برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

وجه تمایز باشگاه شما نسبت به دیگر باشگاه ها چیست؟

صنایع بهداشت و سلامت، فیتنس و تناسب اندام هر ساله رو به افزایش است. با افزایش رقابت در این بازار، دانستن نقاط قوت و وجه تمایز خود، نسبت به دیگران نقش حیاتی را دارد. دانستن وجه تمایز خود، نه تنها آنچه را که شما هستید نشان می دهد بلکه شخص ارائه دهنده ی این خدمات و چگونگی ارائه ی خدمات را نیز معرفی می کند.

بنابراین وجه تمایز شما چیست؟ چه چیزی شما را منحصر به فرد کرده است؟ چرا یک مشتری، باشگاه شما را در بین باشگاه های دیگر انتخاب کرده است؟

موقیت باشگاه

اگر چه که به زبان ساده است اما در عمل یکی از سخت ترین کارهاست. سعی کنید باشگاه خود را در جایی انتخاب کنید که باشگاه دیگری نزدیک آن نباشد و در عین حال در جایی باشد که بتواند مشتریان زیادی را به خود جذب کند. اگر با سه ساعت رانندگی باشگاه شما تنها مکان ورزشی باشد، مطمئنا دارای این مزیت هستید که در بین باشگاهها موفق شوید.

برای مطالعه این مقاله کلیک کنید

عضویت مربیان هوشمند

دسترسی به تمام مقالات ویژه

آپدیت هفتگی

عضویت ۱ ساله

عضویت باشگاهداران هوشمند

دسترسی به تمام مقالات ویژه

آپدیت هفتگی

عضویت ۱ ساله

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی