برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

NOX3 مکمل خارق العاده انفجار عضلات

قبل از اینکه درباره توان خارق‌ العاده و معجزه‌ آسای مکمل NOX3 صحبت کنید در ابتدا بایستی شما را با دو ترکیب NO یا اکسید نیتروژنی و آل اورنتین آشنا سازیم و بعد به سراغ توانایی‌ های مکمل NOX3 برویم.

  1. NO یا اکسید نیتروژن:

اکسید نیتروژن ترکیبی استثنایی جهت افزایش حجم عضلات هست که چند سالی است در آمریکا شناخته‌ شده و در حدود یک سال و نیم پیش مطلب جامعه‌ ای را در هفته‌ نامه در ارتباط با اکسید نیتروژن منتشر کردیم. در آن زمان کمتر کسی این محصول کاملاً حرفه‌ ای را می‌ شناخت و برای توانایی‌ های آن اشراف داشت اما خوشبختانه مدتی است که این ترکیب در ایران نیز کم‌کم شناخته‌ شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد و کمابیش بعضی از مربیان ما به آن آشنایی پیدا کردند.

به‌ طور کلی اکسید نیتروژن ترکیب گازی شکلی است که در بدن از شکست اسید آمینه آرژنین توسط آنزیم‌ هایی خاص تولید می‌ شود؛ اما باید بدانیم که عملکرد NO در بدن چگونه است در چه فرایند های در بدن شرکت می‌ نماید.

می‌ توان گفت که اکسید نیتروژن به‌ طور گسترده‌ ای در بسیاری از فعالیت‌ های بدن انسان شرکت می‌کنند. ازجمله مهم‌ترین کارهای آن می‌ توان تنظیمات کنترل جریان خود بعضی از فعالیت‌ ها در مغز، شش‌ ها، کبد و کلیه‌ ها اشاره نمود. تقویت قوا و توان جنسی (از این لحاظ همانند ویگرا – قرص معروف فعالیت‌ های جنسی عمل می‌ نماید) و افزایش توان هوازی افراد نیز جزوه کاربردهای NO هست.

اما کاربرد اکسیژن نیتروژن در بدنسازی این‌ گونه است که این ترکیب با تنظیم و افزایش فشارخون در رگ‌ ها و عضلات چه در حین تمرین و چه در زمان استراحت سبب افزایش رسیدن اکسیژن، اسیدهای آمینه و مواد مغذی بیشتر به سلول‌ های عضلانی شده و در نهایت به طرز خارق‌ العاده در افزایش حجم و سایز و افزایش قدرت ریکاوری عضلات تأثیر می‌گذارد.

از طرفی ثابت‌شده است که این ماده بر روی افزایش ترشح غدد داخلی بدن همچون بیضه‌ها در تولید تستسترون بیشتر و غدد فوق کلیوی تأثیرگذار هست که همین مسئله نیز کمک قابل‌توجهی در پروسه و روند رشد و ساخت عضلات است.

  1. آل- آرنیتین:

آل- آرنیتین اسید آمینه‌ ای است که در بدن ترکیب دو اسید آمینه دیگر به نام‌ های آل آرژنین و آل- پرولین تولید می‌ شود این اسیدآمینه به‌ خصوص در فرم آلفا-کوتوگولو تارات (همانند آنچه در NOX3 موجود است) که به OKG معروف است. دارای خواص بالای آنابولیک هست ضمن اینکه به‌ عنوان یک آنتی کاتابولیک قدرتمند نیز در بدن عمل می‌ کند. از طرفی آرنیتین آلفا کوتوگولو تارات سبب آزاد سازی هورمون رشد HGH در بدن و افزایش سطوح آن شده که علاوه برساخت عضلات و رشد بیشتر عضلانی سبب کاهش درصد چربی‌ های بدن نیز می‌گردد. همچنین کبد و سیستم ایمنی بدن برای بهبود و افزایش کارایی خود نیاز به آرنیتین دارند.

حال که به‌طور اصلی با خواص و کارهای آرژنین و آرنیتین آشنا شدیم می‌توان فهمید که وجود مقادیر زیاد سه ترکیب خاص آرژنین آلفا –کتوگلوتارات، آرژنین کوتو آیزوکارپروات و آرنیتین آلفا کوتوگولو تارات چه نقشی در افزایش خارق‌ العاده حجم عضلات در بدن ایفا می‌کنند.

آرژنین آلفا_ کوتوگولو تارات سبب افزایش چشمگیر اکسید نیتروژن در بدن می‌ شود و آل نیتین آلفا- کوتوگولو تارات کرد علاوه بر خواصی که برای آن ذکر کردم سبب افزایش چند برابر این میزان در بدن می‌گردد؛ و NOX3 تنها ترکیبی در جهان که وجود آرنیتین برای افزایش چند برابر سطح اکسید نیتروژن در بدن سود می‌برند از طرف دیگر وجود آرژنین کتوآیزوکارپروات سبب می‌ شود تا سطح اکسید نیتروژن برای مدتی طولانی در بدن بالا بماند و برعکس سایر مکمل‌ های اکسید نیتروژن که فقط برای مدت کوتاهی سطح نیتروژن را افزایش می‌دهند برنامه در تمام مدتی که شما در دوره مصرف NOX3 هستید سطح اکسید نیتروژن در بدن شما به حداکثر میزان ممکن خود خواهد رسید و این مسئله یعنی ساخت و پرورش عضلاتی قدرتمند تر، قوی‌ تر و بسیار بزرگ‌ تر.

از طرف دیگر NOX3 برای افزایش کارایی و توان خود از نوع افزاینده سطح انسولین در بدن نیز بهره می‌ گیرد که سبب می‌ شود جذب مواد و عملکرد آن ها بسیار بهتر و کامل‌ تر کردند.

از طرف دیگر قدرت و دوز NOX3 به‌گونه‌ای است که هر سرنگ آن معادل دو و نیم برابر ترکیبات اکسید نیتروژن ساز سایر کارخانه‌ های سازنده همچون نیتریکس bsn قدرت دارد. بنابراین به‌راحتی می‌توانید نیز توانایی این مکمل تصور نمایید اما اگر به‌ طور خلاصه به خواهیم عملکرد NOX3 را در یک دوره چهار هفته‌ ای در نظر بگیریم این عملکرد صورت زیر خواهد بود.

هفته اول:

در هفته اول بدن شما در مرحله بارگیری اکسید نیتروژن هست و شما خود را برای مشاهده تغییرات آماده می‌ نمایید در این مرحله شما به‌ راحتی افزایش حجم ناگهانی عضلات و دم کردن بیشتر آن ها را پس از تمرین و افزایش نیرو و استقامت عضلانی خود را به‌ وضوح حس خواهید کرد.

هفته دوم:

آغاز هفته دوم با شروع اثر گذاری NOX3 همراه خواهد بوده و شما شاهد یک جهش ناگهانی در حجم عضله و شکل ظاهری عضلات و رگ‌ های خود خواهید بود و در طول این مدت نیرو، ریکاوری و استقامت عضلات شما به‌ طور چشمگیری افزایش می‌ یابد و عضلات شما را پرتر آماده‌ تر و خرید و حجیم‌تر خواهد کرد به نحوی که همه تصور می‌ کنند دو سه سالی بیشتر وزنه خورده‌ اند.

هفته سوم:

تغییر شکل‌ های اساسی و مورد توجه سازندگان این مکمل (شرکت یونیور سال آمریکا) از آغاز هفته سوم نمایان خواهد شد به‌ نحوی‌ که شما احساس خواهید کرد پوست اطراف عضلات شما در عین نازکی بسیار سفت و محکم شده و بعضاً ترک‌ هایی که ناشی از افزایش حجم ناگهانی عضلات است در پوست شما از روی شماره ایجاد می‌ شود و عروق شما به‌طور خارق‌العاده‌ ای رژیم مسابقات به سر می‌برید.

در همین زمان است که انگار عضلات شما در طول روز دم‌ کرده باقی می‌ ماند و خون در آن ها به‌طور قابل‌ ملاحظه‌ ای پمپ می‌ شود. از طرفی به علت افزایش گردش خون در رگ‌ ها و بهبود گردش خون خود را ریکاوری و بازسازی ذخایر عضلات شما نیز تا چندین برابر افزایش پیدا می‌ کنند و این مسئله همان چیزی است که به‌ عنوان یک اصل اساسی در ساخت و پرورش عضلات شناخته می‌ شود و به شما اجازه خواهد داد تا سنگین و فشرده‌ تر از گذشته در مورد خود ادامه دهید.

هفته چهارم:

در این هفته هرگاه در آینه خود را ببینید کاملاً تغییر در شکل و فیزیک و حجم عضلات خود را مشاهده خواهید نمود و شما تنها در مدت چهار هفته به سطوح بالاتری از حجم خشک عضلانی دست‌ یافته‌ اید به‌ طوری که این پیشرفت در افراد دیگر پس از ماه‌ ها و شاید سال‌ ها ایجاد گردد؛ و عضلات شما به‌گونه‌ ای رشد می‌ کنند که دوستان تان تصور می‌ کنند شما استروئید مصرف کرده‌اید.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

3.3/5 – (3 امتیاز)
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی