باشگاه موفق
عدم توجه و رسیدگی به مراجعه کنندگان، یکی از عمده ترین مشکلات باشگاه هاست. بسیاری از افراد فقط برای یکبار از یک باشگاه دیدن می کنند و بارها دیده شده که در همان لحظه ثبت نام نمی کنند. یکی از دلایل اصلی این است که، خدمات کافی به مراجعه کنندگان و مشتریان باشگاه ارائه نمی شود. در زمان راه اندازی یک باشگاه، بسیاری از صاحبان باشگاه ها، هزینه و وقت فراوانی را صرف تجهیزات و دستگاه های با کیفیت، طراحی های داخلی و … می کنند. همه ی این ها مهم هستند، اما آنچه که موجب تشویق و ترغیب افراد برای شرکت در آن باشگاه می شود در درجه ی دوم قرار می گیرند و متاسفانه تحقیقات کمی در این زمینه صورت گرفته است. در این مقاله، به بعضی از این فاکتورها اشاره شده است و اگر آن ها را رعایت کنید، اعضای بیشتری را جذب باشگاه خود خواهید کرد.
- مربیان:
زمانی که افراد برای اولین بار به باشگاه می روند، آن ها در تصمیم گیری و انتخاب مسیر ورزشی خود دچار مشکل خواهند شد. اگر بتوانید مربیانی را با آن ها آشنا کنید تا در تصمیم گیری به آن ها کمک کنند، موجب افزایش اعتماد به نفس آن ها خواهد شد و در نتیجه تصمیم گیری صحیح صورت خواهد گرفت.
- غذاهای سالم:
بعضی از باشگاه ها، غذاها و اسموتی های سالم ارائه می دهند. ممکن است مدیریت این کار سخت باشد، اما مشتریان دوست دارند که بعد از تمرینات، میان وعده بخورند. علاوه بر آن، داشتن بوفه در باشگاه خیلی سودآور خواهد بود.
- می توانید زمان و مکانی را برای افراد فراهم سازید تا تجارب و اهداف تناسب اندام و کاهش وزن خود را به اشتراک گذارند. این کار حس خوبی را در بین افراد ایجاد می کند و موجب تشویق بیشتر آنها خواهد شد.
- کلاس های تمرینی
دامنه ی وسیع از کلاس های مختلف، موجب افزایش تعداد اعضای باشگاه خواهد شد. افراد با قرار گرفتن در چنین محیطی، نه تنها لذت می برند بلکه روش های جدید برای داشتن یک زندگی سالم را نیز فرا می گیرند. با استفاده از نرم افزارهای مختلف که در زمینه ی مدیریت باشگاه وجود دارد، می توانید از صرف زمان های بیهوده خود داری کنید و بازدهی را افزایش دهید و شما یک باشگاه موفق داشته باشید. به عنوان مثال، می توان به نرم افزار برنامه ریزی باشگاه یا gym scheduling software استفاده کنید. این نرم افزار نه تنها کارآیی باشگاه را افزایش می دهد، بلکه راحت تر می توانید کارمندان خود را مدیریت کنید و خدمات بهتری ارائه دهید.