برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

فهرست مطالب

کوچک کردن شکم

با شماره ی یک براحتی روی تخت خواب استراحت کنید، دراز بکسید و شکمتان را فرو ببرید و در تمام مدت ورزش به طور طبیعی نفس بکشید.

با شماره دو شکمتان را بیشتر فرو ببرید و بعد به جلو و بالا بیاورید.

با شماره ی سه ستون فقرات را مستقیم به تخت چسبانده تا آنجا که ممکن است شکمتان را فرو ببرید و تا ده بشمارید، سپس کمی استراحت کنید.

این تمرین را ۱۰۰ بار انجام دهید (از خوردن آب یخ خصوصا با غذای خودداری کنید). تکرار عبارت”من ایمن هستم. احساساتم بهنجار و پذیرفتنی هستند” به عنوان الگوی ذهنی: اشتهای زیاد

تکرار عبارت”من با احساسات خود در آرامشم در همین جا ایمن هستم، من امنیت خود را می آفرینم. خویشتن را دوست دارم و تایید می کنم” به عنوان الگوی ذهنی: اضافه وزن

تکرار عبارت”عشق الهی از من حمایت می کند و همواره ایمن هستم، مشتاقم رشد کنم و مسوولیت زندگی ام را به عهده گیرم، دیگران را می بخشم و اکنون زندگی دلخواهم را می آفرینم” به عنوان الگوی ذهنی: چاقی پهلو ها

تکرار عبارت”آفریدن محبت دلخواهم خطر ندارد” به عنوان الگوی ذهنی: چاقی بازوان

تکرار عبارت”پدرم را به سیمای کودکی محروم از محبت می بینم و به آسانی او را می بخشم، هر دوی ما آزاد هستیم” به عنوان الگوی ذهنی: چاقی ران ها

تکرار عبارت”من با خوراک معنوی به خود غذا می رسانم و خرسند و آزادم” به عنوان الگوی ذهنی: تورم شکم

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درج آگهی بدنسازی

حداکثر 10 عکس مجاز می باشد