8 تا از بهترین مکمل های بدنسازی برای مردان

۸ تا از بهترین مکمل های بدنسازی برای مردان

هر چه قدر تعداد محصولات بیشتر باشند، افراد بیشتر سردرگم می شوند و چنین احساسی به خاطر آن

بهترین مکمل های بدنسازی برای مردان

هر چه قدر تعداد محصولات بیشتر باشند، افراد بیشتر سردرگم می شوند و چنین احساسی به خاطر آن است که اغلب افراد اولین بار است که برای خرید مکمل ها به فروشگاه می روند و به خاطر همین موضوع و تعداد کثیری از شما و همچنین کسانی که به دنبال آمادگی جسمانی خود هستند ما دنبال راهی هستیم تا این فرایند را آسان کنیم بنابراین ما به شما توصیه می کنیم که اگر می خواهید یک بدن سالم و ماهیچه ای داشته باشید می بایست از این هشت مکمل استفاده کنید.

پودر پروتئین

اگر شما می خواهید از میزان جذب کافی پروتئین بعد از تمرین کردن و در طول روز اطمینان داشته باشید شما باید یک برنامه ریزی طبقه بندی شده داشته باشید و یک میزانی از پودرهای پروتئین با کیفیت بالا باید اولین انتخاب شما در فهرست خرید مکمل ها باشد، پروتیین کارایی روزمره بدن شما را تقویت می کند و عضلات سست را ترمیم می کند و باعث می شود که شما یک بدن قوی تر و ماهیچه ای در مقایسه با بدنی که ماهیچه ای نیست و در زمان استراحت چربی بیشتری می سوزاند داشته باشید. آنچه که پروتئین ها را یک منبع عالی کرده است این است که شما پروتیین هایی با کیفیت بالا که بدن شما به آن نیاز دارد و معمولا با ویتامین و مواد معدنی اضافی که تمامی سلامتی بدن شما را تقویت می کند دریافت می کنید. اگر می خواهید این پودرهای پروتئین به سرعت اثر کنند باید آن ها را خوب تکان دهید تا با هم ترکیب شوند و آن پودرهای پروتئین کاملا بعد از تمرین در طول روز کمک می کنند تا شما از وعده های خود احساس رضایت داشته باشید.

بسته های پروتیینی و نوشیدنی های بسته بندی شده

اگر شما می خواهید که از میان وعده های پروتئین زمانی که مشغله زیادی دارید یا در حال تمرین هستید لذت ببرید باید همیشه یک میزانی از پروتیین به همراه خود داشته باشید آن وقت است که زندگی خوبی خواهید داشت. وقتی که شما به تقویت کردن پروتئین های لذیذ نیاز دارید شما می بایست مقداری پودر پروتئین را با شیر مخلوط کنید و آن را خوب تکان دهید تا با هم مخلوط شوند و بعد از آن لذت ببرید، اما در مورد زمان هایی که شما در حال تمرین هستید چه طور؟ شما وقتی که بیرون هستید در مورد پروتیین ها چه کار می کنید؟ آیا فقط با دوستان بیرون می روید یا اینکه از دستورات پیروی می کنید؟ در مواردی مثل این ،بسته های پروتئین و نوشابه های بسته بندی شده می توانند به عنوان بهترین دوستان شما باشند و آنها هر آنچه که شما در مورد پودرهای پروتئین دوست دارید را فراهم می کنند و به راحتی به شکل آماده و مهیا فراهم می شوند. همیشه در کیف بدنسازی یا کوله پشتی خود تغذیه ای با پروتئین بالا داشته باشید تا یک سر انگشت از آن را مصرف کنید اگر هدف شما کاهش وزن است همیشه به دنبال بسته های پروتیین و نوشابه های آماده بسته بندی شده که میزان پروتئین آن ها زیاد است (حدود ۲۰ گرم در هر بار مصرف کردن) و میزان کربن و قند آن کم تر است باشید (به طور ایده آل کم تر از ۵ گرم در هر بار مصرف کردن).

قبل از تمرین (افزایش عملکرد)

افزایش دادن زمان خود در بدنسازی برای نتایج بهتر

آن یک روز سخت در بدنسازی است که همه شما آن را می دانید و شما باید هر چه قدر می توانید انرژیتان را ذخیره کنید چون شما قرار نیست که با دمبل ها چمباتمه بزنید و اینجاست که مکمل های با کیفیت بالا قبل از تمرین وارد می شوند و شما نیاز دارید که کار شدید خود را تمام کنید. مزایای افزایش عملکرد این است که به شما کمک می کند که سخت تر و طولانی تر کار کنید که همین عوامل منجر به نتایج بهتری می شوند. به هنگام خرید مکمل ها قبل از تمرین کردن به دنبال موادی مثل کراتین (برای انرژی) و سیترولین نیترات (ماهیچه های چشم) و آمینو اسیدها نیز که برای بهبود ماهیچه مهم هستند باشید اما چهار مرتبه بیشتر آن ها را مصرف کنید.

بعد از تمرین (بهبود)

ترمیم و بازسازی کردن ماهیچه ها بعد ار تمرین

شما یک تمرین مهلک را پشت سر گذاشته اید الان به پشت دراز بکشید و اطمینان داشته باشید که ماهیچه های که خسته و سست شده اند ترمیم می شوند، جنبش پروتیین های بدن شما و جذب سریع آن ها بهبود خواهد یافت، اما شما می توانید با مصرف کردن زنجیره ای از آمینو اسیدها نیز یک گام برتری بردارید. سه نوع آمینو اسید داریم: لوسین، والین، ایزولوسین است این آمینو اسیدها نمی توانند توسط بدن ساخته شوند بنابراین باید از طریق رژیم غذایی مصرف شوند. وجود این آمینو اسیدها نه تنها در کمک به ترمیم ماهیچه الزامی است بلکه آن ها به تحریک ساختار ماهیچه و کاهش از کار افتادگی ماهیچه کمک می کند. هر چه قدر شما سخت تر تمرین کنید شما بیشتر نیاز دارید تا ذخیره آمینو اسید خود را جبران کنید کنید. تولید آمینو اسید بدن شما سخت صورت می گیرد و مواد طبیعی برای بارسازی الکترولیت ها در طول تمرین از بین می روند.

کمک به از دست دادن چربی

افزایش سرعت از دست دادن چربی که باعث می شود بدن شما لاغر و ماهیچه ای به نظر برسد درحالی که فکر از دست دادن چربی آسان است و سوخت کالری نسبت به جذب آن ها بیشتر است، درک و انجام دادن آن دو تا چیز متفاوت است همه ما فقط نمی خواهیم وزن اضافه ی خود را کم کنیم بلکه می خواهیم آن ها را خوب نگه داریم. یک ماه شما خوب غذا می خورید و بعد رژیم نامناسب را دنبال می کنید. زندگی برای شما یک توپ خمیده پرتاب می کند و شما بر می گردید و با دسته های عشق مبارزه می کنید. کاهش چربی مثل این دوره های اضافی شما در این مبارزات است، آن ها جایگزین تمرین و رژیم غذایی نمی شوند، اما آن ها می توانند باعث شوند که شما نتایج بهتر و سریع تر در مقایسه با اقدام خود سرانه خو مشاهده کنید. اکثر کارهای که به کاهش چربی کمک می کنند به وسیله عوامل زیر انجام می شود: افزایش متابولیسم، سرکوب اشتها، افزایش انرژی، افزایش سوخت کالری. شما آن محصولی را انتخاب کنید که شامل مواد طبیعی است تأثیر مفید آن بر روی اکثریت مردم جامعه ثابت شده است.

تقویت کننده طبیعی تستسترون ها

از یک میزان سالمی از تستسترون ها برای یک بدن قوی و ماهیچه ای اطمینان داشته باشید.

شما ممکن است فکر کنید که من یک مرد آمریکایی سالم با خون قرمز هستم. چرا ما به مکمل های تستسترون نیاز داریم؟ حقیقت این است که میزان تستسترون ها با افزایش سن کاهش می یابند، اگر شما هنوز نوجوان هستید ممکن است میزان نرمال تستسترون بدن شما برای کمک به شما برای رسیدن به هدف آمادگی جسمانی بیشتر و بدن ماهیچه ای کافی نباشند. تستسترون دارای یکسری از مزایای دیگر نیز می باشد. تستسترون برای ساخت ماهیچه و افزایش مقاومت آن خطرناک است، به عبارت دیگر کاهش تستسترون در مردان منجر به افزایش وزن و کاهش متابولیسم می شود و محصول مناسب می تواند کمک کند که بدن شما به طور طبیعی خودش تستسترون تولید کند و به رشد هورمون های انسان کمک کند تا شما بتوانید یک بدن ماهیچه ای سالم داشته باشید و سوخت چربی بدن خود را حفظ کنید و آن همچنین سرعت بهبود را پس از تمرین افزایش می دهد بنابراین شما می توانید دوباره به بدنسازی بروید و خیلی زود بهترین نتایج در مورد خود را مشاهده کنید.

مولتی ویتامین

فراهم نمودن تقویت غذایی متعادل و روزانه

پسرانی که به اندازه کافی میوه و سبزی نمی خورند که این ها جزء میان وعده محسوب می شوند اکثرا تمایل به خوردن چیزهایی دارند که گوشت به آن ها مربوط می شود اما به غذاهایی که رنگی هستند کم تر توجه می کنند. مولتی ویتامین های روزانه سستی بدن را کاهش می دهند و شکاف های غذایی را پر می کنند. داشتن یک وعده غذایی مناسب نیز مخصوصا اگر شما یک ورزشکار فعال هستید و به بدنسازی می روید نیز مهم است. بدن شما نیاز به مواد غذایی مشخصی برای تقویت ماهیچه ها، استخوان ها، قلب و … دارد اما این ممکن است یک کار کوچک و یا گاهی اوقات یک کار خسته کننده ای به نظر برسد اما بسته به کارایی و عملکرد بدن شما می تواند خیلی متفاوت باشد.

اسید های چرب ضروری

اسید های چرب کمک می کنند که بدن شما مثل یک فرد لاغر یا یک ماشینی که خوب روغن کاری شده است کار کند. این چربی های سالم باید به اندازه مطلوب که تأثیر مطلوبی نیز دارند در مواد غذایی وجود داشته باشند، ما به اسیدهای چرب ضروری برای رسیدن به حد مطلوبی از سلامتی و افزایش طول عمر نیاز داریم ، چون بدن ما نمی تواند خودش اسیدهای چرب ضروری تولید کند این اسیدهای چرب ضروری می بایست از طریق غذا یا مکمل ها جذب شوند علاء رغم اینکه اسید های چرب ضروری به شما کمک می کنند تا لاغرتر و ماهیچه ای به نظر برسید این اسیدهای چرب ضروری مجموعه ای دیگر از مزایای تقویت کننده سلامتی را نیز دارا می باشد مثل افزایش انرژی، تقویت کارایی مفاصل، افزایش ضربان قلب و… اگر شما می خواهید که پوست سالم تری داشته باشید و جلوی موهایتان ضخیم تر باشد این اسیدهای چرب ضروری در این موارد نیز می تواند کمک کند و آن ها نیز به ساخت غشاهای سلولی سالم برای محکم کردن پوست و افزایش رشد سریع مو کمک می کنند و باعث می شود که شما مثل یک فرد سالم و خوب به نظر برسید.

منبع: مجله بدنسازی بادی فول – شماره ۲۱

به اشتراک بگذارید:
داغترین مطالب سایت
تاثیر پرورش اندام در رشد قدی
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در...
 
۷۵۹دیدگاه
مکمل ارژنین
آشنایی با مکمل ال-آرژنین و سوا...
 
۷۲۲دیدگاه
برنامه بدنسازی
مشاوره و دریافت آنلاین برنامه ...
 
۵۰۶دیدگاه
نوجوانان ، بدنسازی، تهدیدها وفرصتها
نوجوانان – بدنسازی، تهدی...
 
۴۸۶دیدگاه
تغذیه قبل وبعد تمرین بدنسازی
قبل و بعد از تمرین بدنسازی چه ...
 
۳۴۵دیدگاه
سوال جواب های متداول و رایج در بدنسازی و فیتنس
سوال جواب های متداول و رایج در...
 
۳۳۴دیدگاه

ثبت دیدگاه