برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

چند نکته مهم برای افزایش سوددهی کار باشگاهداران ۱

سود کلیدی برای بقای کار است و باشگاهداران نیز مستثنی نیستند. با وجود انواع تمرینات مختلف و با اولویت هایی که مردم در زندگی خود دارند مهمترین بخش باز کردن یک باشگاه یا مرکز تناسب اندام این است که نشان دهید شما عالی هستید و تمرکز اصلی تان روی آن است. خوب بعد از آن چی، شما باشگاه را باز کردید و عضویت هم گرفتید، چطور می خواهید آینده شغلی پر سودی برای خود بسازید؟ بسیاری از باشگاهداران مربیانی هستند که باشگاه باز کردند تا پول بیشتری در آورند. در طول ۵ سال گذشته صنعت ورزش و سلامتی رشد روزافزونی داشته و در آینده یکی از صنعت های پولساز دنیا خواهد شد و قطعا شما نیز از این صنعت بهره ای خواهید برد اما شما باید به این حرفه بعنوان شغل نگه کنید نه یک سرگرمی یا یک باشگاه خصوصی که دوستان و فامیل در آن تمرین می کنند.

در این مقاله ۹ استراتژی از صاحبان پیشگام در صنعت باشگاه و فیتنس برای افزایش سوددهی باشگاه در اختیارتان می گذاریم. شاید تمامی این نکات برای باشگاه شما جواب ندهد اما یک نکته می تواند امروز شما را کامل کند و نتیجه ای که می خواهید را به شما بدهد.

آموزش مدیران و مربیان بدنسازی

  1. فراتر از سود و زیان خود پیش روید و شاخص های دیگری برای اندازه گیری سود و زیان خود پیدا کنید. برای مثال، بدانید چند درصد از درآمد شما از عضویت ماهانه و چند درصد از عضویت یک بار برای چقدر است. با این اطلاعات می توانید بفهمید کدوم قسمت ها را باید بیشتر کار کنید تا کارتان بهبود یابد.
  2. تنوع. برخی از بهترین مشتری ها آموزش خصوصی می خواهند. برخی دیگر کلاس های گروهی و برخی دیگر انفرادی تمرین می کنند. تمام شرایط را فراهم کنید که اعضای باشگاه بتوانند از آنها استفاده کنند.
  3. سیستم فروش متقاطع. وقتی مشتری جلسات خصوصی می گیرد حتما به برنامه تغذیه یا ماساژ درمانی نیز احتیاج دارند. کسانی که در فیتنس حرفه ای هستند می توانند کارهای زیادی در باشگاه انجام دهند. شما می توانید علاوه بر برگزاری جلسات خصوصی یک برنامه غذایی مناسب نیز به آنها بفروشید. این شغل مربیان است که به مشتری همه چیز را آموزش دهند و محصولاتی را به آنها پیشنهاد دهند تا سلامتی کلی آنها بالاتر رود.
  4. برقراری رابطه. مربیان خود را به ایجاد ارتباط با مشتریان تشویق کنید. روی حفظ مشتری متمرکز شوید. روابطی که مربیان با مشتری ها برقرار می کنند منجر به افزایش حفظ مشتری می شود. یک راه برای حفظ مشتری بیشتر از چیزی که مشتری انتظار دارد به آنها داده شود طوری که سایر باشگاهداران این کار را نکنند. شاید این با افزایش سوددهی مغایرت داشته بشد اما نسبت به جذب مشتری جدید، نگه داشتن مشتری های سابق راحت تر و ارزانتر است. پولی که شما به یک مربی عالی می دهید بسیار کمتر از مبلغ تبلیغاتی است که برای جلب مشتری پرداخت می کنید.
  5. افزایش آگاهی از برند. یک برند برای باشگاه بسازید. مشتری های شما تجهیزات خانگی خود، مکمل های سلامتی و لباس های ورزشی خود را از جای دیگر می خرند. اگر بتوانید نام برند خود را روی آنها بزنید و آن را با همان قیمت به مشتری بفروشید سود خواهید کرد. بهترین کار کم خطر پیدا کردن یک شریک برای قرار دادن یک کیوسک در باشگاه است. اعضای باشگاه می توانند وسایل خود را از کیوسک خریداری کنند. هزینه جدیدی به محصولات اضاف نمی شود تنها نام برند شما بر روی وسایل برچسب زده می شود. این کار باعث می شود نام شما بیشتر به گوش مردم بخورد و دیده شود.

مطالعه قسمت دوم این مقاله 

نویسنده: اصغر مرادی

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

1/5 – (1 امتیاز)
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی