7 عادت ورزشکاران موفق و پر انگیزه

۷ عادت ورزشکاران موفق و پر انگیزه

آن ها اهداف واضح و شفافی را دارند. کسانی بیشتر در باشگاه، موفق می شوند که دلیل رفتنشان
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

ورزشکاران موفق

  • آن ها اهداف واضح و شفافی را دارند. کسانی بیشتر در باشگاه، موفق می شوند که دلیل رفتنشان به باشگاه و در واقع هدف از انجام آن کار را می دانند. آن ها دقیقا می دانند که چه چیزی می خواهند بدست آورند و با توجه به هدف نهایی آن ها طی کردن مسیر طولانی برای آن ها سخت نخواهد بود و حتی انگیزه ی بیشتری برای ادامه ی مسیر دارند.

  • آن ها قابلیت ایجاد تغییرات کوچک و یا جایگزین هایی در یک زمان را دارند.

از عادات بعدی افراد موفق در باشگاه ها این است، که آن ها قابلیت انجام تغییرات کوچک در یک زمان را دارند. زمانی که آن ها تغییراتی موفق آمیز در سبک زندگی، برنامه ی تمرینی یا برنامه ی تغذیه ای خود ایجاد می کنند، در واقع آن ها مقدمه ای برای انجام تغییرات بعدی را ایجاد می کنند.

  • آن ها از انجام تمرینات خود لذت می برند.
  • آن ها یک تصویر بزرگ از زندگی خود در ذهن دارند.

کسانی که بیشترین انگیزه و موفقیت در بین اعضای باشگاه را دارند، چیزهایی را در نظر می گیرند. آنها تصویر بزرگتر از زندگی را می بینند. بنابراین، زمانی که آنها تمرینی را از دست می دهند، می دانند که این فقط یک تمرین از دست رفته است. آنها نیازی به شروع مجدد ندارند و یا هرگز نا امید نمی شوند و دست از تلاش برنمیدارند.

  • آن ها یک زمان مشخص برای خواب خود دارند.

هیچ چیزی به اندازه ی خواب مهم نیست. تمرینات، در واقع مهم ترین جنبه برای موفقیت در باشگاه و یا در ورزش است. تغذیه نیز دومین فاکتور مهم برای رسیدن به موفقیت های ورزشی است، اما اگر فرد خواب کافی نداشته باشد هیچ کدام از این موارد ذکر شده باعث موفقیت فرد نمی شود.

  • آنها توانایی اولویت بندی کارها را دارند.

کسانی در باشگاه موفق هستند که تمام فعالیت های خود را اولویت بندی می کنند. اکنون به شما پیشنهاد می دهم که بنشینید و از بین عوامل موفقیت اعم از خواب، تغذیه، تمرینات و دیگر عوامل موجود اولویت بندی کنید. آنچه که بیشترین اهمیت را دارد، در اولویت قرار دهید.

  • ورزشکاران موفق صبورانه تمرین می کنند.

اکثر افراد موفق در زمینه های ورزشی، کسانی هستند که صبورانه تمرین می کنند. آن ها می دانند که این مسیر نیاز به سرمایه گذاری طولانی مدت دارد.

منبع: مجله بدنسازی بادی فول – شماره ۲۵

به اشتراک بگذارید:
داغترین مطالب سایت
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در رشد قد
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در...
 
۷۸۲دیدگاه
مکمل ارژنین
آشنایی با مکمل ال-آرژنین و سوا...
 
۷۵۵دیدگاه
برنامه بدنسازی
مشاوره و دریافت آنلاین برنامه ...
 
۵۷۲دیدگاه
نوجوانان ، بدنسازی، تهدیدها وفرصتها
نوجوانان – بدنسازی، تهدی...
 
۵۱۵دیدگاه
روش دریافت کارت مربیگری بدنسازی
روش دریافت کارت مربیگری بدنساز...
 
۴۶۴دیدگاه
سوال جواب های متداول و رایج در بدنسازی و فیتنس
سوال جواب های متداول و رایج در...
 
۳۹۹دیدگاه

ارسال دیدگاه