برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

۱۰ پیشنهاد بازاریابی برای باشگاه بدنسازی (قسمت ۲)

بازاریابی برای باشگاه بدنسازی

تهیه ی یک پرسشنامه برای اعضایی که از آمدن به باشگاه صرف نظر می کنند – صنعت فیتنس و سلامت به طور معمول، گردش اعضای بسیار زیادی دارد. اکثر باشگاه ها در هر ماه ۵۰ الی ۱۰۰ عضو را از دست می دهند و در هر ماه ۵۰ تا ۱۰۰ عضو جدید را بدست می آورند. در این میان درصد بسیار کمی از باشگاه ها، علت از دست دادن اعضا را مورد بررسی قرار می دهند. اگر شما در این راستا یک پرسشنامه تهیه کنید، می توانید اطلاعاتی در مورد رضایت اعضای باشگاه، عملکرد کارکنان و بهره وری از امکانات را فراهم کنید. این نظرسنجی می تواند به عنوان جنبه ای از تکمیل پرونده ی فرد در نظر گرفته شود. ممکن است بعضی از افراد این فرم را پر نکنند، اما بسیاری از افراد این کار را قبول می کنند.

استراتژی هایی برای گسترش کسب و کارتان

  1. راهنمایی های هفتگی فیتنس: اکنون که شما یک وب سایت حرفه ای و یک صفحه فیسبوک دارید، می توانید راهنمایی ها و اطلاعاتی مربوط به فیتنس را برای اعضای خود ارائه دهید. این اطلاعات می تواند یک راه عالی برای برقراری ارتباط با اعضا، اضافه کردن ارزش ها و حفظ انگیزه باشد.
  2. ایجاد چالش های ماهانه در بین اعضا: یک راه عالی برای حفظ انگیزه اعضا و تولید انرژی در بیشتر باشگاه ها اجرای چالش های منظم است. می توانید در باشگاه یا در کلاس خود یک تخته وایت برد نصب کنید و در هر ماه یک چالش را بر روی آن بنویسید و اجرا کنید و در هر ماه جایزه هایی برای هر رده ی سنی و هر رشته ی ورزشی در نظر بگیرید. جایزه ها می تواند شامل بطری های نوشیدنی، انواع تیشرت، کارت های تخفیف عضویت و … باشند.
  3. برگزاری مراسم اجتماعی منظم: مراسم اجتماعی باعث ایجاد جو انگیزشی در باشگاه می شوند. این کار باعث می شود تا کارمندان و اعضای باشگاه بدنسازی در سطح دیگری در خارج از محیط باشگاه ارتباط برقرار کند. این کار نتایج خوبی به همراه خواهد داشت.
  1. وارد جوامع محلی شوید: بسیار حیاتی است که بتوانید مرکز خود را با جوامع محلی درگیر کنید. یک روز را صرف راه رفتن در مراکز خرید و بازارهای آن منطقه کنید و کسب و کار خود را به صاحبان مشاغل معرفی کنید. می توانید به آن ها پیشنهاد عضویت با کمترین هزینه را بدهید و از آن ها خواهش کنید که آگهی تبلیغاتی شما را در پشت پنجره ی فروشگاه خود نصب کنند. می توانید در ازای این کار آن ها تخفیف هایی برای صاحبان فروشگاه در نظر بگیرید. اما در نظر بگیرید که هیچ تضمینی برای افرادی که از طریق آن آگهی آمده اند ارائه ندهید.

منبع: مجله بدنسازی بادی فول – شماره ۲۶

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی