برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

حرکت جلو بازو Seated Dumbbell Curls باعث افزایش قدرت و استحکام و سایز عضلات جلو بازوو ساعد می شود. و باعث جدا سازی و حجم عضلات دوسر بازوی می شود.

نحوه انجام این حرکت:

  1. ابتدا دمبل را در دست گرفته و بر روی صندلی بنشینید آرنج ها را در کنار بدن قرار داشته باشد.
  2. بازو ها را ثابت نگه دارید در انجام حرکت و نفس خود را بیرون داده ( بازدم ) دمبل ها را بالا ببرید، تا جایی که جلو بازو ها کامل منقبض شده و دمبل را در سطح شانه قرار گیرند.
  3. هنگام برگشت سپس نفس خود را داخل کشیده ( دم ) دمبل ها را به آرامی به نقطه شروع بازگردانید.
  4. این حرکت را بر اساس برنامه تمرینی خود تکرار کنید.
آموزش حرکت جلو بازو جفت دمبل نشسته
آموزش حرکت جلو بازو جفت دمبل نشسته

چند نکته کلیدی: 

  • زمان تکرارها باید آهسته و تمرکزی انجام شود و در طول ست ها دمبل ها را تحت کنترل داشته باشید.
  • وزنه را در حد توان خود انتخاب کنید.
  • دست ها از کنار بدن جدا نشود .

    آموزش حرکت جلو بازو جفت دمبل نشسته
    آموزش حرکت جلو بازو جفت دمبل نشسته

حرکت مشابه:

 

 برای فرد مبتدی نشسته یا ایستاده بهتر است انجام دهد؟

با توجه به برنامه تمرینی نوشته شده برای هر فرد متفاوت است اما ایستاده. بهتر است چرا که بازه حرکتی راحت تر دارد.

 

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درج آگهی بدنسازی

حداکثر 10 عکس مجاز می باشد