برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

مکمل هیدروزید Hydrazide

مکمل هیدروزید Hydrazide -محصولی برای روزهای رقابت

برخلاف آنچه که تاکنون و تا به اینجای کار دیدید و شرکت های سازنده مکمل های چربی سوز در مورد انرژی زا و در مورد چربی سوز بودن هر یک از محصولات خود سخن رانی و در برخی موارد هم ادعاهای توام با اغراق از خودشان در می کردند این بار و در مورد این محصول، اولین چیزی که شرکت تولید کننده در وصف مکمل تولیدی خود بیان کرده است این بود که این محصول اصولا برای مصرف در روزهای پیش از رقابت ساخته شده است و برای افراد عادی که قصد شرکت در مسابقات را ندارند مورد استفاده چندانی نخواهد داشت مگر اینکه این افراد به هر دلیلی که خود بهتر می دانند قصد زدودن آب زاید را داشته باشد!

آب زدایی

اگر تا به امروز در رقابت های پرورش اندام شرکت کرده و یا دوستانی داشته باشید که در این رقابت ها شرکت کرده باشند حتما به عینه دیده اید که ورزشکاران این رشته در نزدیکی فصول رقابت ها در جهت آب زدایی و نمک زدایی وارد عمل شده و علاوه بر محدود کردن و در برخی موارد قطع کردن مصرف نمک و حتی آب در روزهای آخر، برای خلاصی از شر آب زیر پوست که مانع از نمایان شدن خط و خطوط عضلات می شود از داروهای مدر که در اصل برای مهار فشار خون بالا ساخته و عرضه می شوند استفاده کرده و ساعت های طولانی در سونای خشک اقامت می کنند.

داروهای مدر

گفتیم که ورزشکاران از داروهای مدر که اصولا به منظور دفع آب بدن و برای کمک به مهار فشار خون در مبتلایان به فشار خون بالا تولید و عرضه می شود استفاده می کنند و صد البته باشد هشدار دارد که این امر از نظر کمیته جهانی مبارزه با دوپینگ مردود و ممنوع بوده و در صورت اثبات نیز تست دوپینگ فرد مثبت اعلام شده و فرد با محرومیت مواجه می شود و ناگفته پیداست که استفاده از این داروها علاوه بر اینکه عوارض جانبی خاص خود را خواهد داشت استفاده نادرست و افراطی از این داروها به دفع شدید آب بدن و به افت محسوس فشار خون و در نهایت هم به ضعف و حتی غش بر روی سن مسابقه ختم می شود.

آب زیر پوستی

محصولی که می بینید محصولی است که شرکت سازنده آن را ادرار آوری قدرتمند دانسته و ادعا کرده است که این مکمل ضمن اینکه آب زیر پوستی را به خوبی دفع می کند همانند داروهای مدر در فهرست داروهای ممنوعه نبوده و از همه مهم تر به آب درون سلولی هم لطمه نزده و آن را دفع نمی کند.

آب درون سلولی

دفع آب درون سلولی به از دست رفتن حجم و طراوت عضلات در حین رقابت ختم می شود و این مسئله در برخی موارد که فرد از داروهای مدر استفاده های افراطی می کند رخ می دهد به این معنی که حجم عضلانی که فرد در طول ماه ها و حتی سال ها آن را ساخته و پرداخته است در نزدیک فصول رقابت که استفاده از این داروها و دفع آب بدن در این بازه زمانی با جدیت تمام در برنامه قرار می گیرد در نتیجه ی دفع شدن شدید آب درون بافتی به یکباره از بین می برد.

اثرات محصولی

  • دفع آب زاید بدن
  • کمک به نمایان شدن خط و خطوط
  • دفع آب زیر پوست
  • افزایش چگالی عضلات
  • خشک کردن بدن

چربی زاید

معمولا افرادی که چربی زاید انباشته شده در بدن خود دارند به صورت پف کرده و به صورت فربه و به نظر می رسند و در این میان افرادی که چربی زاید نداشته و با این وجود و به دلایل مختلف که افراط در مصرف نمک یکی از این دلایل بوده است از تجمع آب زاید در بدن رنج می برند نیز به همین صورت دیده شده و علیرغم تلاش هایی که دارند نیز موفق به کات کردن بدن خود نمی شوند.
در شرایطی که فرد چربی زاید انباشته شده در بدن خود داشته باشد می توان با تجویز رژیم غذایی و تمرینات هوازی و با استفاده از مکمل های چربی سوز تا حدود زیادی این چربی زاید را از بین برد ولی در شرایطی که فرد آب زاید، مخصوصا در زیر پوست داشته باشد حتی با حذف چربی زاید از بدن هم به دلیل انباشته شدن آب زیاد در زیر پوست نمی توان کات عضلانی را به وی باز گرداند.

رژیم های کمک نمک

در این شرایط برای زدودن آب زاید بدن معمولا از رژیم های کم نمک و از رژیم هایی که مصرف آب را تا حدودی محدود می کنند استفاده می شود و در این میان افرادی که دستی در سوء مصرف دارو داشته و از عوارض جانبی مصرف دارو در ورزش هراس ندارند از داروهای مدر هم بهره می گیرند.
به ادعای کمپانی سازنده، این محصول که انحصارا برای دفع آب زیر پوست تولید و عرضه می شود را حقیقتا در مورد کسانی که اعتقادی به مصرف دارو در ورزش نداشته و از عوارض جانبی مصرف داروهای شیمیایی در ورزش شدیدا هراس دارند می توان به عنوان جایگزینی مناسب برای این دسته از داروهای شیمیایی در نظر گرفت.

فرم دارویی

این مکمل به صورت کپسول های خوراکی تولید و عرضه شده است و جالب است بدانید که هر بسته از این محصول تنها حاوی چهارده کپسول است و قیمت آن در بازارهای جهانی با در نظر گرفتن تخفیف ویژه نیز در حدود پنج دلار بوده است.

ترکیبات تشکیل دهنده:

شاید از خود پرسیده باشید که ترکیبات تشکیل دهنده این محصول چیست و اگر چنین است باید به عرض برسانم که مغز متفکر غربی ها در این مورد نیز به خوبی عمل کرده و از عصاره گیاهانی که غنی ترین منابع آن را در کشور داشته و در حد اسف باری از آن غافل هستیم استفاده نمود، این عصاره ها را استخراج کرده و آن ها را با هم ترکیب نموده و ماحصل کار را در قالب مکمل عرضه نموده و پول پارو می کند.

  • عصاره گیاه قاصدک
  • عصاره گیاه جعفری
  • عصاره گیاه شیرین بیان
  • عصاره گیاه کنگر فرنگی
  • عصاره دیگر گیاهان

آیا در فهرست ترکیبات این محصول چبزی به جز عصاره گیاهانی که در هر گوشه از این مملکتی که در آن زندگی می کنیم به فراوانی روییده و به سهولت قابل تهیه است را دیدید و آیا در خلال گردش هایی که به دشت و صحرا می روید و در خلال این گردش ها هم طبیعت را به معنی تام کلمه به گند می کشید به پوشش گیاهانی غنی سرزمینی که در آن زندگی می کنید دقت کرده اید و به حال و روز خود تاسف می خورید؟

عصاره علف هرز!

آیا به حال و روز خود تاسف می خورید که با داشتن این پوشش گیاهی غنی باید عصاره علف هرزی که اروپایی و آمریکایی آن را استخراج و استحصال و بسته بندی کرده و به اسم مکمل های غذایی معجزه گر به خورد ما جهان سومی های فلک زده و بدبخت می دهد را با قیمت های بالا و گاه گزاف خریده و مصرف کنیم؟

درد نامه

ما داشته های خود را بی اهمیت دانسته و از آن ها غافل می شویم و چشم به دبه های بسته بندی شده توسط اروپایی و آمریکایی می دوزیم و این در حالی است که فرم کامل تر و غنی تر همین محصولاتی که به قیمت های دو لا پهنا به ما می فروشند را در طبیعت خود داشته و فقط کمی همت و کمی دانش برای استخراج آن لازم داریم که متاسفانه نداریم. طبیعت برای ما چیزی کم نگذاشته است و این خود ما هستیم که در حق خود ظلم کرده و به قول گفتنی حیف نان ظاهر شده ایم.

دستور مصرف: به عنوان نوعی مکمل ادرار آور که برای دفع آب زاید و برای دفع آب زیر پوست کاربرد داشته باشد می توانید این محصول را در روزهای نزدیک رقابت و به صورت دو عدد کپسول در روز به هنگام صبح مصرف کنید.

هشدار
-این محصول صرفا برای ورزشکاران رقابتی بوده و مصرف آن ابدا برای افرادی که در سطوح پایین تر مشغول به تمرین بوده و قصد شرکت در رقابت ها را ندارند مناسب نخواهد بود.
-هرگز در مصرف این محصول افراط نکنید چرا که از دست رفتن آب بدن و از دست رفتن حجم و افت محسوس فشار خون و سرگیجه و حتی غش کردن از بدیهی ترین عوارض استفاده افراطی از آن خواهد بود.
-استفاده از این محصول نیز همانند اغلب محصولاتی که در دسته مکمل های چربی سوز جای می گیرند برای زیر سنین ۱۸ سال ممنوع است و هرگز نباید این مسئله را فراموش کرده و یا نادیده گرفت.
-در صورتی که از این محصول استفاده می کنید از منایع طبیعی حاوی کافئین که منجر به تشدید دفع آب می شوند ترجبحا استفاده نکنید. ازجمله این منابع طبیعی می توان به قهوه اشاره کرد.
-در صورتی که از این محصول استفاده می کنید ترجیحا از مکمل هایی که امروزه به اسم کافئین و در قالب قرص و کپسول عرضه می شوند نیز استفاده نکنید.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی