برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

بهترین کارت ویزیت برای باشگاهداران کدام است؟

کارت ویزیت برای باشگاهداران

شاید کارت ویزیت یکی از اصلی ترین و آسان ترین راه های تبلیغاتی برای هر کسب و کاری باشد. در دنیای کنونی کوچک ترین کسب و کارها تا بزرگترین آن ها از کارت ویزیت برای معرفی خود به بازار هدفشان استفاده می کنند. در عین حال کارت ویزیت همانند دیگر ابزار تبلیغاتی می تواند به جای اثر مثبت، اثری منفی و ماندگار در جهت عکس بر ذهن مخاطب که همان مشتری است داشته باشد.

در این مقاله به بررسی نکاتی می پرازیم که باعث می شود شما به عنوان مدیر باشگاه یا مربی باشگاه یک کارت ویزیت مطلوب و اثر گذار داشته باشید.

اولین نکته و در عین حال مهمترین نکته ای که باید برای طراحی کارت ویزیت برای باشگاهداران به آن توجه کنید این است که بر روی کارت ویزیت توضیحاتی مختصر و مفید درمورد کسب و کارتان که آموزش ورزش یا باشگاه است ارائه دهید تا زمانی که می خواهید از آن برای معرفی خودتان و حرفه تخصصی خودتان استفاده کنید و هر فردی با دیدن کارت ویزیت شما به حیطه ورزشی تخصص شما و راه ارتباطی با شما به راحتی پی ببرد.

حتما تلفن ثابت، و تلفن همراه و ایمیل و حداقل یک راه ارتباطی مجازی را ذکر کنید.

دومین مسئله این است که تمام سعی خود را بکنید تا از تصویری مناسب با باشگاه خودتان بر روی کارت استفاده کنید که تا حد امکان تقلید از شرکت یا فرد دیگری هم نباشد. به عنوان توضیح این نکته باید بگوئیم که باید افراد به محض دیدن کارت ویزیت شما بدون اینکه متن را بخوانند به امکانات ورزشی شغلی شما حداقل پی ببرند.

در ادامه شما در سطح شرکت های مطرح دنیا همانند اپل و مایکروسافت نیستید پس در یکی دوجمله مختصر اما مفید و کامل باشگاه و خدمات خود را بیان کنید.

در صورتی که این مورد را نیز رعایت کنید مخاطب خود را به برقراری ارتباط و پیگیری خدمات ورزشی خود بیشتر تشویق و ترغیب کرده اید.

چهارمین مورد به سایز نوشته های کارت ویزیت شما بر می گردد که باید متناسب باشد و به راحتی قابل خواندن باشد، شاید طراحان دیجیتالی کارت ویزیت برای رعایت زیبایی و شکیل بودن ظاهر کارت شما بخواهند متن را با فونت ریز چاپ کنند تا فضای بیشتری در کارت خالی باشد، اما شما باید به جنبه تجاری و فروش هم فکر کنید و پیشنهاد طراحتان را تصحیح کنید چرا که شما یک باشگاه دار هستید.

آخرین نکته این است که باید کارتی طراحی کنید تا برای مخاطب جالب و جذاب باشد و به راحتی آن را دور نیندازد، شاید در آینده ای نزدیک از خدمات ورزشی شما استفاده کند.

منبع: مجله بدنسازی بادی فول – شماره ۱۷

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی