برنج سفید در مقابل برنج قهوه ای

برنج قهوه ای در مقابل برنج سفید

بعد از تمرین، خوردن کربوهیدرات های سریع الهضم مثل برنج سفید می تواند موجب تنظیم انسولین بدن شود
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بعد از تمرین، خوردن کربوهیدرات های سریع الهضم مثل برنج سفید می تواند موجب تنظیم انسولین بدن شود به خطر چربی فیبر پایین آن که موجب باز پر سازی و ذخیره سریع گلیکوژن می شود. برنج سفید همچنین بیشتر از برنج قهوه ای حاوی آهن می باشد. آهن کمک می کند اکسیژن سریعتر به کل بدن برسد.

برای ساعات دیگر روز برنج قهوه ای گزینه بهتری است زیرا دارای مواد مغذی بیشتری است و قند خون را ثابت نگه می دارد. کربوهیدرات های پیچیده کند هضم برنج قهوه ای ۴ برابر بیشتر از برنج سفید حاوی فیبر می باشد. رژیم هایی با فیبر زیاد به کاهش وزن و سیری کمک می کنند. مزایای مفید دیگر رژیم های فیبری شامل تنظیم بدن، سلامتی گوارش و کاهش خطر انواع سرطان (از جمله سرطان روده) می شود.

برنج سفید در مقابل برنج قهوه ای

منبع: Muscleandfitness

ترجمه: بادی فول

به اشتراک بگذارید:
داغترین مطالب سایت
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در رشد قد
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در...
 
۷۸۲دیدگاه
مکمل ارژنین
آشنایی با مکمل ال-آرژنین و سوا...
 
۷۵۵دیدگاه
برنامه بدنسازی
مشاوره و دریافت آنلاین برنامه ...
 
۵۷۰دیدگاه
نوجوانان ، بدنسازی، تهدیدها وفرصتها
نوجوانان – بدنسازی، تهدی...
 
۵۱۳دیدگاه
روش دریافت کارت مربیگری بدنسازی
روش دریافت کارت مربیگری بدنساز...
 
۴۴۸دیدگاه
سوال جواب های متداول و رایج در بدنسازی و فیتنس
سوال جواب های متداول و رایج در...
 
۳۹۳دیدگاه

ارسال دیدگاه