بهترین مربی بدنسازی

نکته هایی برای بهترین مربی بدنسازی شدن

این راهنمایی ها به شما کمک خواهد کرد بهترین مربی بدنسازی باشید و فراتر از معلوماتتان به مشتری
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
2+

این راهنمایی ها به شما کمک خواهد کرد بهترین مربی بدنسازی باشید و فراتر از معلوماتتان به مشتری ارزش بیشتری دهید و کمک خواهد کرد مشتری با شما تجربه باارزشی را کسب کند. در دنیای رقابتی مربیگری، کناره گیری از رقابت به معنای افزودن ارزش به زندگی مشتریان است. حرفه ای شدن در این زمینه که مدام در حال تغییر است کار آسانی نیست.

برخلاف سال های گذشته، بهترین مربی بدنسازی باید سرشار از اطلاعات و دانش بروز باشد. اما باسواد بودن در این زمینه نیز خیلی وقت است دیگر کلید اصلی نمی باشد بلکه به عنوان یک استاندارد است که همه مربیان باید داشته باشند. پس علاوه بر گذراندن دوره های آموزش، چه چیزی می تواند بهترین مربی بدنسازی را از دیگر مربیان جدا کند؟

مشتریان امروزه بیشتر از همیشه اطلاعات دارند. گذشت روزهایی که مشتری چشم بسته به مربیان اعتماد می کرد. امروزه مربیان با توجه به شرایط بازار کار علاوه بر آموزش دیده بودن باید معلم نیز باشد. آنها باید نقش یک معلم را بازی کنند.

مشاوره و آموزش مربیان بدنسازی

امروزه مربی کیفیت بودن مشتری را راضی نمی کند چون مشتری برای پیشرفتش به مربی وابسته می شود، در عوض مربی که با ارائه عادات سبک زندگی سالم همراه با آموزش عملی به زندگی مشتری ارزش می دهد طرفدار خواهد داشت. تمام چیزی که مربی باید در نظر داشته باشد این است که او نیز یک فرد مثل مشتری ها می باشد. به عنوان یک شخص، مربی باید کمک کند فرد به موفقیت در کارش برسد. اکثر مربیان از حرفه ی خود لذت می برند و در این زمینه کار می کنند چون مسیر آنها مسیر خود شکوفایی است.

مردم به دنبال تحقق نیازهایشان از طریق روابط اجتماعی هستند. پس واضح است که رابطه مشتری-مربی بدنه اجتماعی نیازهای انسان است.

مربی باید این دو کار را ملکه ذهن خود کند:

  1. کار مولد و مفید انجام دادن
  2. ارائه خدمات و برآوردن نیازهای مشتری

نقش مربی

کارشناس: یک مربی علاوه بر داشتن مدرک مورد نظر دارای اطلاعات بالا در مورد ورزش و تمرین است به همین دلیل از سایر افراد در باشگاه متفاوت است. به عنوان یک کارشناس و متخصص باید پاسخگوی سوالات و اطلاع رسانی درست به مشتریان باشید.

صاحب اختیار: علاوه بر متخصص بودن مربی دارای قدرت و اختیار نیز می باشد. در اینجا مربی دارای اختیار دستور، کنترل و ارزیابی می باشد. مربی باید به طور دائم پیشرفت و عملکرد مشتری ها را ارزیابی کند و به آنها نظرات علمی قابل قبولی ارائه دهد.

مکانیسم اجتماعی: صنعت بدنسازی و فیتنس خرده فرهنگ های جامعه محسوب می شوند. این خرده فرهنگ ها زبان و رفتار مخصوص خودشان را دارند. شما به عنوان یک مربی دارای مکانیسم اجتماعی باید بتوانید به مشتری کمک کنید تا با تمامی اصطلاحات مخصوص این رشته و نحوه انجام درست تکنیک ها آشنا شود.

تسهیل کننده: به عنوان یک تسهیل کننده نقش مربی دادن یک تجربه مفید و موثر به مشتری است. به عبارت دیگر مربی در این نقش به مشتری اطمینان می دهد که با رعایت اصول به نتیجه مطلوب خود سریع می رسد. لازم است مربی از سلامتی مشتری در تمامی شرایط آگاه باشد.

منبع: www.bodybuilding.com

ترجمه: بادی فول

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.
به اشتراک بگذارید:
داغترین مطالب سایت
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در رشد قد
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در...
 
۷۸۸دیدگاه
مکمل ارژنین
آشنایی با مکمل ال-آرژنین و سوا...
 
۷۵۷دیدگاه
برنامه بدنسازی
مشاوره و دریافت آنلاین برنامه ...
 
۵۸۶دیدگاه
نوجوانان ، بدنسازی، تهدیدها وفرصتها
نوجوانان – بدنسازی، تهدی...
 
۵۳۵دیدگاه
روش دریافت کارت مربیگری بدنسازی
روش دریافت کارت مربیگری بدنساز...
 
۵۳۴دیدگاه
سوال جواب های متداول و رایج در بدنسازی و فیتنس
سوال جواب های متداول و رایج در...
 
۴۲۹دیدگاه

ارسال دیدگاه