برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

چند نکته مهم برای افزایش سوددهی کار باشگاهداران ۲

در قسمت اول مقاله افزایش سوددهی کار باشگاهداران ) ۵ استراتژی مهم را تعریف کردیم در ادامه به ۲ استراتژی دیگر می پردازیم.

فعال نگه داشتن و با انگیزه کردن اعضای باشگاه توسط باشگاهداران

زمانیکه ورزش برنامه روتین، خسته کننده و بدون هدف باشد مردم علاقه شان را به ورزش از دست می دهند. وقتی این امر اتفاق بیافتد شما نیز آنها را از دست می دهید. اما اگر تمرین کردن مفرح باشد و اعضا حتی اگر کوچکترین پیشرفتی نسبت به هدف خود داشته باشند خیلی راحت تر می توانید آنها را مشغول نگه دارید.

چگونه این کار را انجام دهیم؟

برای اعضا هدف تعیین کنید و پیشرفت خود را دنبال کنند

تعیین اهداف فیتنس برای هر یک از مشتریان، و سپس دنبال کردن مشارکت و تمریناتشان برای با انگیزه نگه داشتن آنها یکی از راه کارهای اساسی است. زمانیکه شما پیگیر حضور آنها در باشگاه می شوید نشان می دهید که به آنها اهمیت می دهید که در باشگاه باشند. و اگر اعضای باشگاه شما بدانند که حضور آنها برای شما مهم است زمانیکه بی حوصله و کسل هستند بیشتر علاقمند به آمدن به باشگاه می شوند. دنبال کردن تمرینات نیز عالی می باشد زیرا اطلاعاتی را ارائه می دهد که به مشتری نشان می دهد آنها در حال پیشرفت هستند. این اطلاعات به عنوان یکی از بهترین محرک های انگیزه برای تمرین کرده در آینده است.

خیلی مهم است که داده های دنباله تمرین را هر ماه یا حتی هفتگی با مشتری مرور کنید. وقتی شما این کار را برای آنها بکنید موجب می شود هدف و پیشرفتشان هر روز تازه و بروز شود. در صورت پیشرفت موفقیتشان را تبریک بگویید و آنها را در کل تمرینات تشویق کنید. همچنین برنامه و هدفی برای آنها تنظیم کنید که ادامه دار باشد. یعنی طوری نباشد که مشتری پس از رسیدن به هدف خود علاقه اش را به تمرین و ورزش از دست بدهد. می توانید یک وایتبورد در باشگاه نصب کنید و پیشرفت هر یک را روی آن بنویسید و نتیجه پیشرفت آنها را با یکدیگر مقایسه کنید. این کار موجب رقابت مثبت نیز می شود.

 

ساخت یک انجمن کامل و قوی

امروزه راه های ارتباط برقرار کردن با دیگران از طریق موبایل و برنامه های مجازی آن راحت تر شده است. چیزی که باشگاهداران بیشتر از هر چیزی به آن نیاز دارند تا یک انجمن جامع و کامل با مشتریان خود تشکیل دهند. با حمایت کردن و ساپورت مشتریان بصورت یک انجمن بهتر می توانید آنها را حفظ کنید و تبدیل به مشتری دائمی کنید.

امروزه برنامه تلگرام بسیار در بین مردم رایج است شما نیز می توانید یک گروه بزنید و اعضای باشگاه را در آن عضو کنید. تمامی اخبار مهم مربوط به باشگاه، تعرفه ها، تشویق ها، برنامه های آموزشی، مطالب آموزنده و حتی مطالب سرگرم کننده در کانال خود قرار دهید.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی