4 اشتباه بسیار رایج در بدنسازان تازه کار

۴ اشتباه بسیار رایج در بدنسازان تازه کار

با توجه به اینکه فاصله کمی به ورود به سال نو داریم، می دانیم که به زودی تمام
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
1+

با فرار از این ۴ اشتباه، سریع تر به نتیجه دلخواه تان برسید.

با توجه به اینکه فاصله کمی به ورود به سال نو داریم، می دانیم که به زودی تمام باشگاه ها از افراد مختلفی، مثل جوانان، افراد مسن، لاغرها، پرحجم ها، با تجربه ها و تازه کارها پر می شوند. این افراد تازه کاری که در باشگاه می بینید، به مقداری کمک نیاز خواهند داشت و شما هم به عنوان یکی از خوانندگان پر و پا قرص سایت، اطلاعات خوبی را درباره تمرین با وزنه دارید. پس وقتی که دیدید هم قطاری های باشگاه شما (به صورت غیر قابل اجتنابی) این اشتباه ها را می کنند، با پیشنهادهای زیر به آن ها کمک کنید:

۴ اشتباه

یکی از ۴ اشتباه تمرین نکردن به مدت زمان کافی:

ما در این جا نمی خواهیم شما را گیج کنیم، ولی اگر شما مدت زمان کافی را در باشگاه نگذرانید، از بهره سرمایه گذاری تان بهرمند نخواهید شد. اگر قرار است که به تمرین هایتان متعهد باشید، پس متعهد باشید. یک برنامه تمرینی مناسب با سبک و برنامه زندگی تان پیدا کنید و آن را مثل هر قرارکار را برای بهبود خودتان انجام می دهید این قرار شکوفایی ذهن، بدن و روح تان به شما کمک می کند. این یکی از تنها قرار هایی است که نمی خواهید آن را از دست بدهید.

استفاده از وزنه های بیش از حد سنگین:

اگر شما یک ماشین پورشه نیستید، پس نیازی نیست که از ۰ تا ۱۰۰ را با سرعت بسیار زیادی طی کنید. شما نیازی ندارید که هیچ چیزی را به هیچ کسی ثابت کنید و همچنین اگر دچار آسیب دیدگی شوید، تمام برنامه های شما برای ساختن یک بدن شگفت انگیز به هم می خورند شما از همین اول کار نمی خواهید برای مسابقه های پاورلیفتینگ با قوی ترین مردان تمرین کنید، پس ست های ۵-۳ تکراری را برای مردان با سابقه بگذارید و خودتان در محدوده راحت ۱۵-۸ تکرار تمرین کنید.

حالت اجرای نامناسب:

اجازه تقلب کردن چیزی است که شما باید حق آن را به دست بیاورید. این مثل تلاش کردن در یک شرکت و پیشرفت داشتن از اتاق بایگانی به موقعیت مدیر داخلی است. به خصوص در ابتدای کار که بدن شما به این تحریک ها عادت نکرده است و به سرعت شاهد رشد و پیشرفت هستید، همیشه باید تمرکز تان را بر روی حالت اجرا نگه دارید. شما باید از لحظه ابتدایی بخش جمع شونده (مثبت) تا لحظه انتهایی بازشونده (منفی)حواس تان را به تمرین بسپارید، ذهن خود را به عضله تان وصل کنید و همه چیز را با سرعتی آهسته و کنترل شده انجام بدهید.

گوش کردن به تعداد زیادی از افراد:

آشپز که دو یا چند تا شود، آش یا شور می شود یا بی نمک. بهترین رژیمی که شما به عنوان یک تازه کار می توانید از آن پیروی کنید، یک رژیم اطلاعاتی است؛ هزاران نشریه، سایت اینترنتی و افراد مختلف به شما می گویند که چه چیزی برای آن ها جواب داده است. همه افراد دنیا و حتی مادرهایشان نظر یا نصیحتی را درباره بهترین روش تمرین و پیشرفت دارند. شما باید یک منبع قابل اعتماد، قابل تکیه و علمی را پیدا کنید و به آن بچسبید. این حتی می تواند همین نشریه ای که اکنون در دست گرفته اید باشد! هر قهرمانی یک بار یک تازه کار در باشگاه بوده است. می توانیم شرط ببندیم که حتی بدنسازان حرفه ای بزرگی مثل جرمی بوند یا هم چنین اشتباه های تازه کارانه ای را داشته اند. پس اگر شما تازه این نوع تمرین ها را شروع کرده اید، نباید احساس تنهایی بکنید.

*

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.
به اشتراک بگذارید:
داغترین مطالب سایت
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در رشد قد
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در...
 
۷۸۸دیدگاه
مکمل ارژنین
آشنایی با مکمل ال-آرژنین و سوا...
 
۷۵۷دیدگاه
برنامه بدنسازی
مشاوره و دریافت آنلاین برنامه ...
 
۵۸۶دیدگاه
نوجوانان ، بدنسازی، تهدیدها وفرصتها
نوجوانان – بدنسازی، تهدی...
 
۵۳۵دیدگاه
روش دریافت کارت مربیگری بدنسازی
روش دریافت کارت مربیگری بدنساز...
 
۵۳۲دیدگاه
سوال جواب های متداول و رایج در بدنسازی و فیتنس
سوال جواب های متداول و رایج در...
 
۴۲۹دیدگاه

ارسال دیدگاه