به سبک زندگی که دنبال می کنند از مصرف مواد لبنی خودداری می کنند. اگر چه حذف محصولات لبنی یک روش به جهت کند ساختن فرآیند عضلانی است. طبق یافته های پژوهشی محصولات لبنی کم چرب و پر پروتئین می توانند به فرآیند چربی سوزی شکمی و عضلات شش تکه سرعت دهند وقتی به انتخاب محصولات لبنی می پردازید این اطمینان را حاصل کنید که به انتخاب انواعی می پردازید که حاوی کالری بسیار بالایی نمی باشند. اگر به حفظ انتخاب های مناسبی در این رابطه بپردازید شاهد پیشرفت قابل توجهی خواهید بود.

  • به تنظیم میزان فیبر مصرفی تان بپردازید

فیبر یک بخش مهم از یک رژیم سالم را شکل می دهد و به فرآیند جبران گرسنگی و کند شدن هضم کربوهیدرات در بدن کمک می کند. به هر حال مصرف بالای فیبر می تواند باعث نفخ و منجر به اختلالات گوارشی شود. مصرف فیبر زیاد همچنین باعث می شود که شکمتان بزرگ به نظر بیاید و این مسئله باعث می شود کمتر عضلانی به نظر بیاید موسسه پزشکی به توصیه مصرف ۳۸ گرم در روز این ماده غذایی برای مردان ۵۰ ساله و جوان تر می پردازد و میزان ۳۰ گرم از آن را برای مردان بالاتر از ۵۰ سال توصیه می کند.

  • به کالری ها توجه کنید

اطمینان حاصل کنید به جهتی حرکت می کنید که می خواهید. شما نیاز دارید تا به صورت قاعده مند به ارزیابی پیشرفت تان بپردازید اگر با وجود مواد فوق متوجه شدید آنطور که می خواهید پیشرفت تان بپردازید. اگر با وجود مواد فوق متوجه شدید آنطور که می خواهید پیشرفت نمی کند نیاز دارید تا به کاهش کالری های مصرفی تان بپردازید. ایجاد دوره های متناوب کاهش کالری در رژیم تان به جهت حفظ پیشرفت ضروری است. در کنار این الفت ها همچنین شما نیاز به افزودن وعده های تقلبی به صورت متناوب دارید تا به این شکل به تنظیم مجدد بدن تان به جهت افزایش فرآیند چربی سوزی بپردازید. با رعایت موارد فوق و در کنار کار سخت در باشگاه شاهد ایجاد تغییراتی مثبت در بدن تان خواهید بود.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی