فهرست مطالب

برنامه های بدنسازی ۳۰ روزه معمولی ترین روش برنامه هایی هستند که مربیان بدنسازی برای برنامه تمرین ورزشکاران طراحی می نمایند.

یک برنامه بدنسازی یک ماهه ورزشکار فرصت دارد که یک سیستم تمرینی را از شروع تا پایان و جواب دهی نسبی دنبال کند اگر بعنوان مثال یک برنامه ۴ قسمت حجم توسط یک مربی نوشته شود که ورزشکار آن را ۵ روز در هفته دنبال کند به این ترتیب هر عضله بدن را ۵ بار در یک ماه مورد تمرین قرار می دهد. و این ۵ جلسه تمرین برای هر عضله فرصتی مناسب برای فشار با یک روش تمرین و نتیجه گرفتن می باشد.

اگر تعداد جلسات مشابه تمرین برای یک عضله و یا کلا بدن یک ورزشکار از ۵ جلسه بیشتر مورد تکرار قرار گیرد بدن در برابر آن فشار و روش تمرین مقاوم می شود واکنش کمتری برای رشد از خود نشان می دهد پس بهتر است یک بدنساز در وحله اول یک برنامه درست و صحیح داشته باشد و آن برنامه را بیش از ۵ بار برای کل بدن تکرار نکند.

دریافت برنامه آنلاین بدنسازی

بدنسازان بی اطلاع و بدون مربی که احتمالا شما هم بارها آنها را در باشگاه مشاهده نموده اید بعضا یک برنامه تمرین را بیش از ۶ ماه و حتی چند سال تکرار می کنند و هر بار هم سوال می کنند چرا پیشرفت نمیکنم. وفاداری به یک برنامه تمرینی و رژیم غذایی و برنامه مکمل های بدسازی که روزی برای شما موثر بوده است احتمالا امروز برای شما بیش از کارگری وزنه به همراه ندارد و در تغییر بدن شما به سمت جلو موثر نخواهد بود قبل از انتخاب یک مربی برای دریافت برنامه مطمئن باشید که درست انتخاب کرده اید.

در قسمت دریافت برنامه های آنلاین، برنامه های بدنسازی به روز برای شما با توجه به مشخصات شما طراحی خواهیم کرد و ضمن تغییر ماهیانه آن جوابگوی مشکلات و سوالات شما خواهیم بود. در این بخش سوالات متداول، تصاویر و اجرای کامل برنامه توضیح داده خواهد شد.

نویسنده: اصغر مرادی

 

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

ارسال دیدگاه