فهرست مطالب

ورزشکاران موفق

  • آن ها اهداف واضح و شفافی را دارند. کسانی بیشتر در باشگاه، موفق می شوند که دلیل رفتنشان به باشگاه و در واقع هدف از انجام آن کار را می دانند. آن ها دقیقا می دانند که چه چیزی می خواهند بدست آورند و با توجه به هدف نهایی آن ها طی کردن مسیر طولانی برای آن ها سخت نخواهد بود و حتی انگیزه ی بیشتری برای ادامه ی مسیر دارند.

  • آن ها قابلیت ایجاد تغییرات کوچک و یا جایگزین هایی در یک زمان را دارند.

از عادات بعدی افراد موفق در باشگاه ها این است، که آن ها قابلیت انجام تغییرات کوچک در یک زمان را دارند. زمانی که آن ها تغییراتی موفق آمیز در سبک زندگی، برنامه ی تمرینی یا برنامه ی تغذیه ای خود ایجاد می کنند، در واقع آن ها مقدمه ای برای انجام تغییرات بعدی را ایجاد می کنند.

  • آن ها از انجام تمرینات خود لذت می برند.
  • آن ها یک تصویر بزرگ از زندگی خود در ذهن دارند.

کسانی که بیشترین انگیزه و موفقیت در بین اعضای باشگاه را دارند، چیزهایی را در نظر می گیرند. آنها تصویر بزرگتر از زندگی را می بینند. بنابراین، زمانی که آنها تمرینی را از دست می دهند، می دانند که این فقط یک تمرین از دست رفته است. آنها نیازی به شروع مجدد ندارند و یا هرگز نا امید نمی شوند و دست از تلاش برنمیدارند.

  • آن ها یک زمان مشخص برای خواب خود دارند.

هیچ چیزی به اندازه ی خواب مهم نیست. تمرینات، در واقع مهم ترین جنبه برای موفقیت در باشگاه و یا در ورزش است. تغذیه نیز دومین فاکتور مهم برای رسیدن به موفقیت های ورزشی است، اما اگر فرد خواب کافی نداشته باشد هیچ کدام از این موارد ذکر شده باعث موفقیت فرد نمی شود.

  • آنها توانایی اولویت بندی کارها را دارند.

کسانی در باشگاه موفق هستند که تمام فعالیت های خود را اولویت بندی می کنند. اکنون به شما پیشنهاد می دهم که بنشینید و از بین عوامل موفقیت اعم از خواب، تغذیه، تمرینات و دیگر عوامل موجود اولویت بندی کنید. آنچه که بیشترین اهمیت را دارد، در اولویت قرار دهید.

  • ورزشکاران موفق صبورانه تمرین می کنند.

اکثر افراد موفق در زمینه های ورزشی، کسانی هستند که صبورانه تمرین می کنند. آن ها می دانند که این مسیر نیاز به سرمایه گذاری طولانی مدت دارد.

منبع: مجله بدنسازی بادی فول – شماره ۲۵

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

ارسال دیدگاه