فهرست مطالب

در تمرین دادن عضلات بازو از الگوی صحیح تمرین پیروی کنید!

عضلات شما در حالت طبیعی در خانه گرم و نرم خود راحت بوده و نیازی به افزایش حجم و قدرت احساس نمی کنند. اولین اقدام شما برای تحریک کردن و وادار کردن آنها برای افزایش حجم، باید بر این پایه استوار باشد که آنها را از خواب راحتی که در آن فرو رفته اند بیدار کرده و آنها را از محیط گرم و نرمی که در آن محیط آرمیده اند بیرون بکشید.

زمانی که با فشار تمرینی شدید و در عین حال معقولی که بر روی این عضلات اعمال می کنید آنها را وحشت زده کرده  و آنها وادار به نشان دادن عکس العمل مناسب و مثبت می کنید این عضلات دیگر زمان و فرصت چندانی برای آرامش و سکون در اختیار نخواهند داشت.

پذیرفتن این حقیقت شاید در نگاه اول دشوار باشد. اما برخی از افرادی که به خیال خود بر روی عضلات جلو بازوی خود تمرین می کنند در اصل از وارد کردن فشار تمرینی مثبت و سازنده به عضلات خود ناتوان بوده و به این امید که همین مقدار کار و همین مقدار تمرین بر روی عضلات جلو بازو برای رشد دادن آنها کفایت می کند چشم به راه معجزه می نشینند و برخی دیگر نیز در این میان هستند که عضلات خود را به یکباره در طوفانی از تمرینات مختلف درگیر کرده و بیشتر از اینکه به عضلات خود شوک بدهند آنها را در زیر آوار زلزله ۸ ریشتری تمرینات برق آسایی که بر سر عضلات نازل می کنند کشته و از بین می برند. در تمرین دادن عضلات خود تعادل را رعایت کنید.

عضلات آدمی از تارهای کند انقباض و تند تشکیل شده است که در برنامه ریزی تمرینی و در تنظیم ست ها و تکرارها باید به این مهم توجه داشت که عضلات کدام قسمت از بدن بیشترن تارهای کند انقباض و عضلات کدام قسمت از بدن نیز بیشترین تارهای تند انقباض را دارا هستند. گفته می شود که تکرارهای شش الی هشت تایی برای تمرین دادن عضلات بازو و برای رشد دادن این عضلات موثرتر از تکرارهای بالاتر عمل است.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

ارسال دیدگاه