برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

فهرست مطالب

تغذیه اصل بدنسازی

تغذیه را به واقع از ارکان اصلی و اساسی در ورزش های قدرتی و مخصوصا در پرورش اندام دانست و در این میان وعده غذایی پس از تمرین را نیز بدون اغراق می توان از سرنوشت ساز ترین وعده هایی غذایی به شمار آورد که فرد در طول روز و در برنامه روزانه غذایی دارد.

مکملی برای وعده پس از تمرین

مکملی که در این قسمت مورد بررسی قرار خواهد گرفت اصولا برای مصرف در وعده پس از تمرین طراحی و ساخته شده است؛ این مکمل اختصاصی پس از تمرین می باشد. و همچنین به ریکاوری هرچه سریع تر پس از اتمام تمرین روزانه و کمک به رشد جدی عضلات است.

بهترین مکمل های کاربردی بعد از تمرین بدنسازی

ترکیبات

در ترکیب این مکمل علاوه بر مقادیر زیادی پروتئین با کیفیت وی و پروتئین با ارزش تخم مرغ مقادیر زیادی از قند هایی با شاخص گلیسمی بالا نیز وجود دارد که وجود این قندها و ساده بودن فرمول شیمیایی این قندها به افزایش سریع میزان ترشح انسولین در بدن کمک می کند و حتما می دانید که بالاتر رفتن میزان ترشح انسولین در بدن نیز به خودی خود به رانده شدن پروتئین های موجود در ترکیب این مکمل به سمت و سوی سلول های عضلانی کمک می کند و درست به همین دلیل نیز می توان امید ریکاوری سریع تر از این محصول را امیدی تحقق پذیر دانست.

ذخایر گلوکز

همچنین گفته می شود که قند موجود در ترکیب این مکمل علاوه بر افزودن بر میزان ترشح هورمون انسولین که در برخی موارد ورزشکاران به دلیل آنابولیک بودن این هورمون از نمونه های ترزیقی آن نیز استفاده می کنند به احیاء شده ذخایر گلوکز که در جریان تمرینات سنگین و شدید روزانه تهی می شوند نیز کمک خواهد کرد.

الکترولیت ها

در ترکیب این مکمل همچنین مقادیرزیادی الکترولیت های با ارزش و ضروری نیز موجود است که بدن در مقطع زمانی پس از تمرین شدیدا به این عناصر و مواد معدنی نیاز خواهد داشت.

 

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درج آگهی بدنسازی

حداکثر 10 عکس مجاز می باشد