آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
1+

در تمرین دادن عضلات بازو اصل تنوع را رعایت کنید!
در صورتی که هر روز شما، تکراری از روز قبل بوده و هر روز که تمرین می کنید تمرینات روزهای قبل را با همان تکرارها و با همان وزنه ها بازسازی کنید بدن شما این عمل را نوعی تفریح تلقی کرده و عضلات شما نیز دیگر نیاز چندانی به افزایش حجم عضلانی در وجود خود حس نخواهد کرد.

در تمرین دادن عضلات بازوی خود خلاقیت داشته و به طور مدام تغییراتی سازنده در برنامه تمرینی و در شیوه تمرینات خود ایجاد کنید. کابل(سیم کش) را با وزنه آزاد جابجا کنید، به جای هالتر از دمبل استفاده کنید، به جای دمبل  از هالتر بهره بگیرید والی آخر!

 

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.
به اشتراک بگذارید:
داغترین مطالب سایت
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در رشد قد
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در...
 
۷۹۶دیدگاه
مکمل ارژنین
آشنایی با مکمل ال-آرژنین و سوا...
 
۷۵۹دیدگاه
روش دریافت کارت مربیگری بدنسازی
روش دریافت کارت مربیگری بدنساز...
 
۵۹۲دیدگاه
برنامه بدنسازی
مشاوره و دریافت آنلاین برنامه ...
 
۵۸۸دیدگاه
نوجوانان ، بدنسازی، تهدیدها وفرصتها
نوجوانان – بدنسازی، تهدی...
 
۵۳۷دیدگاه
سوال جواب های متداول و رایج در بدنسازی و فیتنس
سوال جواب های متداول و رایج در...
 
۴۳۵دیدگاه

ارسال دیدگاه