صنایع بهداشت و سلامت، فیتنس و تناسب اندام هر ساله رو به افزایش است. با افزایش رقابت در این بازار، دانستن نقاط قوت و وجه تمایز خود، نسبت به دیگران نقش حیاتی را دارد. دانستن وجه تمایز خود، نه تنها آنچه را که شما هستید نشان می دهد بلکه شخص ارائه دهنده ی این خدمات و چگونگی ارائه ی خدمات را نیز معرفی می کند.
بنابراین وجه تمایز شما چیست؟ چه چیزی شما را منحصر به فرد کرده است؟ چرا یک مشتری، باشگاه شما را در بین باشگاه های دیگر انتخاب کرده است؟
موقیت باشگاه
اگر چه که به زبان ساده است اما در عمل یکی از سخت ترین کارهاست. سعی کنید باشگاه خود را در جایی انتخاب کنید که باشگاه دیگری نزدیک آن نباشد و در عین حال در جایی باشد که بتواند مشتریان زیادی را به خود جذب کند. اگر با سه ساعت رانندگی باشگاه شما تنها مکان ورزشی باشد، مطمئنا دارای این مزیت هستید که در بین باشگاهها موفق شوید.
برای مطالعه این مقاله کلیک کنید